KILL BILL vol 1 & 2
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
[q]stimbe:
Elokuvia taas!
Eli kuka on jo käynyt katsomassa molemmat vol 1 ja 2?
Mitä tykkäsitte?
Henkkoht mielipiteeni on että molemmat ovat loistavia. Enkä edes perustele. En jaksa. Joko ymmärrätte minua tai ette.
(Turha aihe tämäkin mutta häröillään *hih*)
[/q]
missäs on semmoinen vaihtoehto ettei ole nähnyt vielä kumpaakaan ;)
[q]thomas:
missäs on semmoinen vaihtoehto ettei ole nähnyt vielä kumpaakaan ;)
[/q]
Noin.
vol 2 oli turha
[q]ezzy:
vol 2 oli turha
[/q]
wtf jäbä ei voi olla tosissaan!
vol 2 oli loistava!
[q]ezzy:
vol 2 oli turha
[/q]
Kuis sun mielestä?
Ei, ihan yhtä huikea kikkailu ei jatkunut kuin alkuosassa (mitä en odottanutkaan - olisi jo alkanut maistua ehkä puulta?), mutta toi jatkoi ekaa kuitenkin hyvin ja oli mielenkiintoinen ja viihdyttävä, ja vaikka ykkösosan mahtipontisuutta ei ollut niin elokuva oli visuaalisesti ja äänimaailmaltaan silti loistotyötä.
Sitäpaitsi siinä oli musta mamba ps. ne kaikki jutut mitä mambasta sanottiin ei ollut iiihan faktatietoa, vaikka ei mamban purema silti hauska kokemus varmaan ole :]
edit: ja ainiin - elokuva, jonka jossain kohdassa en osaa päättää pitäisikö olla iloinen vai surullinen ei voi olla ihan paskimmasta päästä :P
[muokattu 25.4.2004 01:11]
Hidastempoinen ja sanailua täynnä oleva dialogi vaan pisty tympimään pahemman kerran. Olihan siellä mainiota läppää välissä, mutta ei pelkkä kiroilu ja uhittelu kanna kovin pitkälle. Action-puolella homma oli täysin hukassa :(
Guru-ukko oli leffan paras anti ^___^
Itse olen nähnyt vasta ykkösen,mutta oli aivan loistava!! Tarantinon leffaa alottaessaan katsomaan tietää jo valmiiksi mitä tuleman pitää,mutta tää oli aivan loistava. Olisin kyllä halunnut että henkilöhahmoihin olisi keskitytty enemmän, etenkin the bride jäi aika häilyväksi.
nimittäin R*A*K*A*S*T*U*I*N siihen leffan...*plur*
aion mennä kattoo KILL BILL ens viikolla 2 osa
ja ajattelin möys osta DVD:nä molemmat jaksot..
ne on niin helkarin hyvin tehdyt noi elokuvat,,
ja eteenkin minä rakastan tän tyyppisiä elokuvia
joten nähdään elokuvateattereissa!! ;D
[q]ezzy:
Hidastempoinen ja sanailua täynnä oleva dialogi vaan pisty tympimään pahemman kerran. Olihan siellä mainiota läppää välissä, mutta ei pelkkä kiroilu ja uhittelu kanna kovin pitkälle. Action-puolella homma oli täysin hukassa :(
Guru-ukko oli leffan paras anti ^___^
[/q]
Tossahan se Tarantinon leffojen hienous juuri on. Jos tohonkin leffaan (vol 2) olisi pistetty joku ykkösen Crazy 88 -tappelua vastaava suurmättö, niin ei se olisi kuitenkaan säväyttänyt enää lähellekään samalla tavalla. Eli vaikka ne leffat keskenään ei samanlaisia ollutkaan niin eivät ainakaan sortuneet toistamaan samoja asioita. Ja mukana oli kyllä paljon dialogia mutta se pääasiassa oli varmaankin tarkoitettu syventämään henkilöhahmoja.
Guru-ukko oli kyllä joo aivan mahtava.
imo se dialogin paljous tuki kokonaisuutta aivan loistavasti, samalla kun syventyy henkilöhahmoihin enemmän, koko ajan takaraivossa kutkuttaa ajatus siitä, mitä, missä ja milloin seuraavaksi saattaisi tapahtua jotain jännää...
Tänään väijymään vol. 2
Ykkösen kävin katsoo silloin leffassa, ja hyvähän se oli *joo*. Kakkonen pitäis mennä tässä lähiaikoina tsekkaamaan.
Vol. 1 on nähty ja vol.2 tuli nähdyksi viime pe. Vol. 2 oli todella hyvä ja enemmän sitä vanhaa tuttua Tarantinoa kuin ykkösosa, jossa painopiste oli äxjönissä ja goressa. Sinällään kuitenkin diggailin ykkösen genrekikkailuista ja olisin suonut niitä yhtä suureen osaan kakkosessakin, mutta ihan hyvä näinkin. Kakkosen dialogi oli kyllä aivan eri luokkaa kuin ensimmäisessää osassa.
Summa summarum: molemmat erittäin hyviä leffoja. Tykkäsin.
kummatkin oli hyviä, ja outoo et kysees on yks leffa pelkästää mikä on vaa katkastu kahtee osaan ja silti ne on niin eri tyylisiä et vaikee uskoo..huhhuh..suosittelen kumpaaki..
Ykkösen olen nähnyt ja oli kyllä sairaan loistava..Kakkonen katseltavaksi sitten kun kykenee..
Vol. 1 oli ihan näyttävä ja ne genresekoitukset oli kiva juttu mutta muuten ei oikein säväyttänyt. Mutta Vol.2:nen pitää kyllä silti mennä katsomaan koska ei tätä juttua voi jättää kesken. Mutta vähän veikkaan että kun olen Vol.2:sen nähnyt niin tulen sanomaan että ei tästä olisi tarvinnut tehdä kahta osaa, yksi pidempi leffa olisi ollut parempi. Mutta enpä vielä sano mitään ennen kuin olen tuon jatko-osan nähnyt.
[q]mange:
Vol. 1 oli ihan näyttävä ja ne genresekoitukset oli kiva juttu mutta muuten ei oikein säväyttänyt. Mutta Vol.2:nen pitää kyllä silti mennä katsomaan koska ei tätä juttua voi jättää kesken. Mutta vähän veikkaan että kun olen Vol.2:sen nähnyt niin tulen sanomaan että ?ei tästä olisi tarvinnut tehdä kahta osaa, yksi pidempi leffa olisi ollut parempi?. Mutta enpä vielä sano mitään ennen kuin olen tuon jatko-osan nähnyt.
[/q]
[o]Jos tarkkoja ollaan niin se ei ole ?jatko-osa?. Kun kyseinen leffa oli saatu purkkiin niin (kuulemani mukaan) keloilla oli 5h materiaalia. Sitten sitä alettiin leikkaamaan elokuvaksi. Aluksi se yritettiin mahduttaa yhdeksi 2h leffaksi. No sehän ei millään onnistunut jättämättä pois liikaa hyviä kohtauksia, joten lopulta päätettiin (tai Tarantino päätti) että siitä tulee sitten kaksiosainen leffa. Eli tavallaan kyllä jatko-osa mutta tavallaan ei. Tai jotain. *ding*[/o]
Turhaa oli tuo.
[muokattu 25.4.2004 19:13]
manga kohtaus ykkosessa oli paras =) ja sit ne miekkailu jutut ja tappelu jutut =DD tosin siis en muute oikeestaa ymmartany leffaa =D siis kumpaakaan =D
Omasta mielestäni Vol. 2. on jatko-osa koska sehän tyssäs ihan täysin se Vol. 1. Mutta ihan sama, kun ei se ole niin just.
Elokuvia taas!
Eli kuka on jo käynyt katsomassa molemmat vol 1 ja 2?
Mitä tykkäsitte?
Henkkoht mielipiteeni on että molemmat ovat loistavia. Enkä edes perustele. En jaksa. Joko ymmärrätte minua tai ette.
(Turha aihe tämäkin mutta häröillään *hih*)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »