Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]La Petite, 19.2.2009 09:18:
Ohhoh... sarjassamme kadonneiden vatsalihasten metsästys näyttää alkavan tuottaa pikkuhiljaa tulosta
[/q]

Good for you girl.. Itsekin yritän niitä epätoivoisesti metsästää! Ehkäpä ne joku kesä sieltä vielä löytyy!

Ohhoh... sarjassamme kadonneiden vatsalihasten metsästys näyttää alkavan tuottaa pikkuhiljaa tulosta

[q]Super-Kerttu, 19.2.2009 09:20:
---
La Petite, 19.2.2009 09:18:

---

Good for you girl.. Itsekin yritän niitä epätoivoisesti metsästää! Ehkäpä ne joku kesä sieltä vielä löytyy!
[/q]
joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D

[q]Equalizer

*nauru*ei välttis mutten oo pahemmin pudottamaskaan vaan katon et pysys samana..sekin riittää nyky hetkenä
[/q]

Juu, ookoo. Tää on vaan kilonpudotus-topic *hih*.

Eikä sellainen safka nyt muutenkaan ole terveellistä, vaikkei lihoisikaan tai vaikkapa haluaisi lihoa.

[q]Tiinuliinu81, 31.7.2009 11:44:
---
Equalizer

*nauru*ei välttis mutten oo pahemmin pudottamaskaan vaan katon et pysys samana..sekin riittää nyky hetkenä

---

Juu, ookoo. Tää on vaan kilonpudotus-topic *hih*.

Eikä sellainen safka nyt muutenkaan ole terveellistä, vaikkei lihoisikaan tai vaikkapa haluaisi lihoa.
[/q]

mut loman jälkeen katos 4 kg..oon kyl pudotelluki

[q]Super-Kerttu, 19.2.2009 09:40:
---
La Petite, 19.2.2009 09:23:

joo, mut ei tää tällä iällä oo enää mitään herkkua... Kauheen askeettista elämää, kun syö vaan salaattia ja hiki hatussa urheilee, satoi tai paistoi :D

---

Joo huomattu on..Puolet vähemmän saa syödä, puolet enemmän saa urheilla ja silti tulokset ei oo samoja ku nuorempana!
[/q]
Musta taas tuntuu, että tää on enemmän ja enemmän hengenasia nykyään. Olin kolme viikkoa lomalla. Söin ja join mitä sattuu ja ihan törkeen paljon - lopputulos: laihduin 2 kiloa. o_O

Sittemmin oon vähän kattonu, mitä oon syöny. Lopputulos: 1 kilo tullu takaisin. :D

Ei kai täs auta kuin panostaa treenaamiseen ja unohtaa koko syömisen säätely. Ehkä lopputulos on sitten toivottava: samat kilot mutta parempi kroppa. :)

[q]Super-Kerttu, 19.2.2009 12:45:
Eli meille käy kuin miehille: Kun treenaa ja syö oikein ja kunnolla, paino nousee. Kun ei treenaa ja syö mitä sattuu, paino laskee!
[/q]
Aaa... Ok. Thanx. :)

[q]_RixU_, 19.2.2009 12:47:
Awwhhh vihdoinkin mun Saksasta tilaama ihQ valko-turkoosi kuntopyörä tupsahti kotia! Notta nytpä ei sit muutako *WRUUUUUMMMMMM*!
[/q]

Kohta se on kallis pyykinkuivausteline :)

[q]Super-Kerttu, 19.2.2009 09:40:
---
La Petite, 19.2.2009 09:23:

---
Joo huomattu on..Puolet vähemmän saa syödä, puolet enemmän saa urheilla ja silti tulokset ei oo samoja ku nuorempana!
[/q]
Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? Krapulat mulla ei voi juuri nykyisestä pahentua, mutta kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä? :(

Meinas tippuu simmut päästä kun pääsin käymään puntaris.. Kyllä se lapsen kanssa temmeltäminen kannattaa nyt on lähteny yht 18kg

Terveellisemmin on tullu syötyy kun en tahdo et kia oppii roskaruualla elämisen joten sekin on ollu iso muutos ja tietenkin ulkona oleminen ja ei se penkillä istuminen vaan lapsen kanssa leikkiminen & kävely ym niin huoh <3 Mä ihmettelinkin et mitä mun vaatteille on käyny kun mikään ei oo enää sopiva vaan telttoja, luulin et ne on menny pesussa pilalle.. :D
Nooh nyt sit vaateostoksille ja pikkuhiljaa noi loputkin pois.

[q]T-Justice, 24.12.2008 12:52:
---
WuZuul, 19.12.2008 11:11:
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää

---

Anteeksi vaan, mutta tuota epäilen. Olet ollut keskimäärin -800kcal/pvä joka on aika vahvasti miinuksella jolloin lihas ei totisesti kasva. Todennäköisesti lihaksesi on vain "kiinteytyneet" ja tulleet näkyviin ihran alta, mikä on loistava asia
[/q]

Mitä oon sivusta seurannut kuuripetoja niin ei toi kovin mahdotonta ole. Olettaen, et kyseessä on isompi kaveri, joka ensin kiristää ahkerasti pari-kolme kuukautta ja sit vetää setit päälle :D

Nii joo, vaihdoin ruokavalioni vähähiilihydraattiseksi ja alle 3kk lähteny 8kg!
Elämäni paras päätös, en nimittäin tue mitään ihme hömpänpömpän dieettejä ja haluan syödä kunnon ruokaa eli lihaa ja vihanneksia
Edellinen parisuhdekkin, minkä aikana sitä paisuin sen 25kg, päättyi tossa päälle pari kuukautta sitten mikä antoi vaan motivaatiota ja aikaa omien tavoitteiden saavuttamiseen :) Ja lisää tulee katoamaan mutta mikäs kiire tässä mihinkään

[q]T-Justice, 24.12.2008 12:52:
---
WuZuul, 19.12.2008 11:11:
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää

---

Anteeksi vaan, mutta tuota epäilen. Olet ollut keskimäärin -800kcal/pvä joka on aika vahvasti miinuksella jolloin lihas ei totisesti kasva. Todennäköisesti lihaksesi on vain "kiinteytyneet" ja tulleet näkyviin ihran alta, mikä on loistava asia
[/q]
Mitään epäiltävää tuossa ole mielestäni, kuulostaa hyvin mahdolliselta

Tupakoinnin lopettamisen huomaa.
Nyt on semmone fiiwis et tarvis saada 10 kiloa pois. Painoindeksin mukaan oon lievästi ylipainoinen, ja pitäis saada se paino sitten normaaliksi (doh!). En mitää atkinseja aio aloittaa tai muitakaan epämääräisiä dieettejä, yritän vain noudattaa mahdollisimman terveellistä ruokavaliota. Salaattia joka aterialla jne, eli perus ruokaympyrä-settiä. Syömistä haittaa hirmuisen epäsäännölliset työajat, joskus aamiaisen syön 2 aamulla ja joskus 11 aamulla. Myös salilla/tms käynti säännöllisesti on mahdotonta. Mutta silti aion onnistua. Se vaatii varmasti paljon aikaa ja hermoja, mutta tiedän että lopputulos on se, että voin paremmin. Jo se saa hyvälle tuulelle.

[q]noena, Mitään epäiltävää tuossa ole mielestäni, kuulostaa hyvin mahdolliselta
[/q]

joo on toi ehkä mahdollista _pienissä_ määrin jos on aloittanut just treenaamisen, tai on treenannut pidempään ja on hirmu lahjakas (geenit) ja treeni, ravinto, lepo on balanssissa tai sit pelaa kielletyillä aineilla, mut noin yleisesti lihas ei miinuksella kasva.

ps. laihdutin itse -28kg/1,5v. Kiristyin kyllä, mutta lihasmassaa en varmasti saanut lisää!

Tänään on luvassa vähän kisastudiota, sekä lätkän, että viisujen merkeissä ja studioillessa aina tulee vähän rötväiltyä syömisten ja juomisten kanssa. Kelasin sitte, että käyn parin tunnin pyörälenkillä, niin on edes vähän parempi mieli, mutta kattia kanssa, mähän olen menossa Espooseen studioimaan, niin polokasen pyörällä sinne. On vielä mukavampi polkea, kun on joku päämäärä. About 20 km matkaa, mutta eihän se matka tapa, vaan vauhti, niinku sanos entinen tyttö.

Espooseen yöksi tai huomenna fillaria sieltä hakemaan, niin tulee toinen mokoma siivu tähän vielä. Ai että mä olen fiksu

Nyt ei kyl paino saa tippua enää yhtään...pikemminkin sais nousta, ettei tuuli ihan riepottelis. Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!

[q]T-Justice
kalorilaskuri.fi
[/q]

Kiitos vinkistä. Loistava sivu. Tuolta löytyy kaikki tuotteet mitä käytän ja vielä oikean merkkkisinä. :)

Jep kiloja putoo vähähiilarisella :) Brasseihin jäi 5 kiloa ja nyt viel saanu pari turistettua pois. Alkaa olee koht jo se bikinikunto ;)

[q]Wiko, 20.1.2009 11:53:
Nyt ei kyl paino saa tippua enää yhtään...pikemminkin sais nousta, ettei tuuli ihan riepottelis. Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!
[/q]

Soot tuulennussima vinkuheinä!!*pepsodent*

[q]Wert, 20.1.2009 14:21:
---
Wiko, 20.1.2009 11:53:
Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!

---

Kerro meille muilleki millä noin lähtee..
Itse oon Montignacilla saanu reilussa 6ssa viikossa reilu 6kg veke.. homma jatkuu :)
[/q]

Hyvinkin yksinkertasta...lepoa salilta, normaalin ruokavalion sijasta jouluruokaa ja siihen päälle vielä liikaa juhlimista niin kilojen kariseminen on taattua..ainakin itsellä...ja voin kertoa että tämä painon tippuminen ei ollut siis mitenkään toivottua...pikemminkin päinvastoin...

O