Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- Seuraava »
MINÄ!!! Hirvee joraillu aina levyjä soitellessa (+ leikin et oon vitun hyvä soittaa levyjä ja oon pachassa ibizalla soittelee ja jengi bilettää ihan fiilareissa.) Haaveilu on kivaa ..
Joka päivä jorailen yksin tai yhdessä
Aina sillon kun soittelen*ankka*
No tälläkin hetkellä tekno soi ja hytkyn tässä tuolissa..välillä hypin ympäri kämppää ja riehun musiikin tahdissa..kivaa Tätä se elämä on!
Tämä just sopiva kysely... Ehdottomasti lähes päivittäin *joo*... on se niin vallan mukavaa.....*hymy*
Lähes koko ajan
meikä joraa 24/7, jos vaan kotona oon..
Melkeimpä koko ajan, varsinkin siivotessa sitä intoutuu vähän liianki jorailemaan sekä tässä koneen ääressä tunnen pakonomaista tarvetta hytkyä musiikin tahdissa
[q]Twist, 23.9.2006 19:26:
MINÄ!!! Hirvee joraillu aina levyjä soitellessa (+ leikin et oon vitun hyvä soittaa levyjä ja oon pachassa ibizalla soittelee ja jengi bilettää ihan fiilareissa.) Haaveilu on kivaa ..
[/q]
samaa vikaa täälläkin päin kauheet moovit jo valmiiks suunniteltuna
Muistakaa pitää verhot kiinni, ja/tai vaatteet päällä
[q]pyllyjumala, 24.9.2006 13:35:
No tälläkin hetkellä tekno soi ja hytkyn tässä tuolissa..välillä hypin ympäri kämppää ja riehun musiikin tahdissa..kivaa Tätä se elämä on!
[/q]
juurikin näin :D
[q]kml, 25.9.2006 19:46:
Muistakaa pitää verhot kiinni, ja/tai vaatteet päällä
[/q]
Joo, se kannattaa muistaa*blush*
nykyään ei ihan päivittäin tule jorailtua...mut sanotaan viikottain..aina kun soittelee
Kotona ei niinkään tule jammailtua hirveästi vaikka Trance soi koko ajan, mutta autossa sen sijaan tulee biletettyä aika paljon. Nyt joku miettii miten se on mahdollista, no se vaan on :P
Mä sekaannun musaan säännöstellen, koska sen piristävä voima menettää vaikutuksensa tai heikentää sitä jos sitä kuuntelee ihan kokoajan. Samasta syystä sitten jää ne jorailut sinne bileisiin, jossa sitten riittääkin tarmoo raivolla. Joskus jorailen himassa kuitenkin, mut hyvin harvoin. Vastasin et en joraile.
En ainakaan minä :P
Hyvin harvoin juuh..
Ei riemulla rajaa kun mieli on vajaa ;) no ei mut joo kyl sitä tulee jammailtua
Joraan aina kun kämpillä oleskelen, muuten hajottaisin varmaan seiniä.
Juuri olen nytkin aloittelemassa jammailun kotona, mää vaan teen siitä semmosen urheilusuorituksen kuh vääntelen samalla vattalihaksia ja heilun punttien kanssa.
Puhdistaa kehoa ja mieltä! I *sydän*
tottakai sitä vähä tekee mieli ketkuttaa ku kuuntelee hyvää musiikkii*tanssittel*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- Seuraava »