paras suudelma?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »
nyt kelpais ihan mikä vaan noista *nauru*...ja kaikkihan ne tuntuu aina hyvälle ... kuhan kukaan ei pakota
Esileikki on turhaa
;)
Heräsin tänään aamulla kun neito tuli suihkusta läpimärkänä, istui päälleni ja suuteli minua samalla kun vesi valui hiuksista ja.... Noh, huonompiakin herätyksiä on ollut =o)
[q]2000:
Heräsin tänään aamulla kun neito tuli suihkusta läpimärkänä, istui päälleni ja suuteli minua samalla kun vesi valui hiuksista ja.... Noh, huonompiakin herätyksiä on ollut =o)
[/q]
Yööks märkä akka heti aamusta runnoo päälle ja valuttaa kylmää vettä.
Ei montaa huonompaa herätystä varmaan voi olla
ei voi tietää kyllä. kaikki taitaa mennä kyl mitkä on mieleen jääny nii on sit niit hirveitä suudelmii.
Sellanen pehmeä suudelma, joka pistää jalat veteläks ja vatsanpohjan nipistelemään ja samal päässä pimenee...*plur**hihu*
pehmee, mutta halukas. ehkä jollakin tapaa "kunnioittava" suudelma. Siitä aistii sen halun, mutta se ei mene liian pitkälle, ennen kuin sen jälkeen
intohimonen, kostee, mut ei liian *kuolaa*, sellai mihin liittyy tietynlainen hellä kosketus..hmm..ja tottakai oman kullan kanssa tän parempaa kuvailuu mun tänhetkinen mielikuvitus kykene
sellainen suudelma joka alkaa pienillä varovaisilla pusuilla, ja muuttuu intohimoisemmaksi kokoajan enemmän.. parasta on se kun poikaystäväni silittää kädellä niskaani ja tulee kylmiä väreitä
Riippuen tilanteesta... joko:
Lyhyt söpö pusu...
Pitkäääääään kestävää kiusoittelua, intohimoa...tutkimusmatkailua toisen kasvoilla..suulla...niskassa...korvilla...Ei liikaa kosteutta..
Kiihkeä, raaka, huulet rusentava....
Tai sitte sellasta höpsöttelypusuttelua...
Mun elämän tragedia on, että tapasin aivan järjettömän hyvän suutelijan kun olin 17, eikä sen jälkeen oikeen mitkään muiskuttelut ole tuntunut miltään Ei niitä suudelmia voi oikeen kuvailla. Ne vaan oli parhaita. Mutta sen jälkeen eniten innostavia on ollut sellaiset pehmeät ja pitkät ja hellät. Ei todellakaan mitään kuolahirviöitä*eiei* Ja pusut kavereilta
Eskimopusut! *sydän*
kaikki on kivoja jos pussaaja on oikee.
seksin aikana on kyl aina parhaat suudelmat... suutelupaikkojakin on monenlaisia vieläpä
Sellaset suudelmat on parhaita missä käytetään kieltä ja ehkä vähän näykitään. Ja silleen leikitellään. Sen lisäksi myös rajut suudelmat ovat ihania. Varsinkin seksissä...
sellaiset ihanan pehmeät suudelmat mitä saan Rakkaalta ennen nukkumaan menoa *sydän*
[q]Nectarine, 2.2.2006 16:06:
sellaiset ihanan pehmeät suudelmat mitä saan Rakkaalta ennen nukkumaan menoa *sydän*
[/q]
Kuopasu *pus**tirsk*
suukot ja suudelmat on mulle kaikki kaikessa...se on vain niin ihanaa kun joku antaa pehmeillä huulilla mulle suukon ja pystisin varmaan pusuttelemaan melkein koko päivän *sydän* suukot ja suudelmat menee parisuhteessa ehdottomasti top kolmoseen...
paras suudelma... tulee sydämmestä ja syvästä rakkaudesta, mielelleen hitaasti ja pitkittyneesti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »