Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 10
- Seuraava »
kuin myös =)
-M
Siis laseriin vie minun tieni, tai jotaa...eli sinne siis olen menossa
Taskus lipuska myös, ja laaseria hakemas silmään
Mark:[q]kuin myös =)
-M[/q]
Hahaa, mullapas ei!!*iloinen*
..Pitää köyhälläkin olla ilonsa..*justjoo**vink*
Saas nähä pääseekö tänne... Vaii, meenkö kaverin bileisiin...
hmmm...*ankka*
äääh... taas sitä samaa laserpoittii, samat ihmiset, samat
jutut.... (viime vuonna oli ppk kohottamassa tunnelmaa, mut
siihenkin petyin!!*eiei*) ja samat rahaongelmat
saatan silti tulla jeesaa kavereita...tietenkin jos joku maksaa
mut ineen
trance moon:[q]Saas nähä pääseekö tänne... Vaii, meenkö kaverin bileisiin...
hmmm...*ankka*[/q]
Jeh tule ihmees mennää kikkailee kunnolla.....mä ainaki olen menos jos ei tule isompia muutoksia suunnitelmiin!!!!
Avernian:[q]Ai niin... tännekin piti kirjottaa
Lippu on ollut taskussa jo viikkoja! joootensakin miusta vähän ikäänkuin vaikuttaa ja tuntuu ja mahassa hipoo että tuolla voi mennä jopa kaikki aika tanssiessa.
Ellei joku tule keskeyttämään ja höpöttelemään kivoja juttuja mun korvaan, siis, tietenkin
[/q]
Heheee Varo vaa ettet jää kuuntelemaan kivoja juttuja koko illaks että kerkee danssaah
.. tällä hetkellä näyttää hyvin vahvasti siltä, että tänne tulemma*ökkö**purr**ökkö* q liputki jo teoriassa taskussa, vai mitä Virtual?*joo*
Joo tultava...*slurps*
hei paljon tonne on suurin piirtein tulossa porukka... kantsisko ostaa liput ennakkoon ? ajattelin kyl tulla heti sen avautuessa...et luulen et kai silloin on vielä liput vai ?
joutuu varmaan taipuu ja ostaa lipun ja tulla paikalle*vink*
mä en taivu pihtaamiseen .. & tulen vanhalle 28.2 siitä ei ole epäilystä ketkäs muut on tulossa pitää vaan toivoo et ei ääni mene ihan puuroks
Vince_Drache:[q]hei paljon tonne on suurin piirtein tulossa porukka... kantsisko ostaa liput ennakkoon ? ajattelin kyl tulla heti sen avautuessa...et luulen et kai silloin on vielä liput vai ?[/q]
ainahan niitä lippuja ovella on...ainakin alussa*hymy*
idi:[q]Vince_Drache:hei paljon tonne on suurin piirtein tulossa porukka... kantsisko ostaa liput ennakkoon ? ajattelin kyl tulla heti sen avautuessa...et luulen et kai silloin on vielä liput vai ?
ainahan niitä lippuja ovella on...ainakin alussa*hymy*[/q]
ilmeisesti menekki on ollu kohatalaisen hyvä nois ennakoissa, et varmasti ainakin pääsee jos hakee lipun etukäteen!*pahis*
soitto lista ois kiva saada tänne?
jesh!! *sydän* kävin ostaa ennakon laserpointiin, eikä kukaan voi ottaa sitä multa pois!! *sydän**hellokitty**sydän*
Tullakko vaiko ei... Ei ois rahaa ja oon tulossa kipeeks, mutta silti tekis _nääin_ paljon mieli.
Ei enää monta yötä....
voih mun tekee nyt jo mieli bilettämään....
Mut laserpointissa nähdään kaikki ihkut!!!
*sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän*
no ei oo montaa yötä.. mut enpä sit tuukaan.. fak..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 10
- Seuraava »