*2003 UUDEN VUODEN LUPAUS*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
[q]Avernian:
Mä lupaan tehdä enemmän töitä ja antaa enemmän aikaa ihmisille *hymy*[/q]
Asennetta! *piis**piis**piis*
Joo, ja jos taas vaikka tervehdyttäis elämätapoja - taas (ainakin kuukaudeksi)... Juoma vähemmälle ja urheilua kehiin, niin jaksaa sitten bileissäkin pomppia.
*ökkö*
Lupaan silpoa laikalla mun rumasta volvosta katon irti kesällä. Siit tulee avo-convertible-layback-cruising-pildemagneetti.
Ja tietenkin pakolliset "spray-kannulla mustax ja liekkikuviot konepeltiin meininki". Puhumaattakaan JOusien silpomisesta, laikalla taas yllättäen. jea!
parempi olla lupaamamtta mitään, ei ne kuiteskaan pidä.
siks aloitinkin ensimmäisen röökilakon
10vuoteen jo jouluna!!
ja hyvin on vielä toistaiseksi pitänyt.
Mä en mitään uuden vuoden lupauksia tehny, koska mä en kuitenkaan pysty pitään niistä kiinni:(
MUT HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2003 PÖ ALLA!
*sydän* Vivian
lupaan muuttaa mun bissetynnyvatsan taas 6pakis kesäkuun ekaan mennessä.
päässy vähän löystymään ja perse leviimään
mihin sisältyy että lopetan tän viimeaikaisen 4bissee per ilta koti-imailun
[muokattu 1.1.2003 12:56]
Minä päätin luvata että en ole enää niin nihcu nitcu.
jos muutki lupaa ni mäki lupaan:) ... ja tää on kova lupaus.. mä lupaan et mä saan kuluvan vuoden loppuun mennessä HOUSESTA ainaki vähä kiksii:)
Uusi vuosi takana, ja lupaukset tehty!
Hienointa uudenvuoden lupauksissa on, ettei kukaan voi millään enään 1.1 aamulla muistaa, mitä tuli luvattua *hih**nauru*
Hyvää alkanutta vuotta 2003 kaikille!
*En vieläkään alota tupakan polttoa!!*
Ja hyvää uuttavuotta 2003 kaikille!!*iloinen*
lupaan yrittää lukea itseni sinne kauppikseen vaikka väkisin ja lupaan kiukutella vähän vähemmän
Mä sitten tein kaksi lupausta
1. Alan taas urheileen
2. Käyn tammikuun aikana Turussa (tää on vaikea)
*hih**hih*
Oli niin kova meno uutena vuotena, ettei edes muistanut antaa lupauksia, saati sitten juhlia 12aikaan itse vuoden vaihtumista.. Ens vuonna sitten vois lupailla jotain
lupaan erota tän vuoden aikana kirkosta*iloinen*
Marski:[q]mä voisin koittaa vähentää alkoholin käyttöä!
voisin myös kokeilla jättää turhat sekoilut pois päiväjärjestyksestä...eli kai omalla tavallani "rauhottua" [/q]
samoin. :)
Sit lupaan muuttaa pois täältä salosta. Ja alan kuntoilemaan.
lupaan päästä lääkikseen eka yrittämällä, kun kaikki tuntuu olevan niin varmoja siitä, ettei siihen pysty - vahva itseluottamus on pop
BlueWind:[q]vahva itseluottamus on pop *pahis*[/q]
Varsinkin jos ja kun siihen on aihetta ;D
lupaan tehdä elämästäni niin hyvää etten enää vänise turhaan et mulla on tylsää/ei niin kivaa kuin pitäis. ja opettelen olemaan tyytyväisempi pienemmistä asioista. ja arvostamaan ystäviäni enemmän.
Vähemmän bileitä, vähemmän viinaa...ja lupaan harkita kahteen kertaan mitä olen sanomassa.
Timce:[q]Vähemmän bileitä, vähemmän viinaa...ja lupaan harkita kahteen kertaan mitä olen sanomassa. [/q]
Oisit nyt harkinnu kahteen kertaan noin älyttömien lupauksien tekemistä
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »