Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

Back to häröily O

Tiskatessa napit korvissa lähtee parhaat jamit
Veden roiskumisesta on kylläkin joskus mutistu...

Just jorailin peilin eessä samalla, kun laitoin hiuksia

Yleensä tulee jorailtua kotona aika paljonkin. Mut sitten se loppuu kun koira toteaa että toi haluaa leikkiä ihan selkeesti

[q]Watlala, 23.9.2005 11:15:
Yleensä tulee jorailtua kotona aika paljonkin. Mut sitten se loppuu kun koira toteaa että toi haluaa leikkiä ihan selkeesti
[/q]

Joo sama tääl ja viel kaksin kappalein

Tälläkin hetkellä... *jiihaa**aplodit**tirsk*

haaahaa. tunnustan! *jiihaa**sydän*

välil pitää heittää pienet diskomuuvit.

mä. *tanssittel**jiihaa*

Mä oon joskus huomannu et hetkinen, joraan keskellä kauppaa, duunissa, salilla painojen noston välissä.. Aina ku on oma iPod taskussa ja luurit korvilla ni tanssijalka vipattaa, tietty jos oon valinnu hyvää musaa soimaan

Ps. Vaik eihän mul oo KU hyvää musaa iPodil

[q]eclipsed, 23.9.2006 15:56:
Mä oon joskus huomannu et hetkinen, joraan keskellä kauppaa, duunissa, salilla painojen noston välissä.. Aina ku on oma iPod taskussa ja luurit korvilla ni tanssijalka vipattaa, tietty jos oon valinnu hyvää musaa soimaan

Ps. Vaik eihän mul oo KU hyvää musaa iPodil
[/q]

Hauskinta on se kun ajat autoa ja sun kaasujalka tekee pientä liikettä biitin tahdissa, etkä edes itse huomaa sitä. Mutta hanttarin paikalla tai takana istuvat alkaa valittaa että "Onko pakko nytkyttää tätä autoa?"

Joo mä oon päässy tost eroon ku mul on automaattiauto, koko aika menee se vapaa jalka ku on tottunu ja opetellu siihen

Alphamagic

Iltateen jälkeen peilin edessä alasti

o/

Miun pään sisällä on aina bileet.. joskus bileet on perseestä, mut ei yleensä

En päivittäin, mutta viimeksi tänään. Lattareita. Ja olipa muuten kivaa. Taidanpas jatkaa.

Miiiii _o/

Strobo välkkymään ja matolle tamppaamaan

Välillä tulee tamppailtua, ku soi hyvää musaa "move ya sexy body aah sexy body"*tirsk*

Superkärpänen *jorail*

O