T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

Back to tapahtumat O

Turun bussi tulee järjestymään!

Mutta pitää nopeasti ilmoittautua jotta tiedetään minkä kokoinen bussi vuokrataan. Eli kyyti tulee olemana joko 20hengen pikkubussissa tai 50 hengen isommassa!

Entropyn bussissakin viimetiedon mukaan on tilaa vielä!

[q]R-Syke:
Turun bussi tulee järjestymään!

Mutta pitää nopeasti ilmoittautua jotta tiedetään minkä kokoinen bussi vuokrataan. Eli kyyti tulee olemana joko 20hengen pikkubussissa tai 50 hengen isommassa!

Entropyn bussissakin viimetiedon mukaan on tilaa vielä!
[/q]

ookei kiitos sulle eli nyt vaan ku sais ton kuljettajan kiinni vielä tai siis järjestäjä itse

Ota yhteyttä Boot:iin
0400 525 026

Niin homma järjestyy :)

[q]Nancy:
no okei, kuvitellaan et mä sit päätän lähtee ja saavun tampereen juna- asemalle...siihen se matka sitten tyssääkin koska en oo paljoo liikkunu tampereel, enkä todellakaan tiedä missä tullikamari on...*ding*
[/q]

Rautatieaseman aulasta asematunneeliin. Ja mennään rautateiden ali toiselle puolelle. Kun on taas päässy asematunnelista pihalle niin oikealla on rappuset ylöspäin. Niitä kun kipittelee niin vasemmalle alkaa näkyyn Tullikamari.

No ni, nyt on lippu ja matka järjestetty - tänne tullaan 100% varmuudella... Ehkä.

[q]Taittojakkara:
Viime experienceissä en ollu, nyt otan vahingon takas*pahis**jiihaa*
[/q]

Samoin minä!
Tulis nyt vaan lauantai nopeasti*nauru*

Kyyti - on
Lippu - on
Hyvät bileet tulos - on.

[q]sapeli:
No ni, nyt on lippu ja matka järjestetty - tänne tullaan 100% varmuudella... Ehkä.
[/q]

Sähän tuut tai läiskin sua!

[q]anthocyan:
---
sapeli:
---
Sähän tuut tai läiskin sua! *nauru*[/q]

Jos en tuu ni vika ei oo mun... Mut eiköhän me sinne asti päästä ihan kunnialla Pitää taas saada suskin-positiivisuus-annos

[q]
sapeli:
---
anthocyan
Sähän tuut tai läiskin sua!
---
sapeli:
Jos en tuu ni vika ei oo mun... Mut eiköhän me sinne asti päästä ihan kunnialla Pitää taas saada suskin-positiivisuus-annos
[/q]

Ja munki pitää saada Samin positiivisuus aaltoja!!!

onks ny vasta perjantai??

grr...

päivät matelee... mut huomenna *jiihaa**aplodit**jiihaa*

Enpä olisi uskonut joutuvani miettimään, että lähdenkö Tampereelle vai en. Nyt vaan ovat liian monet asiat sillä lailla, että voipi olla, että missaan mainiot bileet... Viime vuonna oli kyllä uskomattoman kivaa.

Juu-u. Biljetti taskussa ja innolla odottelen huomista ! Tahtoo tamppaamaan.

huomenna

Jyväskylän bussissa on tilaa, vielä ehtii mukaan!

Ilmoittautumisia otetaan vastaan vielä huomiseen, sanotaanko, klo 17 asti. Bussi lähtee vanhan linja-autoaseman tilausajolaiturilta klo 19. Emme ota enää tilisiirtoja, vaan uudet ilmoittautujat maksavat matkan käteisellä bussissa. Bussiin voi tulla myös ilman ennakkoilmoittautumista, koska tilaa on vielä hyvin, mutta ilmoittautuminen on silti suotavaa.

Ilmoittautumiset siis: jklpartybus@hotmail.com tai 040-5832617 (miel. tekstiviestinä)

Tämä matkanjohtaja yrittää tällä kertaa olla paluumatkalla vähemmän sammumiskunnossa kuin viimeksi...

Ennakkoliput alkavat olla tällä hetkellä vähissä myyntipisteissä, joten jos vielä haluat lippusi ennakkoon kannattaa pitää kiirettä.
Loput liput tulevat myyntiin tapahtumaan ovelle, jossa hinta tulee olemaan 25 euroa kappale.

Lippu on ollu ostettuna jo kauan, mutta nyt olen ollut jo vajaa kaksi vkoa kipeenä, toivottavasti jaksais huomenna lähteä, ehkäpä flunssatauti tanssimalla lähtisi!*nuha*

huomenna jamittaan *jiihaa**aplodit**kuolaa*

Alle vuorokausi enään!

[q]happosepi:
Tämä matkanjohtaja yrittää tällä kertaa olla paluumatkalla vähemmän sammumiskunnossa kuin viimeksi...
[/q]

Sä sentään meet bussilla takas. Itse olen parilla Stadin reissulla jäänyt sinne ja toivonut että jengi pääsee takas perille.
Että sellainen matkanjohtaja minä :D

Mut huomenna pääsee sitten piiiiiitkästä aikaa tullikamarille jamittelee =)

O