päivän o_O

Back to häröily O

[q]Bio, 10.7.2006 16:58:
en olekaan sit vähään aikaan nähny noin kovaa sadetta, kun äsken kävin kaupassa.. olin ihan 15-20 sek ulkona ja kastuin totaalisesti :D oli kyl virkistävää
[/q]

No ei tuo vielä mitään, täällä satoi kananmunan kokoisia rakeita ja autoja hajoili, tuulilaseja ja konepellit paskana, meni siinä vähän sanattomaksi, vois postailla kuvia noista rakeista, laitoin pakkaseen...

edit: ja tossa kuva:
http://kuvax.net/i/7487_rae.jpg

tuntuis väsyttävän aikalailla kokoajan..

[q]Claquesous, Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.
[/q]
Finlandia Lime. Kyl tää päähän nousee ihan ongelmitta, että volttejakin on. Ja puhdas pirtuhan jäätyy about -40 asteessa, joten epäilisin näin suoralta kädeltä ton 40% alc.vol:in jäätyvän jossain -17 korvilla. Saa korjata, jos paremmin tietää.

[q]Minnalilla, 25.3.2009 21:40:
Tää on just rasittavaa ku juuri on blondi, sit muu osa tämmönen ihme oranssinsekotus, koht varmaa kyl lähtee hiukset päästä Alkuperäset hiukset oli viel todellatodella tummat, mustat oikeastaan.
[/q]
Itellä sama prosessi just käynnissä ja on kyllä hiton vaikeeta! Täysin mustista hiuksista halusin väkisin saada aivan vitivalkoiset, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa näyttää hyvältä! Mut kyllä tää oikeesti on hiuksia aika tehokkaasti tuhonnut, kun on vaalentanut todella monta kertaa.

Ja just toi, että juuri on blondi, mut muuten mulla sit oli jonkun aikaa semmonen ihanan kusen keltanen tukka :D Nyt on sen verran vaalea jo kauttaaltaan, että nyt koitan saada täydellisen vaalean tukan hopeashampoon avulla, niin ei hiukset kärsi niin paljon :)

Calgary Flamesin tän kauden matsit on ohi, mut silti Miikka Kiprusoff ei todennäköiseti ole tulossa Suomen MM-joukkueeseen. Mit vit!? Tyhmää.

Mulle oli tullut yön aikana 8gigaa StarTrek jaksoja
Nyt on ainakin kateltavaa muutamaks päiväks.

Sanan "skene" väärinkäyttö ihmetyttää.

Esimerkki:

Vaatekaupassa teinit puhuivat: "näyttäsin ihan skeneltä tää päällä".

Siis häh?! Mistähän skenestä ne puhui: hoppi, poppi, emo, rock...

mä en todellakaan muista, oonko käyny ottamassa hepatiitti A-rokotuksen/millon viimeks/onko se ees voimas.

[q]extramppa, 20.8.2005 14:30:
-syylä-keskustelu-clip-
[/q]

Ajattelen vaan sun poikaystäväs parasta kun toivon ettei se syylä olisi oikeassa kädessä

[q]%, 21.9.2007 18:11:
Loton mainos jossa reivataan lopussa on aika o.O
[/q]

Joo se oli iha loistava :DDD

----

Mulla on outo tunne, koska oon yksin kotona. Oon mä ny ennenki ollu, mut tää on nyt eri asia. Ja se tuntuu oudolta. Se, että täällä kämpäs kuuluu vain mun elämän ääniä. Kukaan ei oo tulossa ulkoota sisälle avaimien kanssa.

Oon vain mä.

Outo olo.

[q]sapeli, 24.9.2005 04:55:
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman
[/q]

Kuka on Teuvo Loman

En tiedä kumpi on enemmän; se, että käyn kauniiden ja rohkeiden nettisivuilla, vai se, mitä kaikkea sieltä paljastui o_O

[q]domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.
[/q]

No, metro kuljettaa yhellä kierroksella noin kymmenen bussin edestä jengiä, ja sen lisäksi se on vaan niin helvetin kätevä ku ei tartte sählää aikataulujen ja sensellasten kanssa

[q]larzizi, 22.10.2006 18:28:
---
Ana-5000, 22.10.2006 16:00:
---
larzizi, 22.10.2006 01:53:
Miksi ison tukkipinon päällä on kolme sadettajaa? Miksi niitä pitää kastella? Etenkin, kun sataa muutenkin.
---
ettei ne pala.

---

Ymmärtäisin ton, jos olisi keskikesä. Mutta tähän aikaan vuodesta se on kummallista, varsinkin kun viime päivät ovat kaikki olleet kosteita tai sateisia.
[/q]

emt, kai siin on joku vakuutusjuttu taustalla, et pitää olla sadettaja kunnes lumet tulee tjsp.

[q]_RixU_, 23.12.2006 23:04:
Tuli ihan ihmeellisen näkönen Suomen 2 euronen lompsast vastaan tänää ja olin hetken aikaa pikkasen että wtf?!...mut nyt selvis kyl jo et mikätoion...en vaa ollu nähnynnä aiemmi
[/q]

no kerro ny muillekki :( en mä oo tollasta koskaan nähny.

[q]larzizi, 27.3.2009 15:59:
---
koitan saada täydellisen vaalean tukan hopeashampoon avulla
[/q]

Käytä myös 10v:tä. Se auttaa vaalennuksessa ja vie ainakin keltaisuutta pois. Tosin jos pitää liian kauan sitä päässä, niin hiukset on ehkä jo enemmän harmaasävyiset. Näin ainakin mulla - mut ei se haittaa, se on pikemminkin tarkoitus

[q]Amma, 25.3.2009 19:46:
Oon käyny viimeisen 10 päivän aikana 5 kertaa Helsinki-Vantaan lentokentällä joko viemässä sinne tai hakemassa sieltä tyyppejä. Kuukausi sitte kävin kentällä 3 krt 6 pvän sisällä. Mikä taksi? Missä? :P
[/q]

SÄ VIET MUN ASIAKKAAT!

Tulin tänään bussilla himaan ja olin sitten ainoa matkustaja, kun bussi oli menossa viimeiselle pysäkilleen ja samalla kääntöpaikalle. En yleensä painele mitään stop-nappia kun oon periaatteessa menossa päätepysäkille, joten enpä painanut tälläkään kertaa. Alkoi vähän ihmetyttää, kun bussi vaan paineli reippaasti kääntöpaikan/päätepysäkin ohi ja kysäisinkin kuskilta, että mihin se oikeen menee. Vastaukseksi sain vähintään yhtä hämmästyneen vastauksen: "mihin sinä mennä? ollako tuo kääntöpaikka?". Oli aika wtf-olo :D Kuski sitten kovasti selitti ja pahoitteli huonolla suomellaan, että ajaa tätä linjaa tänään ensimmäistä kertaa. Neuvoin sitten kuskille, että kääntyy seuraavasta oikealle ja kiertää asuinalueen, niin pääsee helposti takaisin kääntöpaikalle päin. Itse kun sattumalta satuin asumaan kyseisellä asuinalueella, niin sainpahan sitten samalla bussikyydin kotiovelle asti

Tää on niin pieni paikka, että ei täällä edes ole kuin pari säälittävää pysäkkiä ja jos esim. tästä näkee bussin menevän ohi, niin se on kuin seitsemäs ihme. Oli aika huvittava (ja outo!) olo kun vetelin kuninkaallisesti tämmöselle alueelle bussin kanssa kotioven eteen

Kaiken lisäksi olin just valittanut bussissa kaverille etten millään jaksaisi kävellä pysäkiltä himaan. Tulipahan sekin ongelma hoidettua

paatin sitten tulla kouluun 2h ennen kuin se ois alkanut. NO JOPAS OLI VIISAS VETO MULTA!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O