paras suudelma?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »
[q]Zenni, 1.11.2006 18:20:
Luuleksä et mä jaksaisin kannatella sua?
[/q]
Minkä takia toi kuulostaa niin tutulta? :D
[q]KooKie, 1.11.2006 18:23:
Minkä takia toi kuulostaa niin tutulta? :D
[/q]
Koska sanot sitä aina mulle! :D
Tosiaan, kyl se varmaan pitää raapustaa asia kokonaisuudessaan, että se tosiaan oli yks 17v poju.. hiton hyvin se suutel kyllä. Nykysin se taitaa olla sitten jo peräti 19..
Elämä on *sydän*
pussailu on kivaa
Pussailu *sydän* Voooi kun pitää yksin olla täällä kaukana eikä pääse pussaamaan toista.
Yks oli sellanen et ku kömpi sänkyyn mis yks nukku jo, ni se heräs siihen aina pikkasen, ja sit se jotenki nappas sielt hirmu otteella ja suuteli jotenki niin käsittämättömän älyttömän kiihkeesti ja sit hetken päästä nukahti takas, eikä sit muistanu koko jutusta mitään.
Itte ei sit tietty saanu vähään aikaan unta ku pulssi nous ja joku muuki. Huh, punastuu ku ajatteleeki.
Hidas, hellä ja ennen kaikkea hyvin intohimoinen*sydän*
onks suudelma jotain ruokaa?! *ding**ding**ding*
edit: noeiny.. pussailu on oikeesti kivaa *sydän*
[q]Laura, 4.11.2006 20:40:
Hidas, hellä ja ennen kaikkea hyvin intohimoinen*sydän*
[/q]
Mmmm.... koskas pussaillaan? :D
Pitkä, venytetty, perinpohjainen... niin että huulet kietoutuu yhteen hi-taas-ti, tuntien jokaisen pienimmänkin hetken ja jokaisen pienimmänkin värähdyksen. Hengitys muuttuu raskaaksi ja kiihottuneeksi, kun huulet huulia vasten vain liukuu...
*sydän*
Kiihkeä, sopivan kostea, moniulotteinen (ei siis toista samaa liikettä koko ajan), pehmeet huulet, Se voi myös lähteä muualle huulista esim. koko vartaloon *sydän*
paras suudelma on sellaisen ihmisen kanssa kuka oikeasti välittää ja kenestä oikeasti välittää... ihan eri asia kuin nuoleminen sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole tunnesidettä. ja tietty sekin voi olla kivaa mutta suuteloiminen ihmisen kanssa kenestä välittää on vaan niin erilaista, siinä on jotenkin niin eri fiilis!!
Mun ehdottomasti paras suudelma on ollu ensisuudelma. Ei pelkästään sen takia et se oli eka vaan kun se mies osas todella suudella sillee niinku mä tykkään *sydän* Rauhalliset ja hellät suudelmat on parhautta *sydän*
semmonen kiva niinku
Kaipa se on sellanen missä on tunnetta mukana. Ikinä en ole omalta osaltani suudellut niin että oisin oikeesti tuntenut vahvasti jotain sitä toista kohtaan. Suudellut kyllä monesti. Tunne vain puuttuu.
[q]Jammailija, 23.1.2007 07:24:
Pitkä, venytetty, perinpohjainen... niin että huulet kietoutuu yhteen hi-taas-ti, tuntien jokaisen pienimmänkin hetken ja jokaisen pienimmänkin värähdyksen. Hengitys muuttuu raskaaksi ja kiihottuneeksi, kun huulet huulia vasten vain liukuu...
*sydän*
[/q]
Aika ideaalinen kuvaus kieltämättä.
Aleksi. *Tirsk*
Aussilaisen suukon antaminen on aina yhtä hienoo ja seksikästä.
[q]Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*
[/q]
HAH piti ihan miettiä et miten mä oon tällasia kirjotellu, mut si ku kattoo vuosilukua ni joutuu toteen ettei järjenjuoksu ollut mitä mahtavin tuolloin vielä. :D ei se kyl vieläkään oo mut .. joo. :D
Onneks tuokin jo vaihtunut ^^
[q]flatstick, 30.12.2009 06:03:
Aussilaisen suukon antaminen on aina yhtä hienoo ja seksikästä.
[/q]
ja miks tääkin piti ny kaivaa jostai lähes haudasta, varsinkin ku tos ny lilluu toi mun hieno 3 vuotta vanha teksti [size=1]jota en kehtaa enää poistaakaan kun kaikki sen nähneet kuitenkin :D [/size]
*grr**nauru**blush*
Edit paitsi et ny tää siirtyi seuraavalle sivulle ni mun teksti ei enää näy. :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »