mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

Aika moni asia on parempaa kuin huono seksi. Mutta jos pitäisi valita, lopettaisiko ennemmin musiikinkuuntelun vai seksinharrastamisen, olisi päätös jo aika vaikea.

seksi oman rakkaansa kanssa!! *sydän*

[q]alien:
seksi oman rakkaansa kanssa!! *sydän*
[/q]

Aika hyvin sanottu Tää on samaa mieltä \o/

[muokattu 9.4.2004 12:06]

[q]alien:
seksi sian kanssa
[/q]
Töpselikärsät kaakkoon...*nauru*

seksi dj ärmin vän byyrenin känssä! *sydän*

Kunnon selkä/niska/hartia hieronta.... se on parempaa kuin seksi, etenkin rankan viikon jälkeen. Joskus jopa romanttinen ilta voi olla parempaa. Ja hyvä tanssikeikka (harrastan showtanssia), täydellisesti mennyt suoritus voi oikeesti joskus aiheuttaa paremman euforian kuin seksi.

Kerron ku tiiän... jos kavereihin on uskomista, toss lähell on yks grilli mist saa ihanii ranskalaisii. Ne on kyll taivaallisii, mut vertailu kohde puuttuu

[q]kAiStA:
Kunnon selkä/niska/hartia hieronta.... se on parempaa kuin seksi, etenkin rankan viikon jälkeen.
[/q]

Totta

Ku viel sais sellasen joskus *haaveil*......

[q]typ0:
tuo erittain onnistunut biisin vaihto miksaus laitteella tuottaa kylla myos erittain kiva olon..
[/q]

oikein kirjoitus on myös joskus palkitsevaa *sydän*

[q]ezzy:
---
typ0:
tuo erittain onnistunut biisin vaihto miksaus laitteella tuottaa kylla myos erittain kiva olon..

---

oikein kirjoitus on myös joskus palkitsevaa *sydän*
[/q]

eh missa on typo ?!? jos meinaat yhdys sanoja niin joo en harrasta moisia

Seksi med huikka. *sydän*
Jotkut väittää että poro on parasta, tiedä häntä...

[muokattu 10.4.2004 18:39]

Melkeen mikä vaan sillon kun homma ei oikeesti kiinnosta... Hurjat bileet tai nukuminen on ihan mukavat vaihtoehdot sille :)

esim. rushit hyvästä musiikista.

Riippuu tilanteesta. Tällä hetkellä hellyys. :)
Joskus ei mikään.

Tällä hetkellä erään ihanan henkilön läheisyys on parasta mitä tiedän. *sydän*

Kyl mä sanosin perjantain jälkee että nukkuminen lähekkäin toosi ihanan typyn kans*pihkassa*

[muokattu 11.4.2004 21:37]

Jäätelö!

Tällä hetkellä ei mikään...*eiei*

..oikeet kaverit..”sopiva” meininki..DOOM III b.2..Ai että... :D

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O