*2003 UUDEN VUODEN LUPAUS*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Kesällä saksaan hakemaan aito ja alkuperäinen M535i, ja sen jälkeen teknareita ja kuussatasta metsästämään.
Lupasin taas tänäkin vuonna olla lupailematta turhia...hyvin on pitänyt tähänki asti
trix:[q]Lupaan leikata tukkani.[/q]
No niin, kerrankin uuden vuoden lupaus pidetty ja tukka leikattu!
Elän siivosti, julkaisen sinkun ja pariudun.
Lupaan että... Ihan tyytyväinen olen nyt.... Hmmm... Lupaan että keskityn yhä vain olennaiseen. Tämä nyt on uudenvuoden lupausten klassikko mun kirjoissa. Lupasin sen ekan kerran vuonna 1999. Ja lupaus pitää yhä!
Minä unohdin lupaukseni*nauraa* Mut hyvin on lähteny itsensä rääkkääminen käyntiin. Kattoo näkyykö tulokset missään kesälomien alussa...*justjoo*
mä en lupaa mitään, koskaan, kenellekkään *nauraa**nauraa*
Uuden vuoden lupaukset on sarjassaan niitä lupauksia joita harvemmin tulee lunastettua ihan kokonaisvaltaisesti,tai sitten mä vaan lupailen itselleni ihan liikoja...*hmph*
lupasin käydä porukoilla useammin tänä, kuin ens vuonna.
faijalla kävin jouluna (etäisyyttä 20km), mutsilla äitienpäivästä viikko ja sen synttäreillä (etäisyyttä 10km, metrolla melkein suora yhteys).
kämppis jonka porukat on jossain 800km päässä, kävi kotikonnuilla useammin.
olis tarkotus käydä faijallakin kaks kertaa tänä vuonna.
Obsmiley:
Koko mun huikean pitkän elämän aikaan tasan yks lupaus on pitänyt, mut se siitä ;) Tänä vuonna lupasin olla polttamatta enään yhtään savuketta.. ei kyl oo onnistunu... Taas yks lupaus roskakoriin
lopetin röökaamisen, mutta en luvannut sitä kenellekkään. siksi se onnistuukin.
mä itseasiassa lupaan bilettää enemmän ja tehdä elämälläni muutakin ku vaan duunia *ökkö*
[muokattu 21.1.2003 22:01]
Mä lupasin olla tänä vuonna hyvä ihminen
en keksinyt mitään muuta ja se oli hyvä mulle kun en tiedä mitä se pitää sisällään ja mitä ei...Sitä voi muokata...*hih*
öööö tota eli tarkemmin ajatella niin mä taisin huijata itseäni
Roger Roger:
[q]1. Alan taas urheileen[/q]
Aloitettu on *hih*, toivottavasti jatkuu vuoden loppuun asti
[q]2. Käyn tammikuun aikana Turussa (tää on vaikea)[/q]
Ei tää ollukkaan niin vaikeaa. Kaksi kertaa käyty jo...
Yhteenveto: 2/2. Lupaukset pidetty! mission completed! Hurraaa. Nyt olen ylpeä (kerrankin pystyin siihen)
[muokattu 22.1.2003 16:55]
pr0ton:[q]lopetin röökaamisen, mutta en luvannut sitä kenellekkään. siksi se onnistuukin.[/q]
Aika jännä idea. Luultavasti toimivaki *vink*. Pitää kokeilla seuraavan kerran kun lupaudun johonkin.
hii pidin lupauksen...en luvannu mitään...paitsi et oon oma itseni*plur*
hmm.. turha varmaan mitään luvata ku ei kumminkaan mitään pysty pitämään...*suru*
En tainnut luvata mitään.
[q]domi, 25.12.2008 16:39:
[/q]
Piditkö lupauxes?
[q]laite, 25.12.2008 16:41:
---
domi, 25.12.2008 16:39:
---
Piditkö lupauxes?
[/q]