päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- ...
- 600
- Seuraava »
pakko myöntää, että on aika jännä optinen harha. pitihän se testata
http://img6.imageshack.us/img6/5551/1260485363383.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6873/wtfca.jpg
---
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
Sikäli mikäli sen tavuakaan oikein oikoluin, kun asiasta allekirjoittaneelle avauduttiin niin ainakin yhdeksi varsin ratkaisevaksi osatekijäksi keskustelussa nousi - ohikiitävän hetken ajaksi - mm. toptenin "kannattavuus", joka sinällään hämmensi(?) varsin tehokkaasti eikä vähiten siksi, että vuoropuhelun toinenosapuoli sattui olemaan ks. kohteen myymälävastaava.
Jep-jep, niin tahi näin niin kyrsiihän tuo, ei käy kieltämän.
Mukavasti aina dösällä kuljettu, kun lähes ovelta ovelle tuo ja vie.
Jumbolla en ainakaan henk.koht. ks. korvaa.
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
[q]ezzy, 21.9.2009 19:10:
---
niomic, 21.9.2009 19:04:
---
ezzy, 21.9.2009 18:58:
---
Calumet, 21.9.2009 18:49:
Syväluotaava haastattelu Jenni Haukion uuten runokirjaan liittyen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092110282332_uu.shtml
---
:DDD Oliskohan runotkaan ihan omia tuotoksia? :D Taiteilijasielut <3
---
Hän ei varmaan osaa arvioida sitä. JOKOHAN RIITTÄISI VITTU?
---
Sauli vetää puoleensa aika skarppeja naisia :D
[/q]
Itsekin mietin, että jo siinä on taiteilija, kun ei halua media-näkyvyyttä työlleen. Sen jälkeen kuitenkin tajusin, että kuka tahansa itsensä ylipäänsä vakavasti ottava ihminen ei antaisi haastatteluja tollaselle paskalööppilehdelle.
Äsken tuli bussissa koettua todellinen WTF-fiilis..*ding*
Edessäni istui tummaihoinen mies. Bussista oli jäämässä pois aivan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Kun nainen käveli miehen ohi, hän kysyi mieheltä jotain englanniksi..En aluksi kuullut mitä nainen kysyi, mutta sitten korviini osui sana "penis". En ole aivan varma mitä nainen sanoi, mutta kuulin keskustelun menevän jotakuinkin näin:
N: Do you have big penis?
M: Excuse me what?
N: Do you have big penis?
M: You mean am I Finish?
N: No, do you have good erection?
M:????????*ding* mmmmm..I don't know..
N: Maybe you should go to a plastic surgery!
Tämän jälkeen nainen hyppää bussista ulos. Mies jäi ihan hämilleen ja ite oli aivan äimänkäkenä ja ihan WTF!? Siis millä oikeudella se nainen meni siltä mieheltä tollasta kysymään? Meinasin huudella ihan sopimattomia sen naisen perään!
Joku roti nyt sentään tai sit se akka oli vaan TOSI puutteessa!
*ding**nauru*
[q]Euforixx, 10.10.2009 17:18:
---
Ei sööttiä eikä nälkäistä, vaan v*tun sairasta ja noloo.
[/q]
Miten nii?*ding* Nykyajan tapa tuustua kiinnostaviin ihmisiin!
[q]sapeli, 11.9.2008 12:38:
---
a-j, 11.9.2008 12:35:
päivän lumukurkki oli 25 senttia _halvempaa_ kuin taviskurkku *diing*
---
Mitä enemmän polttoainekustannukset nousee, sitä halvempaa tulee lähellä tuotettu tavara olemaan. Toivon mukaan nämä on siitä ensi merkit.
[/q]
Yhtä ihmettelen, et reilun kaupan banaanit on hyvin usein halvempia kuin tavalliset.. Banaanit kuitenkin roudataan varmaan aina yhtä kaukaa..
No koirathan syö vaikka kiviä..Mut kissat on yleensä tunnetusti TOSI nirsoja..Mut meidän toinen kissa syö, suklaata, vanukkaita, rahkaa, jugurtteja, rusinoita, raakaa makarosia, irtokarkkeja sipsejä jne.. Siinä saa olla koko ajan hätyyttelemässä kissa pois, kun rittää syödä esim. irtokarkkeja. Kurkkupastillit on myös sen suurta herkkua..*ding*
Toinen kissoista ei sit syökään muuta, kuin just tiettyjä kuivaraksuja ja tonnikalaa. Ja nekin se yleensä oksentaa samantien pois..*nauru*
[q]moksu, 23.6.2008 13:10:
Siis vau..
Työpaikkahaku ja omat referenssit:
- Lähes puolet enemmän "vaadittua" alan operativiista työkokemusta
- Koulutus täytti vaaditut määritelmät ja enemmänkin
- Suosittelijana mm. kyseisen työn entinen esimies
- Työntekijänä ollessa ainoastaan kiitettävää palautetta (työtodistuksessa ja muutenkin)
ja en edes haastatteluun päässyt.. o__O ...vau.. oon sanaton.. tai no, yllä olevan sain sentään kirjotettua.. mut siis.. vau.
[/q]
Mitäs outoa tuossa on? Olen itse hakenus uutta duunia viimeisen 2 vuotta, välillä aktiivisemmin ja välillä en ollenkaan..Ja edelleenkään en ole saanut työtä. Olen varmaan hakenut n. 80 työpaikkaan ja haastatteluun olen tainnut päästä n.10 kertaa. Minulla on amk-koulutus, paljon erilaista työkokemusta, hyvät suosittelijat, iloinen ja reipas mieli..Mutta miksi en ole saanut töitä?? Olenko siis vaan sittenkin urpo..ehkäpä! Eräs rekrytoija kuitenkin sanoi, että isoa osaa "muotiammatteja" (itse haen henkilöstöhommia, en tiedä sitten muodikkuudesta) hakijoita on helposti 250!!! Yritä siinä sitten erottua. Hakijoiden taso on nykyisin myös kova, assarinpaikkoja hakee jopa ekonomit, joilla on lapset tehty, ikää 25 v. puhuu 6 kieltä sujuvasti, työkokemusta 10 vuotta jne jne.. Eli kilpailu on ihan älytöntä. Joihinkin duuneihin on vaan melko vaikeeta, ellei mahdotonta päästä. Kaupankassalle tietty luulis pääsevän melko helposti!
Mutta pointti on, työnhaku on hermoja ja voimia riistävää. "ei" vastauksia tulee paljon enemmän kuin kiinnostuneita. Haastatteluun pääsy on jo lottovoitto.. Ei kannata ihan heti lannistua, jos ei pääse haastatteluun. Kandee hioa sitä omaa hakemusta vielä ja laittaa vaan uusia menemään. Mäkään en ole vielä ihan täysin lannistunut, vaikka välillä itsetunto kaikkien "ei"vastauksien jälkeen laahaakin maassa.. Tsemppiä työnhakuun!
[q]Marjo, 11.6.2008 12:46:
Ekaks myyjä alkoi suosittelemaan kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D
[/q]
No joo, ei varmaan mitään mieltä ylentävää! No sun hiukset on varmaan rasittunut siellä reissussa auringosta..Mut tota ryppyvoidevihjailua en kyl tajuu..*ding* Ne vaan haluu kaupitella kaikille niitä kalliita rasvojaan.. Mä tosin kyl ite olen mennyt moiseen lankaan ja käyttänyt jo jonkin aikaa vaikka mitä ryppyvoiteita!
[q]a-j, 9.6.2008 15:29:
onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta
jenkki:
ranska:
[/q]
Jenkki versiossakin pöytäliina ja ranska versiossa kuvataan vaan pöydän pintaa..Mut tietty kandee ite kokeilla, jos uskoo ton todeksi..Kerro sit meillekin miten kävi!
[q]Marjo, 9.6.2008 14:59:
Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.
Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.
[/q]
Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*
[q]Mark, 30.5.2008 13:52:
Voiks ihmisilläki esiintyy tollasta? Mä vähän luulen et mulla vois olla toi
-M
[/q]
Voi kai.. en mä mikään lääkäri ole!
[q]Mark, 30.5.2008 13:49:
Jos Wilma on se kuka sai hullu paperit, mikä mahtaakaan olla Oksun diagnoosi
-M
[/q]
Samaa mäkin mietin.. Meinaan Wilma sai ne paperit..*tirsk* No ei..sillä on varmaan hyperestasia, kai aika yleistä kissoille..Eli tuntoherkkyyttä.. se näkee, kuulee ja tuntee vähän liikaa..kait..
Mun kissa sai tänään eläinlääkäriltä hullunpaperit..*nauru*
[q]mayah, 3.5.2008 16:30:
Kotiuduin just elämäni ensimmäiseltä sauvakävelylenkiltä.
Kaikille skeptikoille ja mutsilleen nauraville tiedoksi: Se ON tehokasta.
[/q]
Me ollaan ihan koukussa sauvailuun! Reilu kahden tunnin leikki menee tosi mukavasti, tahti sellainen, että hiki tulee ja pakarat on kotiin päästyä tulessa, mut että pystyy puhumaan helposti koko lenkin ajan..
Ja siellä, kun nauratte meille sauvojille, niin kaloreita paloi 930 parin tunnin aikana..
[q]kindertin, 8.4.2008 12:13:
Mikä ihme saa ihmisen haukkumaan tuntemattomia ihmisiä esim.galleriassa?
Ensin saat jostain syystä paskalatauksen niskaas,haukutaan tyyli ja ulkonäkö,ja kun vastaat "kiitos mielipiteestäsi",lähtee alkuperäisen haukkujan koko kaveripiiri asialle samoin ajatuksin. Olen ruma,paskamainen gootti(jepjep),ja sitten vielä ollaan sitä mieltä että on lapset tullu väärään osotteeseen ja toivotaan ettei heistä kasva yhtä vinoutuneita paskoja.
Ja kaikki tämä siis tuikituntemattomilta ihmisiltä.
..yhtä kaikki,kun sitten pahotin mieleni,ja jemmasin kuvat,oli ihana huomata kuinka moni ehti huolestua vuorokaudessa *sydän*
[/q]
No ompas paskamaista.. Veikkaan, että näiden haukkujien keski-ikä on varmaan ollut jotain 10 ja 15 vuoden välillä. Eihän niistä pitäisi ottaa itseensä, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä ne sanat vain sattuu.
Koita jättää typerät kommentit omaan arvoonsa ja nauttia ihanasta perheestäsi. Tsemppiä!
[q]kindertin, 8.4.2008 12:21:
..jep,ikää mimmeillä 22-25
[/q]
WTF!??*whaat* No huh huh.. Kateellisia sitten.. Tai sitten vaan todella typeriä ja aivottomia ihmisiä.. No niitähän tähän maahan valitettavasti mahtuu monia!
[q]Umbala, 12.11.2009 10:24:
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä
[/q]
No oho.. Kummallinen myyjä! Sait kuitenkin sen toisen lelun?
[q]Umbala, 12.11.2009 10:27:
---
Super-Kerttu, 12.11.2009 10:25:
No oho.. Kummallinen myyjä! Sait kuitenkin sen toisen lelun?
---
Joo oli kyl. Ja sain, en tosin saanut ihan kaikkia vipstaakkeja mitä ois voinu ottaa, koska se myyjä tais vaan haluta päästä musta eroon.
[/q]
Olit siis hankala asiakas, halusit ostaa siltä liikaa tuotteita!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- ...
- 600
- Seuraava »