päivän o_O

Back to häröily O

Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?

[q]Takyon, 4.11.2008 19:39:
Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?
[/q]

Et sitten kysyny että mitä ihmettä joku tulee likaamaan sun autoa????o__O

[q]Miinapiina, 4.11.2008 09:14:
---
MesMeRise, 3.11.2008 19:44:
---
Syder, 31.10.2008 10:35:
---
hemuz, 31.10.2008 10:20:
---
Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW!

---

EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/

---

o/

---

o/

---

O/

---

o/
[/q]
o/

[q]Tiinuliinu81

Mun piti olla avaamatta koko kuvasto mutta tuskin pystyn*blush*.
[/q]

Se avaaminen oli virhe.. Siellähän oli ihan toppeja ja paitoja*sydän*.

[q]Quakey, 6.4.2009 10:55:
---
J Raninen, 6.4.2009 10:40:
---
Quakey, 6.4.2009 10:23:
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...

---

Ihmetystä aiheuttaa myös uusien junien penkit, jotka on mukavia tasan yhdessä, suunnittelijan koneella testaamassa asennossa. Vaan yritäpä virittaytyä niin, että saat nukuttua tai luettua mukavasti, niin jo painaa joku tuolinkulma tms. Koviakin ne penkit on, perhana. Kysynkin siis: yritetäänkö tällä kaikella saada ihmiset matkustamaan bussilla tai henkilöautolla junien sijaan ja muuttaa raideliikennettä pelkäksi tavarankuljetuksen välineeksi?

---

niinpä. ja bileisiin on kans ihan turha mennä junalla kun viimeinen juna helsingistä lähtee 11lta turkuun ja seuraava vähän ennen seitsemää.. ja sitä ennen pitäisi palella ulkona...? no thanks. :D
[/q]

Eiks ne yöbussit kuitenkin mee edelleen lähes koko yön tunnin välein?

Korjaus pirpelin postaukseen kun tarkistin bensalaskelmat: Tku-Hki-Tku bensakulut 27,70 € (moottoritienopeuksilla!)
Junalla meidän edestakaiset matkat ois yhteensä maksanu yli 110 €.

Suosikaa toki joukkoliikennettä!

no nyt mä tajusin..Oommä ehkis pikkasen verran tyhmä. Toi masiina on siis nauhottanu tolle vhs:lle jonku levyn jota oon kuunnellu. Ja luonnollisesti toi sininen dvdtausta on tossa ku se on ollu siin sillo ku äänitys ollu päällä. Mut myönnettäköön silti etten tienny et toiki o mahollista.. No mutta...sainpaha jonku hyvä mixin tässä samalla eli kiitos vaan sille joka on tän tähä onnistunu nauhottaan.

[q]MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

---

Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.

---

En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D
[/q]

Joo meillä himassa alko kanssa (katottiin leffa frendin kanssa) hirvee huuto siinä lopussa kun kuulu suomea :D Mistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..

Kandee muuten ziigaa (ellet oo jo ziigannu) se jatko-osa kanssa! Noi on kyllä aika kipeitä leffoja Mutta toimii!

Ömm...Mullon tollanen laite jossa on dvd ja vhs samassa. Äsken kattelin leffaa vhs:ltä ja yht äkkii toi laite katkasee leffan poikki, heittää ruutuun ton normaalin sinisen dvd taustan ja alkaa paukuttaa musaa täysillä. Kurkkaan sinne dvd puolelle eikä siel o ees levyy sisässä. No nyt se sitte tossa soittelee musaa eikä anna mun enää kattoo sitä leffaa. En ees tiedä omistavani tällasta ”levyä”, mutta hyvältä tää kuulostaa... Eli siis ööö... Oonko mä tyhmä vai onko toi laite sekasin?

Perjantaina 13pv mä saan vieraita.
Sossutädit tulee tarkastamaan meiän kämpän.
..siltä varalta että joskus majotan mun broidia täällä vaikka yön yli.

ahh,broidihan on vasta 16v, että ymmärtäähän ton. Täällä saattaa olla jotain jonka takia se joutus huonoille teille. Niinkun esim. 2-vuotiaita lapsia ja niiden roinia :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102210475822_uu.shtml
rento meininki

[q]SyndroDome, 12.4.2009 19:28:
---
MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

---

Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.

---

En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D

---

Joo meillä himassa alko kanssa (katottiin leffa frendin kanssa) hirvee huuto siinä lopussa kun kuulu suomea :D Mistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..

Kandee muuten ziigaa (ellet oo jo ziigannu) se jatko-osa kanssa! Noi on kyllä aika kipeitä leffoja Mutta toimii!
[/q]

Juu jatko-osa on katseltu ja itseasiassa pidin siitä huomattavasti enemmän kuin tuosta ykkösestä :) mut kiva et joku muukin jakaa mun hämmästyksen!

Outoo... Joku likka soitti äsken ja sano

-Moi Stefu...
Vastasin epäilevästi "moi"
(taustalla kuuluu toisen naisen huuto samaan aikaan "moooooi stefuuuu")
"Ootko sä Minnan Stefu?"
ööö minna? En kyllä nyt ole ihan varma kenestä puhut...
"Jaa no jos et minnaa tunne niin sitten oot kyl väärä stefu, moikka"

Ja puhelu sitten katkeskin siihen Mitäs vittua?

Bulgariassa tuli peräkkäisillä loton arvontakierroksilla ihan samat kuusi numeroa, tosin eri järjestyksessä :O

Ekalla kiekalla kukaan ei voittanut ja toisella kerralla oil 18 voittajaa :D

What are the odds.

Sain tänä aamuna tosi omituisen tekstiviestin ihmiseltä jota en edes tunne, mutta se tietää mut... Ihan ku jotkut menneisyyden haamut yrittäs vapautua kaapeistaan ja mä en halua niitä enää nähdä.

Upeita tatuointeja ja oma suosikkini: http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/howaboutthat/5230467/No-Regrets-The-Best-Worst-and-Most-Ridiculous-Tattoos-Ever.html?image=6

Treffasin äsken mun juhannusheilan

[q]larzizi, 25.6.2009 20:22:
Treffasin äsken mun juhannusheilan
[/q]

Miks tää on o.O? :O :D

[q]kindertin, 25.6.2009 20:27:
Miks tää on o.O? :O :D
[/q]
Koska juhannusheila pitäis olla vaan JUHANNUSheila :D Ei semmosta kuulu nähdä enää uudestaan :D

[q]Arsk4_, 10.2.2010 19:21:
---
wiwi, 10.2.2010 17:49:
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D

---

Kullittelit siellä?
[/q]
Hahahaha :D On niin hyvä kyl etten viitti ees editoida.

[q]Takyon
Mä en kyl suoraan sanottuna voi ymmärtää tuota nillitystä VR:stä ja junien kulkemisesta. Kattokaa ulos niitä lumikinoksia ja lämpömittaria ja miettikää millä helvetillä tollasia estäis. Toki mä ymmärrän jos junat ei kulje ja niistä ei saa mitään infoo eikä vaan pääse esim töihin niin rasittaahan se, mut mun mielestä VR:n tiedotus noista harvennetuista vuoroista on ollu ihan onnistunutta kun monesti ovat jo edellisenä iltana tiedottaneet (muistaakseni).[/q]
Joo, pääasiassa samaa mieltä. Tapana ole tosiaan ollut nillittää Helsingin julkisesta liikenteestä kun se omasta mielestäni toimii pääasiassa oikein hyvin (ainakin niiltä osin kun sitä itse käytän). Mä kuitenkin kuljen junalla 2-4 kertaa päivässä ja viime aikoina on ollut todellinen poikkeus että juna kulkisi ajallaan/ollenkaan. I-juna, jolla itse kuljen on peruttu monena päivänä kokonaan, enimmäkseen se kuitenkin on myöhässä tai perutaan yksittäisiä vuoroja. Ja tiedotus ei kyllä aina pelaa. Viimeksi tänään odottelin junaa, joka ei koskaan tullut ja josta kukaan ei tinnyt mitään. Ehkä extremein matka oli pari aamua sitten kun juna oli täydempi kuin mikään yödösä tähän mennessä, jengiä jätti nousematta junaan koska sisään ei kerta kaikkiaan pystynyt enää sulloutumaan. Tää oli tosin ainoa kerta kun mulle on sattunut kohdalle.

Ehkä mulla on ollut huono tuuri kun olen päivittäin joutunut junia odottamaan. On vaan tullut sellanen olo että onkohan toi homma hanskassa enää. Ja kun matkailee luennoille, tapaamisiin, kokouksiin ja tänään työhaastatteluun niin ois kiva voida ees suunnilleen luottaa siihen että pääsee paikalle ajallaan.

Ei sen vakavampaa. :)

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O