päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 600
- Seuraava »
Olin moikkaamassa mummua, ku oli äitienpäivä. Kun olin lähdössä pois, mummu kysyi: "Onko sulla tarpeeksi rahaa ostaa uudenaikaisia vaatteita?" Sanoin, et kai sitä vois enemmänki olla... Mummu sit kysy, et onks toi takki uusi. Sanoin, että ei oo, vaan on jo 3 vuotta vanha. Mummu katsoi pitkään mietteliäänä ja sanoi sitten: "No, täytyy puhua näistä taloudellisista asioista sitten myöhemmin". WTF, mitä vikaa mun takissa on?!
Niin ja siis eihän mun 80-v isoäiti voi puhua mulle "uudenaikaisista vaatteista"
Hammaslääkäri halus ottaa kuvia mun kielikoruista "opetustarkoituksiin"..*ding**nauru*
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.
[q]ezzy:
http://www.viceversa.com/Dynamic/Products,intCategoryID,34,intItemID,1447.html
[/q]
Tois ois sika pähee. Saiskohan noita jostain suomestakin. :)
[q]Airvision:
-Joo,näin kandee toimii mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*
[/q]
ehkä...
tai vois jo kysyy et miten kävi?
Samat lääkkeet maksaa samassa apteekissa eri kassoilla 25 senttiä eri määrän
tää on kyl vuoden O_o
Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla
Vaihdoin sit nickin...testing mielessä
oli mukavaa tulla töihin ku seinällä komeili suuri kuva musta ja gloriasta pussaamassa.
eli nyt sen lisäks et työpaikalla kaikki luulee et lähen aina strippaamaan ku meen bileisiin, niin oon virallisesti myös lepakko.
onpas niin kiva olla ainut tyttö varastolla.... mua saa siis aina kiusia..
[q]ezzy:
Ihmiset on näemmä lopullisesti menettäneet todellisuudentajunsa...
O_o
[/q]
Myöhästä huudella. Mä itkin jo sillon ku
Kotikatu muutti suorassa tv-lähetyksessä
kulkueena Kallioon.
Tää on sitä Reality-tv:tä.
Mulla on ihan helvetisti kenkiä...
olen pitkän konemusiikki-putken päätteeksi pitänyt hieman taukoa siitä...ja löytänyt uudelleen mm. vanhoja rock-helmiä (mm. Kingston Wall) sekä löytänyt ihan uusia juttuja vanhasta musiikista (mm. Monteverdi)
Äiti pitää mulle mykkäkoulua ja en tiiä miksi. Se ei oo puhunut mulle mitään tänään
Ihan mitään sanomaton fiilis. Ei jotenki tunnu miltää. Oonkohan nukkunu liian vähän.. Mutta kummiskin ihan hassua.
[q]SilverJo:
---
tomppi:
Näen perhosia, ehkä liian paljon niitä:
- Illumination 24.3 - linkki
- Pulsar 25.3 - linkki
- Pääsiäistekno 27.3 - linkki
- Twilight Tribes 25.3 - linkki
(Siinä oli mun mielestä, tai sitten näe vaan perhosia kaikkialla nykyisin.)
Sama perhonen näkyy joka flyerissä ja melko samanlainen tausta. Artisti
käyttää samaa ideaa again and again. Jos on sama ryhmä joka järjestää
kaikki nää bileet voi kyllä ymmärtää miks se perhonen on mukana, se on
vähän kun Hallmark hevonen.
Mun mielestä se käytetty nyt vähän liian paljon. Tää on vaan mun mielipide
ja hyvältä ne kyllä näyttävät.
---
Huomasin saman kun tutkin yöllä saamiani flaikkuja.. jotenkin vähän ärsyttävää. Rerposia joka paikassa! Ja se tausta. *täh*
[/q]
joo neito oli tarkkana tätinä kertomassa näistä taustoista ja perhosista minullekkin *hymy*/
soon meijä tarkkailija tää neito *sydän*
Mä nyt mietin tätä kaaauan että kumpaan kategoriaan tää tulee, tähän vai päivän :)
Anyway...
Olin vetääs äsken lenkin ja bussipysäkin kohilla joku kundi vislas. Kuulin sen ihan selkeesti Tunnel trance - setin läpi. Mun piti oikein kelaa vähä taaksepäin settii ja kuunnella et tuliks se siit musasta
Mä kyl pikkusen ihmettelin ko kohtuu jees kundi vislaa mulle... jolla on viä VERKKARIT päällä o_O !
Ehkä se on sit vaan tää kevät, kun kollit alkaa mouruun.
Ja reikähän se on tiätty rinkelissäkin
Mut SILTIKIN.... ei voi sanoo ku et o_O 0_O ja
[q]Claquesous, 16.4.2008 23:25:
[/q]
Lyhyesti sanottuna meinaan vain sita, etta Iken tekstiviestittely kalpenee veropetoksen, kavalluksen, kirjanpitorikoksen ja tuomarin lahjonnan rinnalla, IMO.
*känni* meneillään. .
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 600
- Seuraava »