mikä on parempaa kuin seksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 40
- Seuraava »
[q]Orfeus:
Kyl mä sanosin perjantain jälkee että nukkuminen lähekkäin toosi ihanan typyn kans*pihkassa*
[muokattu 11.4.2004 21:37]
[/q]
tosin tuokin on paljon kivempaa jos siitä seuraa seksiä ja sit se on taas samalaista tai parempaa sen jälkee... ainakin musta
[q]blender:
tosin tuokin on paljon kivempaa jos siitä seuraa seksiä ja sit se on taas samalaista tai parempaa sen jälkee... ainakin musta
[/q]
Oikeessa oot kuomaseni*joo*
[q]kuilu:
---
typ0:
---
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa
---
Mut mitä jos joku oils sillee lautailijafriikki, et sais jopa erektion ja orgasmin puuterilumella, ni oisko se silloin jo seksiä? Eikä näin ollen kelpais vastukseks?
---
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä...
---
[/q]
hmm.. niiin =D en oo tota pohtinu.. en oo sit tarpeeks friikki
[q]
---
...tahtooo sveitsiiiin....
---
---
Siis Hyvinkäälle.
---
[/q]
joo no sinne valitettavasti joudun meneen ku porukat siella asuu... mut iha sillee tuota alppien lahistolla tarkottavaa sveitsii tarkotin xDD
*sydän*Dimitri from Paris*sydän*
Metsä täynnä silokkeja.*kivatsulle*
[q]dj.duracell:
Metsä täynnä silokkeja.*kivatsulle*
[/q]
SEEAAA - LOKKEJA!!
Tanssi on vähintäänkin yhtä kivaa...*jiihaa*
jos nyt kliseitä käytetään ni kyllä kunnon tanssimisen jälkeen olo on about yhtä euforinen kun seksin jälkeen... mutta se EI ole parempaa kun seksi*iloinen*
paitsi jos vertaa huonoon seksiin. mikä on kyllä aika tuntematon käsite*justjoo*
all sex is good sex.
Adrenaliinibursti, saatuna sitten keinolla tai toisella.
kunnollinen tanssi voittaa kyllä seksin miltei aina. Tapauskohtaista tietty. Riittävästi vaan endorfiinia ja kunnon bilettämisen jälkeen sellainen tajuton adrenaliinipiikki vielä, se voittaa seksin.
hyvä voileipä ja lasillinen kylmää maitoa =)
-pihtarihuuhkajauhuu
Kaikki mikä on miellyttävää ja jota tekee mieluusti niin ettei siihen tule rutiinia ja siitä nauttii.. Tämä toimii myös tietysti sexissä..
Sanoisin että saan aivan yhtä suuret kiksit ja nautinnot Hyvästä Animesta.. Kun katsoo jotain oikein hyvää animesarjaa jota ei vain voi lopettaa niin silloin sitä on 7-taivaassa, tosin sen loputtua on paska fiillis... Näin on myös sexissä..
Elikäs en sanoisi että mikään olisi parempaa kuin seksi hyvä seksi (paha seksi on rutinoitunut seksi =)..) Mutta yhtähyvää on monenlaista... Kyse onkin enemmän mielihyvän tyypeistä.. Jostain lautailusta tai tanssimisesta saa minusta erilaista mielihyvää kuin nautinnollisesta seksistä.. enkä uskaltaisi verrata niitä keskenään...
Mutta mitenkäs on Seksi Lumilautaillessa tai tanssiessa?? Eikös se olisi silloin Super Hyvää Seksiä *täh*
Suuseksiä soittaessa keikalla. Edessä ihmisiä hurraamassa mustana massana velloen...! No, just...!
[q]Mr.D:
Suuseksiä soittaessa keikalla. Edessä ihmisiä hurraamassa mustana massana velloen...! No, just...!
[/q]
Siistii, missä soitat seuraavaksi?
[q]Cloud:
tosin sen loputtua on paska fiillis... Näin on myös sexissä..
[/q]
Miksi sulla tulee paska fiilis seksin loputtua!?
[q]workunit:
kunnollinen tanssi voittaa kyllä seksin miltei aina. Tapauskohtaista tietty. Riittävästi vaan endorfiinia ja kunnon bilettämisen jälkeen sellainen tajuton adrenaliinipiikki vielä, se voittaa seksin.
[/q]
miltei aina?, poika, nyt pitää sinulle löytää joku Nainen, alat hourailla
Samu.. no tietysti siksi kun se loppuu.. ainahan kaikesta mukavasta tulee paska fiilari kun se loppuu.. tietty sen kanssa on elettävä ja silleen.. ja onhan sitä mukavaa kun sitä sitten taas saa =) sitä mukavaa siis..
Tosin joskus on ihan jees että se loppuu ja siitä tulee hyvä fiilis kun koko jutusta on päässyt pois.. aina kun ei vain maistu.. Olenko sitten jotenkin erilainen vaikea sanoa mutta tosiaan aina ei todellakaan maistu edes tämä niin mukava harrastus ;)
kaikki.. haleja ja pusuja vain mulle
lasketaanko suihinotto seksiin? jos ei niin se... jos joo niin suklaa...
tulee usein pohdittua sanontaa parasta mitä voi tehdä housut jalassa tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä
kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta
itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa
edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....
[muokattu 4.4.2004 14:19]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 40
- Seuraava »