Huonoin/ärsyttävin mainos?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 26
- Seuraava »
[q]hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?
---
toihan on tosi hassu mainos
[/q]
Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...
[q]juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.
[/q]
eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä
Se joku Philadelphia levite tms. mainos, joka on "taivaallisen hyvää" tjsp. Aaargh
[q]Zebir, 11.12.2007 15:35:
---
hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?
---
toihan on tosi hassu mainos
---
Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...
[/q]
se mainostaa saunalahtea, kuinka jos sulla on saunalahti puhelimessasi, se "tuo ratkaisun yllättäviinkin tilanteisiin" kuten vaikka suppilovahvero kysymykseen keskellä sienimetsää...
sitä en tiedä miten se hylje ja keilahalli siihen liittyy
[q]T3k, 11.12.2007 09:25:
Kökä kolan joulumainos!
[/q]
Nimenomaan! Mikä hemmetin muovinaama sekin pukki on! AAARGGGHH!
Aspirin-mainos jossa se naikkonen siellä pukukopissa huutaa "ei ku jalkoja särkee". Vittu, amputoin sun jalat kohta ni ei särje enää.
*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*
Veikon koneen jo kesällä alkanut (tai ainakin jatkunut) vitun ärsyttävä laulurallatusmainos on edennyt uusille urille - nyt vuorossa veikon koneen joululaulua. Voi helveta.
[q]haesul, 11.12.2007 15:36:
---
juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.
---
eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä
[/q]
Totta, tuon mainoksen jälkeen tekis kyllä mieli vetästä paketillinen särkylääkkeitä :) Tosin jotain kilpailevaa merkkiä. En kyllä tuon mainoksen jälkeen osta ikinä Panadolia
[q]T3k, 11.12.2007 09:25:
Kökä kolan joulumainos! Liian hapokasta...
[/q]
Niin totta!Mä koen muutenkin joulun melko lailla ahdistavaksi asiaksi ja noi hirveen hirveet mainokset vaan lisää mun tuskaa
[q]infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!
Kaasutettavaks tommoset tai jeesusteippiä suun eteen.
[/q]
:D
Mä kans vihaan tollaisia mainoksia! Muistan kans sellainen sellaisen mainoksen kun joku perhe teki pipareita tai torttuja ja sit joku nulikka sanoo siinä: "Isä, täällä aivan tuoksuu joululta"
Vitun ärsyttäviä!
"Läpsillä on ehkä oma elökuväteätteri Helsingissä"
Taitaapi sanoa, että ihka, mutta on tehty ärsyttävän lapsekkaaksi eli yritetty lässyttää. Helkkari ei toimi.
[q]Santutar, 11.12.2007 23:06:
*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*
[/q]
Juuri tuo ***un mainos *dissaa**grr**eiei*
Joo .. ja sit nää kaikki "soittarit" ja "näytönsäästäjä" ynnä muu paska kännyköihin .. **ttu kun jauhaa ympäri vuoden ihan uskomattomilla toistokerroilla. *dissaa**dissaa**grr**grr**dissaa**dissaa*
Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O
Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.
[q]Zenni, 18.12.2007 22:18:
Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O
Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.
[/q]
joku taitaa katsoa bb:n voittajan viikkoa :D
[edit]
ja joo, se mainos on oikeasti todella huono, ärsyttävä ja myötähäpeää nostattava
[/edit]
[q]infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!
[/q]
toi on kyl niin ärsyttävä!
myös subtvjuniori mainos laittaa kyl raivon partaalle, aargh! lässyn lässyn.. =P
[q]Occu, 18.12.2007 22:21:
joku taitaa katsoa bb:n voittajan viikkoa :D
[/q]
Tähän on nyt tultu :(
"Eiku myyrä.. petteri punakuono.. ja hamtaro" *tirsk**lmao**hih*
paula vanukas on ehottomasti niiii huono
siin soi tää biisi http://www.paulavanukas.fi/start.html
Kieleni solmuun saa-i-aa-i-aa-ai..pizza-perjantaa-i-aa-i-aa-i-ai...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 26
- Seuraava »