Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha
4 point sound system.... sanon minä.
Better be. Ei ollu fjuutsör plänetissä vaikka luvattiin.
Mut joo, viime LP oli ihan jees, ja voihan sitä sinne eteen mennä kikkailemaan ja pokoilemaan, kyl siel saa äänestä selvää, toivottavasti.
Anyway, mut nähdään täällä.
Edit : typoi iha witusti.
[muokattu 24.12.2002 21:02]
ainahan tota 4pointii wanhal lupaillaan.. pettymys oli joo äänenlaatu FP:is.. mut tänne tullaa silti..
olen suht varmasti tääl:))
olisi loistavaa päästä tänne! ääni ei Wanhalla mielestäni parane vaikka 100 points systeemillä, mutta laserit on kyllä katselemisen arvoisia :) sääli ettei ole Pimenovia tällä kerralla...
eiköhän Perwert ja Orkidea hoida illan kotiin. Tulee olemaan loistavat bileet!!!
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
[muokattu 25.12.2002 13:50]
aivan varmasti menen!!!!!
Tyeicha:[q]aivan varmasti menen!!!!! [/q]
...sittenhän mutkin löytää täältä!! *vink**vink**vink*
tänne tänne tänne tänne tänne tänne.... *nauraa**sydän*
Siis tänne ilman muuta jja mukisematta!
Viime vuonna kicked ass että eiköhän tänä vuonna uudestaan!!!Joojoojoo!!!*plur**sydän*
Tänne sitä on kai taas tultava... :)
Kaippa se munkin nokkani täältä löytyy...
johoo, ilmasen laserpointterin perässä.....*vink* ha, no ei. Musiikin perässä.
Theara:[q]Tänne ja jos rahaa on niin LAB-4:sen tahdissa tampaamaan myös. =) Aivan liikaa hyviä pileitä lyhyen ajan sisällä.[/q]
Jos olisin sinä ja vain toiset pitäisi valita, niin valitsisiin ehdottomasti Lab-4:n Laserpointin sijaan.
-
Simon Templarilla lienee vieläkin mun laserpointerini viime vuodelta (Nilkki!:), joten kai sitä pitää tulla kipaisemaan uusi.
En taida hallita enää jalkojani, väkisin ne uhoavat tassuttelevansa tänne(kin) ..*voiei*
*sydän**ökkö**sydän*
mä oon jo siellä...:))*hih*
mokkeri:[q]mä oon jo siellä...:))*hih*[/q]
Höh, ehdit sit eka..*igor* Mut katotaanko kumpi lähtee sieltä viimeisenä..?*hih*
Täytyypi varmaan lähtee tänne tamppaamaan!
*ökkö* *ökkö*
H:[q]Täytyypi varmaan lähtee tänne tamppaamaan!
*ökkö* *ökkö*[/q]
Ai sinäkin... tuntuu että kun nyt pitää taukoa niin kasaantuu juuri tuonne helmikuulle ihan liikaa hyviä kekkereitä*voiei*
Saas nähdä joutuuko sitten karsimaan jostain...*mur*
Must tuntuu et viime Laserpoint meni vähän ohi kun oli niin suuri humala. ehkä mä en täällä sitten joiskaan niin paljoa..
Tai siis tätä ennen.
hihu. Haluun kyl uuden laserpointterin q se vanha meni rikki joskus tos.. viime kesänä
ja sit toivottavasti siel on paikanpääl joku joka voi koota sen taas mulle, ku oon hieman käsi tollasissa.
Isohuone:
21-23 DJ TAB
23-01 ORKIDEA
01:00-01:45 PERWERT (Live)
01:45-03:30 PROTEUS & NEON
Pikkuhuone:
21-23 SIMON LONDON
23:00-00:30 MR A
00:30-02:00 LEO LAKER & CRISS
02:00-03:30 DR. BONE & EFO
Lights and lasers played by Simo
Friday 28. 2. Vanha YO-talo, mannerheimintie 3, Helsinki
21-04 / K-18
Ennakko 16 + bf Street Beat & Tiketti
Entrance includes a FREE laserpointer!
D&B Sound installed in four points.
Lasepointer has been a huge success the five previous years and this time we will offer you the most powerful lasershow than ever before. The spectacular combination of a 8W Argon, 5W Krypton, 2,5W Yag and a 3,5W Multicoloured laser can't let you down.
[muokattu 26.2.2003 20:46]