tipaton tammikuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 41
- Seuraava »
[q]andi--:
Kai tässä vois vähä rauhottua, tajusin eilen että kyl tänäki vuonna on ihan kiva olla autol pippalois liikenteessä jos on hyvää seuraa...
[/q]
Katohan..joku muukin on huomannut tuon
pistänpäs tavoitteet korkeammalle! eli seuraavat hallmarkit olis kiva viettää vuoden ekoissa känneissä, kun thrillseekers pistää lantion heilumaan! *plur**vink*
2 vuotta jo ilman viinaa purskuteltu ja jatketaan seuraava 20...
:P
[q]elisak:
Ehkä?*justjoo* En kyllä muutenkaan nykyään juo usein...ehkä kerran kuussa? Olen kyllä lähdössä just tammikuussa matkalle, eli jos en juhli siellä nii sitten voin olla tipattomasti.*hih*
[/q]
Joo ei täst kyl tullu mitään*blush*
joo joo, vuosi alko bileis, meni kolmepäiväsex radatukses ja taas tänään vissiin baanalle...
mikä tammikuu...*hmph*
nää uv:t aina venähtää, viime vuonna venähti viideksi päiväksi, edistystä..*vink*
[q]hallucinogen:
Vaikka väitin ,että tipatonta tammikuuta en pidä niin tästä päivästä eteenpäin voisi vaikka kokeilla kun ei mitään mun mieleen olevia bileitäkään ole niin voi ihan hyvin olla selvinpäin
[/q]
Ei sitten kestänyt sunkaan kokeilu kuin yhden päivän ... eihän pikku pysty kieltäytymään ilmaisesta viinasta
[q]-xx-:
eihän pikku pysty kieltäytymään ilmaisesta viinasta
[/q]
Harva siihen pystyy
Mutta olen vieläkin sitä mieltä että turhaan viettää tipatonta tammikuuta. Miksei sitten vietä vaikka tipatonta vuotta 2004? Voisin vaikka semmoiseen lähteä*hymy*
[q]-xx-:
---
hallucinogen:
Vaikka väitin ,että tipatonta tammikuuta en pidä niin tästä päivästä eteenpäin voisi vaikka kokeilla kun ei mitään mun mieleen olevia bileitäkään ole niin voi ihan hyvin olla selvinpäin
---
Ei sitten kestänyt sunkaan kokeilu kuin yhden päivän ... eihän pikku pysty kieltäytymään ilmaisesta viinasta
[/q]
No eihän nyt ilmasesta viinasta! Tuntuu olevan suht vaikeeta kieltäytyä siitä maksullisestaki viinasta siis..
[q]andi--:
Tuntuu olevan suht vaikeeta kieltäytyä siitä maksullisestaki viinasta siis..
[/q]
Siitä on oikeastaan aika helppo kieltäytyä kun vaihtoehtoina on halpa ilta jolloin voi vaikka tampata lattialla
Tai sitten lähtee autolla liikenteeseen.
irrrma on kyl nyt ihan mukana tässä!!!
maistuupahan sitten kaikki! niin paljon paremmalta kun
kuukauden nauttii raikasta saasteilmaa ja sellasta..*possu*
pitäkää te muut maine korkeella ja ill be back!!!
helposti mutten pidä.
ruokaa ja viinejä KYLLÄ..
[muokattu 6.1.2004 15:57]
Ei kyllä lähde tässä vaiheessa*igor*
piti kyl pitää mut liian monel kaveril on synttärit nii ei millään pysty jos kevääl olis taas pari kk ilman.
Meni jo
[q]Fyraett:
jos kevääl olis taas pari kk ilman.
[/q]
en suosittele.. meinas hajoo pää viime keväänä ku pidin vastaavan tauon.. viinanhimo nousi huippuunsa..
vahvaluonteisena kaveria mun tipaton tammikuu loppu jo toisena päivänä*igor* se siitä sit tällä kertaa
Damn!!! Join yhden bissen. Eihän sitä nyt voi laskea.*hahjust*
Katsoin äsken mitä mun varastosta kotona löytyy...
- punaviiniä 2l
- bacardi superior 1l
- dooleys 1l
- absinth
- vodka 1½l
- bols blue
+ siiderit jne.
Tipaton tammikuu
muuten olis voinukin pitää, mutta kun on roska niin ei pysty
tipaton helmikuu vois olla mun juttu...
noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?
ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -
[muokattu 29.12.2003 02:13]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 41
- Seuraava »