Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 92
- Seuraava »
[q]sativa, 20.1.2009 22:22:
---
La Petite, 20.1.2009 14:38:
Brasseihin jäi 5 kiloa ja nyt viel saanu pari turistettua pois.
---
= Brasilialaiseen vahaukseen?
Ehehe.
[/q]
ei vaan sillä tavalla, et käytiin lenkil melkein joka aamu, sit uin ja vesijumppasin ja söin sikäläiseen tyyliin eli hedelmiä, LIHAALIHAALIHAA, kanaa, katkiksia, pekonimunakkaita jne ja toki se et siel ei tarvinnu stressaa vaikutti myös
Juu noi taulukot ei ole aktiiviselle ihmiselle tehtyjä.
Kuten ei myöskään ravintosuositukset esim suolan määrästä.
2metrisillä ei ole vaikeaa lihavuutta
Ylipäätänsä kokopaino indeksi ja tollanen taulukko ei kauheesti kerro mitään. Paitsi ehkä sellaisille tytöille ja pojille, jotka ei kauheesti treenaa.
Esim. tosi kovassa kunnossa oleva mies, joka on pitkä 180 cm saattaa helposti painaa 100 kiloa. Eli ton taulukon mukaan olis jo kysymys vakavasta ylipainosta! Koskahan jengi uskoo, et lihas nyt vaan painaa paljon enemmän kuin läski.
Jos kyse on tytöstä tai pojasta, joka ei paljoakaan urheile, niin sit varmaan toi taulukko on ihan ok.
Suosittelen mielummin katsomaan peiliin, kuin tollasta taulukkoa tai vaakaa! Ite ainakin näytän mielummin lihaksikkaalta ja pinkeeltä ja painan pikkasen liikaa omaan kokooni nähden. Kuin että olen rimpula kukkakeppi, joka painaa ton taulukon mukaan tarpeeksi vähän.
[q]Super-Kerttu, 21.1.2009 08:27:
Ite ainakin näytän mielummin lihaksikkaalta ja pinkeeltä ja painan pikkasen liikaa omaan kokooni nähden. Kuin että olen rimpula kukkakeppi, joka painaa ton taulukon mukaan tarpeeksi vähän.
[/q]
Nyt kun oon lukenut tarpeeksi monta kertaa näitä "rimpula kukkakeppi"-juttuja ja muita vastaavia, niin mun täytyy pyytää "lihaksikkaita ja pinkeitä" vähän miettimään sanojensa asettelua niitä kirjoitellessa. Kauneusihanteita on monenlaisia ja musta on harmillista, että oma näkemys ilmaistaan muodossa, joka käytännössä loukkaa kaikkia omaan vertaisryhmään kuulumattomia.
On mullakin "lihaksikkaista ja pinceistä" näkemykseni ja sen luonteva ilmaiseminen tapahtuisi aika toisella tavalla kuvaavin sanoin. Olisko kiva jos heittelisin sitä teidän naamallenne?
(Teille on muuten edelleen se oma punttistopiccinne. Puhukaa siellä mitä lystäätte.)
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)
[q]Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)
[/q]
Tässäkin on Suomessa alueellisia eroja. Länsisuomalaiset on sellasia kuikeloita ja itäsuomalaiset reheviä. Itsehän kuulun jälkimmäiseen
Joten neuvoksi antaisin, että muuta Turkuun tai Vaasaan. Siellä niitä näkee enemmän. Tai sitten voi muuttaa myös vähän kauemmaksi.
[q]Andrei, 21.1.2009 09:23:
[/q]
MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?
(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa)
Naisilla enempi vaikeuksia ruoan vähentämisessä.
http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3644
TEHOTREENI NUKKUESSA!1!
http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3625
Rairairai. Se on virallista. Painoni on saavuttanut lukemat, jotka olen viimeksi nähnyt vaakaa katsoessani lähemmäs kuusi vuotta sitten. ^_^
[q]Jone, 13.7.2009 11:01:
Rairairai. Se on virallista. Painoni on saavuttanut lukemat, jotka olen viimeksi nähnyt vaakaa katsoessani lähemmäs kuusi vuotta sitten. ^_^
[/q]
konkratuleissöns !
[q]La Petite, 21.1.2009 09:37:
---
Andrei, 21.1.2009 09:23:
---
MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?
(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa)
[/q]
Voihan niitä laihoillakin olla. Taisi sitäpaitsi jäädä se hymiö huomaamatta, josta voisi päätellä että yritetään hieman provota :)
edit: Rupeaako joku nyt oikeesti väittämään että tuollaiset malli-tyyppiset naiset eivät oikeesti olisi niitä naisellisimpia naisia?
[q]Andrei, 21.1.2009 13:37:
edit: Rupeaako joku nyt oikeesti väittämään että tuollaiset malli-tyyppiset naiset eivät oikeesti olisi niitä naisellisimpia naisia?
[/q]
No nyt kaipaisin sulta paria esimerkkikuvaa siitä minkä tyyppisistä malleista puhut.
Nythän sentään on muuttumassa tuo kuvio, että haetaan persoonallisen näköisiä malleja eikä se anorexia ole enää vaatimuksissa, mutta perinteisempi vaatimustaso malleista on musta enemmän nukkemainen kuin naisellinen.
Mutta laita vaikka kuva kolmesta eri malli-tyyppisestä _naisellisesta_ naisesta, niin katsotaan sit uudestaan miten kaukana meidän ajatusmallit on toisistaan.
75->78->82->86 o/
[q]Super-Kerttu, 4.5.2007 07:45:
---
casper-dj, 4.5.2007 07:30:
---
emppu, 3.5.2007 16:38:
Mul hoiti 1,5kk työstressi tän laihduttamisen. Paino putos 6kg :D :( pää sentäs pysy kasas ja nyt vihdoin urakka ohi jotenka vois taas miettiä urheiluakin.
---
oho......duuni on kovin laihdutus kuuri todellakin.....itelki tippu 4kg 2 viikos ku oli hoppu duunissa ja samaan aikaan remppa himas.
kaippa ne pian takas tulee...siis puntille*super*
---
Mä pojat kerron teille, mikä on kovin laihdutuskuuri..Se on ERO, tosin ei mikään miellyttävä sellainen.. Mulla lähti viime heinä-elokuun aikana 8 kiloo..Ne on tosin tulleet jo korkojen kera takasin.. Olen siis onnellinen..*pihkassa*
[/q]
On ihmisiä, jotka syö suruunsa, murheeseensa, stressiinsä, tylsyyteensä, sairauteensa eli lohduttautuvat syömällä. Tällaiselle ihmiselle (esim. minä) rakastuminen on paras keino laihtua, sitä vaan tapahtuu niin saakutin harvoin
Mut ei se mitään. Kun itsekuri ja motivaatio palaavat Ibizan lomalta, niin sitten...ja sitten sitä helpommin rakastuukin
[q]Super-Kerttu, 10.4.2008 12:19:
Meinasit sit tiputtaa kolmessa viikossa 11 kiloo?! ei kovin terveellistä ja varmaankaan pysyvää. 1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..
Edit: Huomasin nyt vasta et kirjoitit kuun vaihteessa.. Eli siis oot varmaan jo jotain pudottanut..*ding*
[/q]
No silti 11 kiloa kuukaudessa on suhteellisen paljon. Ja tuo 1,5 kiloa viikossa alkaa myös olla aika hurja tahti, jos painonpudotusta meinaa jatkaa pitempäänkin. Eikähän se enää välttämättä onnistukkaan, kun aletaan olla jo siellä lähellä tavoitepainoa.
Painoindeksi kunniaan!!! Mä oon ollu vielä pari vuotta sit sairaalloisen lihava mutta nyt onneksi enää VAIN merkittävän lihava...eli pyyleviä vielä ollaan
Niin ja T-Justicelle nostan hattua...loistavaa työtä
Kilonpudotuksesta en tiedä, oishan tässä ehkä nafti kymppi ylimäärästä.
Työporukassa kuitenkin lupauduin juoksemaan puolimaratonin kesäkuun lopussa Paavo Nurmi-urheilutapahtumassa.
About nollakunnosta kun lähdetään, niin kai tässä treenatessa joku kilo tipahtaa, tai ainakin siirtyy tosta vattan seudulta johonkin muualle toivottavasti
-200g/vuorokausi tahdilla näytettäisiin menevän tällähetkellä. enempää ei lähe vaikka mitä tekisi.
Puoli kiloa lähtenyt*pepsodent**nauru* Aamulla pari kasvis/juusto päällysteistä
leipää, päivällä hiilihydraatitonta tonnikalasalaattia, illlalla mehukeittoa + 10km
kävely. 2pv mennyt about tolla tyylillä joten 2-3kg pitäis tippua viikossa..
Vielä tohon pitäis lisätä aamu kavely 10km eli 20km kävelyä päivässä ja vähän
energiaa. Nyt jos ei ala paino tippumaan tälle menolla tässä kevään mittaan
ni luovutan*igor**grr*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...