Huonoin/ärsyttävin mainos?

Back to yleinen keskustelu O

[q]hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?

---

toihan on tosi hassu mainos
[/q]
Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...

[q]juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.
[/q]
eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä

Se joku Philadelphia levite tms. mainos, joka on "taivaallisen hyvää" tjsp. Aaargh

[q]Zebir, 11.12.2007 15:35:
---
hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?

---

toihan on tosi hassu mainos

---

Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...
[/q]

se mainostaa saunalahtea, kuinka jos sulla on saunalahti puhelimessasi, se "tuo ratkaisun yllättäviinkin tilanteisiin" kuten vaikka suppilovahvero kysymykseen keskellä sienimetsää...

sitä en tiedä miten se hylje ja keilahalli siihen liittyy

[q]T3k, 11.12.2007 09:25:
Kökä kolan joulumainos!
[/q]
Nimenomaan! Mikä hemmetin muovinaama sekin pukki on! AAARGGGHH!

Aspirin-mainos jossa se naikkonen siellä pukukopissa huutaa "ei ku jalkoja särkee". Vittu, amputoin sun jalat kohta ni ei särje enää.

*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*

Veikon koneen jo kesällä alkanut (tai ainakin jatkunut) vitun ärsyttävä laulurallatusmainos on edennyt uusille urille - nyt vuorossa veikon koneen joululaulua. Voi helveta.

[q]haesul, 11.12.2007 15:36:
---
juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.

---

eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä
[/q]

Totta, tuon mainoksen jälkeen tekis kyllä mieli vetästä paketillinen särkylääkkeitä :) Tosin jotain kilpailevaa merkkiä. En kyllä tuon mainoksen jälkeen osta ikinä Panadolia

[q]T3k, 11.12.2007 09:25:
Kökä kolan joulumainos! Liian hapokasta...
[/q]

Niin totta!Mä koen muutenkin joulun melko lailla ahdistavaksi asiaksi ja noi hirveen hirveet mainokset vaan lisää mun tuskaa

[q]infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!
Kaasutettavaks tommoset tai jeesusteippiä suun eteen.
[/q]

:D
Mä kans vihaan tollaisia mainoksia! Muistan kans sellainen sellaisen mainoksen kun joku perhe teki pipareita tai torttuja ja sit joku nulikka sanoo siinä: "Isä, täällä aivan tuoksuu joululta"

Vitun ärsyttäviä!

"Läpsillä on ehkä oma elökuväteätteri Helsingissä"

Taitaapi sanoa, että ihka, mutta on tehty ärsyttävän lapsekkaaksi eli yritetty lässyttää. Helkkari ei toimi.

[q]Santutar, 11.12.2007 23:06:
*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*
[/q]

Juuri tuo ***un mainos *dissaa**grr**eiei*

Joo .. ja sit nää kaikki "soittarit" ja "näytönsäästäjä" ynnä muu paska kännyköihin .. **ttu kun jauhaa ympäri vuoden ihan uskomattomilla toistokerroilla. *dissaa**dissaa**grr**grr**dissaa**dissaa*

Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O

Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.

[q]Zenni, 18.12.2007 22:18:
Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O

Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.
[/q]

joku taitaa katsoa bb:n voittajan viikkoa :D

[edit]

ja joo, se mainos on oikeasti todella huono, ärsyttävä ja myötähäpeää nostattava

[/edit]

[q]infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!
[/q]

toi on kyl niin ärsyttävä!
myös subtvjuniori mainos laittaa kyl raivon partaalle, aargh! lässyn lässyn.. =P

[q]Occu, 18.12.2007 22:21:
joku taitaa katsoa bb:n voittajan viikkoa :D
[/q]

Tähän on nyt tultu :(

"Eiku myyrä.. petteri punakuono.. ja hamtaro" *tirsk**lmao**hih*

paula vanukas on ehottomasti niiii huono
siin soi tää biisi http://www.paulavanukas.fi/start.html

Kieleni solmuun saa-i-aa-i-aa-ai..pizza-perjantaa-i-aa-i-aa-i-ai...

O