T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

Back to tapahtumat O

Tänää reivataa \o/

[q]Timce:

No prkl! :D Teknoo soittaa
[/q]

joo se selvis jo mut teknosta on aika paljon eri muotoja...ja ne nyrkkipano jutut ei oikeen oo mun ymmärryksessä koska en henk.koht. kuuntele ni sen takia kysyin sitä et mahtaakohan jotain sasha f luontaista soittaa koska sasha soittaa teknoa myös

rai rai ja tänneppä matka :)

*iltaa vasten valmistuil* tänää polkataan! *sydän*

[q]zari:
*iltaa vasten valmistuil* tänää polkataan! *sydän*
[/q]

ei siel tule polkkaa vaan ransee johan sen nimikin sanoo....

oikeesti onneks siel muutakin tulee ku trancea, *piuta odotellessa*

Siis aivan loistavaa... viellä Puol tuntii sitten mä pärräsin et mitäs ..ttua sitä tänään tekis mut nyt mä oon tulossa tänne ... ihan loistavaaa

Oon ihan täpinöissä

Huhhuh! Ihan vattanpohjassa tuntuu! Aikamoinen odotus, ja kohta pääsee tamppaan! :D Jiihaa, ei enää kauaa!

tänäääään*jiihaa*

tänne o sit koht lähtö edes

Kohtaa

enää 2 ja puol tuntia ni dösä lähtee kohti tamperetta

etkoilut on käynnissä

Eikun menoksi. Kunhan on puoliksikin yhtä hyvät bileet kun viime vuonna niin en pety

täällä ollaan, ja ihan hyvää musaa tuntuis soivan.
aika helmi (joillekin) täällä on nettikin*hih*

huhu...aika helvetin hyvä meno nimim. koko illan viettäny lattialla tampatessa *sydän*
Loistava meno,jne... oli hyvin tilaa tanssia!

oli tampere, oli kiksu, oli valoa, oli ihmisiä, oli TEH FIILIS.

lisää syvällistä ajattelua huomenna. kuvien editointi viivästynee hetken, kun editointityöasema on risana...

kiitos R-Syke <3

hauskaa oli!!!

ilta tosin alko lupaavasti kun hameen nyöri katkes ja koko komeus tipahti nilkkoihin.....
onneks oli toinen hame alla ja känni-orffa tuli pelastamaan tilanteen. "kilinkalin"

kivoja ihmisiä ja hyvä meininki. jjjjjeahhh!!

oli bussi, oli paha olo, oli hyvä olo, oli tajuttomuus ja kaikkee. Mitään poikkeavaa muista mestoista ollu ku et oli paljo isompi ja ihqmpi. Olin kyl niin pörös ettei mistään mitään tajunnut et semmosta. ei ees kelvannu paluumatkalla leivät muille :(
Se teknopuoli omisti täysillä koko ajan!

Olihan näki bileet*jiihaa*
Alkuillasta fiilis oli mikä mainioin, mut sit se pääs jotenki laskemaan*uuh*
Onneks oli paljon tuttuja piristämässä*iloinen*

O