päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 600
- Seuraava »
Näytän siltä kun olisin lähdössä pidemmällekin matkalle näiden mun kamppeiden kanssa
Putkikassi täynnä mun sekä raksun vaatteita sekä vielä pari muovikassillista lisää vaatteita,jne.
Vaikka tarkotus on olla vaan muutama yö välillä raksun luona kun aina sen ollessa lomilla tuppaudutaan asusteleen mun asunnossa
Ostin mustikkavadelma-viinin..helmeilevä...*enkeli*
meinasin jäädä kerran auton alle ja joutuu kahdesti pyörän yliajamaks tänään, liekö sitte ajatukset ollu vähä muualla. myöhemmin kirjotin varsin 'pelottavaa' meiliä ja samaan aikaan tipahtaa makkarin kattolamppu parin vuoden roikkumisen jälkeen megakolahdusten säestämänä lattialle.. spooky o_O
[q]xl8r, 7.7.2005 16:48:
Tampereella Hervannassa tuli vähän vettä tänään... Jouduin hetkeä aikaisemmin ylittämään tämän kadun ehtiäkseni bussiin...
[/q]
Hienoo et sait kuvan, itse ajelin kanssa autolla näillä kulmilla*lmao*
[q]Dorka, 17.4.2008 14:33:
hmmm. tasauslasku tuli, 600e+. Vuoden kokonaiskäyttö yli 10,000kwh - ehkä tuo ei ihmetyttäis jos olis iso perhe tjsp. mut näin yksin eläjänä... no jätän sanomatta. Jotain kyl pitää tehdä asialle.
[/q]
Palvelinfarmi himassa?
[q]Displacer, 4.4.2008 11:15:
Muistelisin että Voicelta on ainakin tullut laserpointin mainoksia joskus.
[/q]
Mä en edes laske sitä kanavaks :D
Vieläkö se muka näkyy edes Mä en ole ainakaan nähnyt mun kanavavalinnoissa sitä
[q]aapee, 1.6.2005 19:13:
Tuli serkkupojalta mesellä tämmönen viesti: "Jos henkilö nimeltä vallgren_ponte@hotmail.com lisää sinut messengeriin, vastaa silloin EI. Hän levittää virusta nimeltä AlBanish attack. Lähetä tämä viesti kaikille listallasi, sillä jos joku sinun listaltasi saa hänet keskustelu ystäväksi, niin silloin sinäkin saat. Lähetä tämä viesti edelleen niin nopeasti kuin voit."*ding*
[/q]
Ok...
[q]MiSSy*, 3.6.2005 08:39:
Haastatteluun menin oli outo kokemus, tärkeintä ei ollut mun pätevyys vaan se millanen ihminen olen ja kuinka tämä mahdollinen tuleva työnantaja tulee toimeen mun kanssa
[/q]
Vaikka koulutuksen vaikutusta työelämän osaamiseen ja työelämässä pärjäämiseen painotetaan kouluaikana huomattavasti, loppujen lopuksi työelämässä henkilökohtaiset ominaisuudet ja henkilökemiat nousevat aika tärkeään osaan. Koulu antaa kuitenkin vaan alkutreenauksen ja loppujen se miten hyvin hommat opitaan on täysin kiinni työntekijästä itsestään. Joissain firmoissa tuo on tajuttu, toisissa katsotaan vain papereita.
Tosin kieltämättä on vähän epäilyttävää että työnantaja on "pienessä sievässä" haastattelun aikana, toivottavasti ei johda firmaa samalla otteella *känni*
pävän o_O, on ehdottomasti se, että päätin vihdoin uskaltautua kohtaamaan totuuden silmästä silmään. Menin siis optikolle.
Viimeisen vuoden aikana on alkanut tuntumaan, kuin näkö olisi heikentynyt niin paljon, että jopa liikennemerkit ovat alkaneet muuttua puuroksi. Noh, näinhän siinä kävi, että muutamien näkötestien jälkeen soviteltiin mitä tyhmemmän näköisiä pokia (ei millään pahalla sellasille, joilla jo on rillit).. Ei ne vaan istunu mun päähän. Näytin idiootilta. Löyty kuitenki yhet ihan suht kivan näköset.. Vaikkaki neki näyttää oudoilta mun päässä. Huoh.
Sinne humahti suuri osa lixasta ja nyt viel pitää odotella kolmisen viikkoa, et saan mokomat kakkulat.
Piilarikoulutukseen sitten huomenna.. Nekin maksaa. Tuli kallis reissu..
Mutta onhan niistä mulle enemmän hyötyä ku haittaa ja myyjäki oli oikein mukava.
Sain tentistä, johon en lukenut sanaakaan (oppikirja sai olla mukana), VG:n eli kiitettävän. Taas tuli todettua, että mitä vähemmän tenttiin lukee, sen paremmin se todennäköisesti menee. x)
[q]Lene, 9.6.2005 11:55:
Jäin ihmettelemään, mitä Tommy Lee tekee Suomessa *hih*: http://www.turkuhalli.fi/html/tapahtuma.cfm?id=375
[/q]
Tääpäs kertoo mullekkin aika paljon. Eilen palatessani yöllä töistä himaan (asun Elysée-areenan lähellä) ihmettelin, miksi siihen aikaan tulee niin paljon autoja vastaan ja rokkareita oksentelee bussipysäkillä. Arvelinkin jotain tällaista.
[q]mikke, 4.4.2008 11:27:
[/q]
Aika pikanen :D
Luin jotain 2+ vee vanhoja foorumipostauksiani. Mielenkiintoista tavallaan, että niitä lukiessa voi muistaa, että joo, olen kirjoittanut tämän, mutta muuten tulee lievästi nolo olo. Toisaalta positiivistahan on se, että nykyisia ajatuksiaan aiempiin peilaamalla voi todeta ajatustoiminnan kehittyneen ja maailmankatsomuksen avartuneen. Eli jotain hyötyä hyvin itsevarmojenkin julkilausumien esilletuomisesta ja muistiinmerkitsemisestä ilmeisesti on.
edit: Tosin välillä 2 kk :kin tuntuu jo aika huhhuh...
[q]Ninka, 11.6.2005 12:11:
mistähän tosta kyseisestä poppoosta vois saada jotain lisä infoo levyä yms.?
oli meinaa aika hyvä
[/q]
muutama mp3
haastattelu
05 Unlive - Proger
[q]Occu, 11.6.2005 11:12:
*clip*
[/q]
reps
Eilen oli kamala kankkunen.. hirvee jysäri ja meinas koko ajan laatta lentää.
Asiaa ei hirveästi auttanu se, että samana aamuna lähdettiin purjeveneellä takas satamaan. Ei ollu kivan tuntusta, kun se vene keikkus edestakas, mulla törkee darra päällä ja se matka kesti kolme tuntia. Sitten kun menin nukkumaan niin tuntus vieläkin et olisin ollu siin venees kun koko makuuhuone keikkus samal taval.. huh!
edit: joutunu tänään korjailemaan kirjoituksia, ei oikee vieläkään selvinny
[q]sapeli, 18.6.2005 02:45:
---
a-j, 18.6.2005 02:44:
oon löytäny netistä uuden kiinnostuksen
kohteen: blogit :> taas hurahti monta
tuntia vaan lukemalla muiden ihmisten
elämästä ku itellä sitä ei oikein tunnu
olevan :p
---
Ööö... TV on ajanut samaa tehtävää jo vuosien ajan
[/q]
ei ei, tv on sopiva puudutukseen, mut
noi blogit oli oikeesti kiinnostavia
esim lukee miten mun ikäiseltä kolmen
lapsen äidiltä menee päivittäin täysin
hermot sen lapsiin ja typerään aviosiippaan
KLM (Royal Dutch Airlines) ei ota euroopan lennoilla vastaan erikoisateriatoiveita. Mitä ihmettä?
Todella isolla osalla ihmisiä on nykyään joko laktoosi-intoleranssi, ruoka-aineallergia, keliakia tai joku muu dieetti jota toteuttaa. No, ei muutaku omat eväät mukaan vaan!
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 600
- Seuraava »