päivän o_O

Back to häröily O

Nukuin lauantain ja sunnuntain välisen yön ilmeisesti melko sikeästi (Lauantain lievällä juhlinnalla ja muutamalla alkoholiannoksella oli varmaankin vaikutusta asiaan *tirsk*). Heräsin sunnuntai aamuna siihen, että oikea käteni oli puutunut ja sitä pisteli. Pikku hiljaa pistely väheni, mutta se kuitenkin jatkui koko eilisen päivän lievänä! oon siis varnmaan nukkunut koko yön mun käden päällä, huomaamatta, että se on aivan puutunut.. PELOTTAVAA! Onneksi tänään käsi tuntuu taas normaalilta!

[q]Annakins, 29.6.2007 11:05:

Joo luulis, että tarkastajat keskitettäis metroon, juniin ja spåriin, joissa on huomattavasti helpompi matkustaa ilman lippua. Jopa metron liityntälinjoilla on usein niin, että kuski on paikalla bussissa, niin ei niissäkään matkusteta kovin helposti ilman lippua.
[/q]

Mä olen kohdannut tosi usein ihan Helsingin sisäisillä dösälinjoilla tarkastajia. Kai ne tarkastaa sellaisia, jotka matkustaa esim. jonkun toisen kortilla tai sit saattaa jäädä kiinni niitä, jotka on vilauttaneet kuskille jo vanhentunutta bussilippua (siis sitä paperikuittia). Kuskithan ei näitä lippuja koskaan kato kunnolla..*joo*

[q]zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

---

veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?
[/q]

Sune on ollut liikaa Damissa!

[q]sune, 21.5.2007 09:11:
Ens viikolle luvattu lähemmäs +30 lämmintä ????????????? *pökr*
[/q]

TÄH!!!??? *pökr* Vähän siistii!!!! Ainut et oon duunis..*igor*

Suomalaisten pitäis puhua englantia niin saakelin virheettömästi.. Koulussa jo se opetetaan. Kielioppia tankataan kuin viimeistä päivää ja opettaja tuskastelee, kun oppilas sanoo väärän preposition ja numero laskee sitä mukaan..*poks* Sitten julkisesti nauretaan Häkkisen ääntämiselle ym. Niin ei ihme, että paineita kasautuu Hannalle kansainvälisessä haastattelussa. Itse kärsin samasta ongelmasat. Englantia ymmärrän todella paljon, mut ans olla, kun pitäis julkisesti puhua. Kaikki sanat unohtuu.. Ja päässä myllertää vain ajatus "älä sano väärin, älä mokaa itseäsi.." Ja soppa on valmis. Hyvä, että osaan englanniksi omaa nimeäni sanoa..

[q]mayah, 14.4.2008 20:21:
Ruunan kikkelitarina
[/q]

Voi elämä! Tuli naurettua ääneen vedet silmissä. Missä näitä hulluja sikiää?!

Olen alkanut juomaan kahvia..*ding* Tämä tapa on tullut salakavalasti duunin takia..Puolen päivän jälkeen alkaa olemaan niin väsyksissä, että on pakko hörppästä kupillinen kahvia..Mausta en niin välitä, mutta se virkistää! Ja onneksi määrä on vielä tuossa 1 kuppi päivässä!

[q]Verano, 11.10.2006 13:34:
Sinänsä ei saa nauraa tällaiselle, mutta pienen o_O -hetken koin kun Hesari otsikoi: "Tikan taposta 11 vuotta vankeutta". Että kuinka harvinainen tikkalaji sita onkaan ollut kyseessä. Kunnes tajusin, että kyse on toki professorista.
[/q]

Meillä töissä yksi duunikaveri erehtyi samaan..ja ihmetteli, että ompa tuomiot koventuneet, kun linnun tapostakin saa jo 11 vuotta!

Koko kesän selvisin ilman hyttysen pistoksia.. ja nyt mussa on niitä 4!!!!

[q]Freja, 11.10.2006 06:57:
Mä luulin et kissat nukkuu suurimman osan ajasta, mut ei! Toi toinen ei oo nukkunu koko yönä! Voiskohan se olla vaa jotai alkujännitystä, ku se tutkii kaikkia paikkoja koko ajan...?
[/q]

Kyllä kissat yleisesti nukkuukin n. 18 h/vrk! Tosiaan johtuu varmaan tosta alkujännityksestä. Meinaan mun kisut nukkuu ainakin oikein nätisti kaikki yöt..*joo*

[q]RiD, 22.9.2006 13:27:
Meidän talossa on käynnissä julkisivuremppa.

Istuin sängyllä lukemassa kirjaa ja yhtäkkiä seinässä on nyrkinkokonen reikä ja remppamiehet huutelee toiselta puolelta että "oho"...
[/q]

Joutu kyl repee..*nauru*

[q]UnityF, 31.8.2006 20:29:
---
Jocular, 31.8.2006 20:24:
Oonkohan mä jotenki outo tai yksinäinen ku voin väittää, että käyn kissojen kanssa keskusteluja maukumalla niille

---

mii too mii too!
Miun entisen kissan ninon kanssa niin tuli juteltua oikee välillä pitkätkin maukunat ja kun sitten tein sitä luonnostaankiin kun oli vieraita niin ne hieman katto kieroon alussa
Nyt jo melkein kaipaan noita jutteluhetkiä kun ei oo enää kissaa
[/q]

Minäkin huomaan naukuvani kissoilleni vastauksia silloin tällöin!

[q]-Santtu-, 16.8.2006 08:57:
---
Bio, 16.8.2006 08:29:
---
Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

---

Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas

---

Mä nään tuon unen lähes jokaviikko. Eka hampaat alkaa pikkusen heiluu ja sit ne vaan tippuilee ja suu on täynnä verta ja irtonaisia hampaita, sitten vaan ei auta kun syljeskellä niitä pois*sars* Se on kyl yks karmeimmista unista. Herätessä pakko melkein kokeilla et leegot on tallella..
[/q]

No mut hampaiden lähteminen ja mätäneminen yms. katsotaan aina tietävän jotain huonoa.. Mut tosiaan.. Uskokoon ken tahtoo! Äidilläni vaan tää on aina pitänyt paikkansa, mut se nyt onkin pikkusen noita!

Tää tapahtui itseasiassa jo viikonloppuna, mut nyt vasta muistin sen tänne laittaa.

Kaikkihan tietävät nämä ihanat kiertosähköpostiviestit, missä on söpöjä eläimen kuvia ja hassuja tekstejä ja niitä sitten pitää lähetellä ystävilleen. Olin taas kerran saanut yhden sellaisen siskoltani. Viestin nimi oli I just wanna make you smile. Siskoni oli kirjoittanut minulle myös lyhyen viestin mailiin: "onko tuo yksi Wilma?" Wilma on siis minun ihana kisuni. Ajattelin, että kuvissa on joku kissa, mikä näyttää aivan Wilmalta. Laitoin Slide shown päälle ja katselin kuvia. Ihania pieniä karvaisia eläimiä vaihteli kuvissa, kaikissa englanninkielisiä tekstejä liittyen kuviin. Yhtäkkiä eteeni aukeaa kuva, missä kissa on työntänyt päänsä tuoppiin. "Mite ihmettä?" Minun kissani kuva todellakin oli kyseisessä kuvasarjassa! Joku on ilmeisesti joskus netistä sen napannut ja pitänyt kuvaa hauskana ja liittänyt sen kuvasarjaan! Nyt kissani kuva siis kiertää ympäri maailmaa viihdyttämässä ihmisiä!

Minusta ainakin tuo oli aika o_O..*ding*

[q]ezzy, 8.6.2009 08:45:

Ei tolla ole kyllä laman kanssa mitään tekemistä, ihan turha vaan jatkaa paskan tuottamista kymmentä vuotta, jos kukaan ei sitä katso. Eikö toikin sarja päättynyt "oikeasti" jo ekaan kauteen?
[/q]

No enpä tiedä, mikä on ihan oikea syy, mut näin kirjoiteltiin lehdissä, et tv-firmoilla alkaa olemaan rahat loppu ja paljon sarjoja päätetään nyt ihan lähiaikoina.

Tänään himasta lähtiessäni klo 7.00 ihmettelin, että miten on niin kuuma. Vilkaisin siinä sitten sisälämpömittaria juuri ennen lähtöä ja se näytti 38,8 astetta! Että näin! Mitähän siellä on lämmintä klo 16, kun menen himaan?!

[q]Ana-5000, 31.3.2005 09:32:
---
Keeerin, 31.3.2005 09:32:
Mulle tuli äsken just viesti ihmiseltä, jonka tunsin lukiossa ja silloinkin viimeisenä vuonna ei todellakaan oltu hyvissä väleissä! Ja nyt tää ihminen haluaakin pitää yhteyttä ystäviinsä ja mennä mun kanssa kahville kun ens kerralla tulen Helsinkiin!

Mikähän sille on tullut! Koska ennen se vihas mua ihan avoimesti ja viimeksi kun näin hänet yksillä festareilla, sanoi hän mua lehmäksi!

No kai ihmisillä on oikeus muuttua! *täh* ...mut silti..

---

Se tarjoo sulle verkostomarkkinointi-tilaisuutta...
[/q]

Aivan!!! *heureka* Niinpä tietenkin!

[q]äm:
Kymppikerhon jakso Helsingissä tapahtuvasta New Age -kurssista.
Joo, Helsingissä me usein just seistään yhdellä jalalla neulasten joukossa valkosissa kaavuissa ja meditoidaan alasti ringissä.
Onneks ei ollut Vantaa- tai Kerava-jakso. Tiedä, mitä olisivat keksineet.
[/q]

Joo..ja oli juhannus ja niiltä tuli höyryä hengityksestä..Ei kai täälläkään kesäisin ihan niin kylmä ole! ja muutenkin me meditoidaan alasti ja harjotellaan saamaan 8 tunnin orgasmeja! Hyvä kuva taas suomalaisista!

[q]LiiNa, 5.3.2009 09:34:
Mua on yht'äkkiä ruvennut hirveästi kiinnostamaan urheilu ja liikkuminen. Ensimmäistä kertaa elämässä tämmönen olo, että haluaa vaan liikkua ja hirveesti kokeilla ja tehdä erilaisia liikuntamuotoja Kun aina ennen liikunta on ollut semmosta ikävää pakkopullaa, joko jonkun pakottamana tai liikkunu vaan sen takia, että laihtuis. Nyt ekaa kertaa semmonen olo, että haluaa liikkua liikkumisen ilosta, aika jännä fiilis
[/q]

Mulla ainakin iän karttuminen lisäs liikuntaintoa. Tosin harrastin 19 -vuotiaaksi asti kilpaurheilua, jonka jälkeen urheilu katos mun elämästä lähes kokonaan.. Vasta 24-vuotiaana urheilukärpänen puras taas (kai se totuus valkeni, että ei siitä enää nuorene ja kaunistu, joten asian eteen on tehtävä jotain..*tirsk*) ja loppua sille ei oo näkynyt.

[q]Jone, 16.8.2006 07:12:
Unessa kahdesta mun hampaasta lähti kiilteet irti kokonaan ja kokonaisina - ne oli sellaiset puoli milliä paksut hampaanmuotoiset läpinäkyvät kotelot. Muistan unessa katsoneeni peilistä ja löytäneeni suustani vain yhden hampaan, josta kiille puuttui ja ihmetelleeni sitä kovin. Yhtälailla ihmettelin et nyt pitäis varmaan sattua aivan käsittämättömästi, mutta ei tuntunut miltään.

Mitähän tällä koitetaan mulle sanoa? "Mene hammaslääkäriin?"
[/q]

Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

Eiks ollu kiva päivän piristys..*pepsodent* Toisaalta se oli vain uni!

O