Huonoin/ärsyttävin mainos?

Back to yleinen keskustelu O

Mua alkoi ärstyttää se Aspirin mainos jossa ne ämmät on salilla ja sitten ne treenin jälkeen selittää, että lihaksia särkee, ota aspiriinia. Sitä vartenhan sitä kipulääkkeitä otetaan kun salin jälkeen on vähän väsynyt olo. Antaa mun mielestä hieman vääränlaisen moraalisen viestin.

[q]opmdevil, 26.8.2008 08:42:
Mua alkoi ärstyttää se Aspirin mainos jossa ne ämmät on salilla ja sitten ne treenin jälkeen selittää, että lihaksia särkee, ota aspiriinia. Sitä vartenhan sitä kipulääkkeitä otetaan kun salin jälkeen on vähän väsynyt olo. Antaa mun mielestä hieman vääränlaisen moraalisen viestin.
[/q]

double this!
ei tu paljoo teevettä toljotettuu, mut tähän törmäsin tossa taannoin:
siis mitä v*ttua hei oikeesti?
HÄ?

salireenin päälle aspiriinia palkkariks, huooooooh!

[q]opmdevil, 26.8.2008 08:42:
[/q]

Varsinkin aspiriinista, joka on aika haitallista vatsalle...

Mua ärsyttää se jonkun numerohaun mainos, "vai mikäseoli". Ja lähinnä se kun sitä näkee ja kuulee joka paikassa.

[q]vike, 15.6.2008 12:51:
Activia mainokset pistävät verenpaineen heitteleen pahasti Onneksi en omista digiboxia, joten tämäkin asia on hoidossa *piis**hymy*
[/q]
Sama.. Sit kun ne vielä hehkuttaa "kliinisesti todistettu" ym.. Mitä järkeä hehkuttaa kliinisiä"tutkimuksia".. Ymmärtäisin jos olisi vaikka oikeesti tieteellisestitutkittu ko. jugurtin teho..

[q]Norb, 26.8.2008 09:05:
Sama.. Sit kun ne vielä hehkuttaa "kliinisesti todistettu" ym.. Mitä järkeä hehkuttaa kliinisiä"tutkimuksia".. Ymmärtäisin jos olisi vaikka oikeesti tieteellisestitutkittu ko. jugurtin teho.. *igor*[/q]

Kliiniset tutkimukset kuuluvat tieteellisten tutkimusten joukkoon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Clinical_trial#Overview

[q]Hitchhiker, 25.8.2008 20:22:
Panadol zapp mainos, vaikuttaa halvalla tehdyltä, on niin huono (pum, pum, pum) ja on ihme jos tuosta mainoksesta ei päänsärkyä saa *lmao*.
[/q]

mainos on niin vanhakin jo!!

[q]Hitchhiker, 14.6.2008 02:06:
Sammon mainos saa kylmät väreet kulkemaan pisin selkäpiitä, Vesa-Matti loirin laulu tuossa tuon ärsyttävyyden nostaa pintaan.
[/q]

Sorry vanha quote, mutta tossa mainoksessa ärsyttää myös se miten väärin Kaksi lensi yli käenpesän biisiä on käytetty.

Vesku laulaa:

[q]...siinä kesä meni kohisten ja rakastuttiin...[/q]

ja se laulu loppuu siihen, mutta kyllähän nyt jokainen tietää, että se jatkuu:

[q]sitten löit sä luukkusi kiinni[/q]

Tulee ihan täysin väärä mielikuva, kun mainoksella on kai tarkoitus viestiä sitä, että Sammosta kannattaa ottaa asuntolainaa. Mutta biisissä kerrotaan rakkauden lopahtamisesta. Ei ole ihan mainostoimistossa oltu ajantasalla biisiä valitessa.

[q]sapeli,
Mua ärsyttää se jonkun numerohaun mainos, "vai mikäseoli". Ja lähinnä se kun sitä näkee ja kuulee joka paikassa.
[/q]

Kaikki mitä mainostetaan Nelosen viikonlopun leffaputkessa on paskaa. Varsinkin just sponssiviesti "Eniro nollasatasata, miten voin auttaa", jonka joutuu lähes aina kuulemaan vaikka leffa olis kuinka digiboksilla ja mainokset vetäis läpi pikakelauksella.

Muuten alan olla yhä enemmän ulalla tv-mainonnasta, kun niiden yli pääsee kelaamaan. Nykyään tallennan kaikkien mainoskanavien kiinnostavat ohjelmat, vaikka olisin niiden aikaan himassa, ja aloitan katselun väh. vartti alkamisajan jälkeen. Sitten vaan hyppimään mainosten ja tyhjäkäynnin yli

[q]Hitchhiker, 25.8.2008 20:22:
Panadol zapp mainos, vaikuttaa halvalla tehdyltä, on niin huono (pum, pum, pum) ja on ihme jos tuosta mainoksesta ei päänsärkyä saa *lmao*.
[/q]

Joo, toi on rasittava.. Etenkin se missä ne variksenpelättimen näköset jäbät lukee jostain ruutupaperilta tota.. Tosin nyt on ihan vitusti huonoja mainoksia. Hyvänä kakkosena tulee kaikki ne activiamainokset.

viikonloppuu tuli katottuu yöl jotai finnin poisto mainosta:D "elämäni oli kamalaa kun minulla oli aknea. kaikki puhuivat minulle vain sen takia koska minulla oli finneja, eikä sen takia kuka oikeasti olen. minua tuijotettiin kadulla, ja jopa kiusattiin. olin perheeni paskanaama" "nyt kun käytän tätä blablabla voidetta niin elämäni on täydellistä"

domino!

kaksi tyyppiä tappelee kumpi saa sen täytepuolen ja sitten se toinen virnistää täytepala kädessään ja tekee sen typerän virneen kun voitti.

aaarg!!

Hyviä mainoksia tällä hetkellä:

- Nyt kannattaa innostua SM-liigasta, eli se missä se muija mässyttää sitä purkkaa, syleksii ja sit alkaa kuulua se lätkämusa ja se lähtee syöksyy siitä. Viihdytti ainakin mua.

- Sen tyvenkohtuslaitteet mainos; "It's no you", eli kun passintarkastaja ei mukamas tunnista naista, kun sillä on niin paljon volyymiä tukassa... mulle tuli oikeesti sellanen olo, että haluaisin/tarvitsen tuon laitteen, vaikka en yleensä vaikuta mainoksista juurikaan.

Vituttavia mainoksia:

- Yhdyn edellisiin, eli ne "päähän koskee" mainokset

Eiku ai niin, se Grandiosa pitsamainos HAJOTTAA!!! Se on niin nolostikin toteutettu, mainoksen "näyttelijät" näyttävät vaivaantuneilta itsekin.

Fazerin vadelma- ja mustikkatassut

Se taustamusa on erityisen hajottava.

vittu felixin kurkkumainos hajottaa pään :(

'KATO LENTÄVÄ KURKKU W000T!!!!!!111'

huuliherpes. voi ei.

linuslotta.com:n mainos missä hoetaan koko ajan todella ärsyttävällä lapsen äänellä: "lasten vaatteita netissä" tms. *toktok*

mistä vitusta näitä senttejä tulee... saunalahden mainokset*eiei*

[q]BT, 26.6.2009 21:05:
mistä vitusta näitä senttejä tulee... saunalahden mainokset*eiei*
[/q]
mun hellyyttävä pisteesee kyl osu ja uppos se ku se muksu kyselee isältä "vaikeita"

Toi DNA:n uus bändimainos on kokonaisuudessaa aivan helvetin mahtava =)

Activia mainosten näyttelijälahjat <3

O