tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

itse en pahemmin viinaksia ostele ja vielä sitä harvemmin juon, mutta jos joku tarjoaa tai antaa hörpyn niin ei sellasia vastusteta*iihhih*

Ei tule millään onnistumaan mun kohdalla... tarvii sitä jostain iloa repiä*iihhih*

Voisin koittaa. If I can do it, anyone can.

Meni just pari viikkoa sitten 3,5kk tipaton poikki, kai sitten tuon tammikuunkin voisi rykäistä.

Mä en näe omalla kohdallani mitään syytä tipattomaan tammikuuhun. Alkoholin käyttöni - vaikka välillä saatan melko hyvät humalat vetäistäkin - ei vaikuta elämääni (eikä rahapussiini eikä terveyteeni jne.) siinä määrin, että tarvitsisin jonkin tietyn tipattoman ajan. Tipattomia aikoja tulee jos on tullakseen, ei niitä tarvitse erikseen järjestää...

edit: typo

[muokattu 29.12.2003 15:25]

Ei tartteta tipattomia tammikuita... En koe mopon lähteneen käsistä tässä

Ei onnistu. VIina maistuu sen verran et ei kuukautta voi tipatta olla.

ei vitussa.. tipaton tammikuu eeeeeeeetttttttt tttooooooootttaaaaaaaaaaa....

Sitten kun juon seitsemän päivää viikossa ni sitte lupaan kokeilla, nykyään juon vain kerran viikossa , joka kestää seitsemän päivää*pahis*
ja ketä kiinnostaa itsensä kiusaaminen kun kyse ei ole edes seksistä*nukkuu*

[q]Jone:
Voisin koittaa. If I can do it, anyone can.
[/q]

Tohon muuten et pysty*nauru*

Mä voin pitää tipattoman tammikuun niiden onnettomien seuraksi, jotka kiusaavat itseään moisella

[q]Chatte:
Mä en näe omalla kohdallani mitään syytä tipattomaan tammikuuhun. Alkoholin käyttöni - vaikka välillä saatan melko hyvät humalat vetäistäkin - ei vaikuta elämääni (eikä rahapussiini eikä terveyteeni jne.) siinä määrin, että tarvitsisin jonkin tietyn tipattoman ajan. Tipattomia aikoja tulee jos on tullakseen, ei niitä tarvitse erikseen järjestää...

edit: typo

[muokattu 29.12.2003 15:25]
[/q]

toi on ku suoraa mun suusta*iloinen*

ajattelin josko kokeilisin taas tipatonta tammikuuta.. viime vuonna kokeiluni päättyi heti seitsemän päivän jälkeen totaaliseen henkiseen myllytykseen ja tunnehelvettiin..

..josko nyt hieman paremmalla onnella. edes se kahdeksan päivää.. *dissaa**iihhih*

hmm... tipaton tammikuu on tarkoitettu niille, jotka eivät osaa hallita juomistaan.

[q]Hyzenthlay:
hmm... tipaton tammikuu on tarkoitettu niille, jotka eivät osaa hallita juomistaan.
[/q]

Kuka tässä nyt on muuta väittänytkään? Mä alan ainakin ~200e joulun jälkeen dokattuani ja kännipäissäni apinan tavoin käydyttyäni pikkuhiljaa hahmottamaan, että mulla on tämän asian kanssa ongelma.

[muokattu 29.12.2003 17:27]

Huh, no ei taida onnistua. Vaikka ensin ajattelin niin tekeväni ja haluaisin vieläkin, mutta päätin ruveta realistiseksi.. turha edes yrittää. Tietenkin vähentää voisi.

Ehkä?*justjoo* En kyllä muutenkaan nykyään juo usein...ehkä kerran kuussa? Olen kyllä lähdössä just tammikuussa matkalle, eli jos en juhli siellä nii sitten voin olla tipattomasti.*hih*

ei. Ei semmosia mulle. Juon muutenki niin harvoin ja vähän, et tipaton tammikuu on mulle ihan turha. Jolleki se tietty voi olla hyvä maksan parannusaika..

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O