Ekat reivit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 40
- Seuraava »
joku vois kertoa millon mut ekat bileet oli, vuosi oli 2000 tai jotain sinnepäin, lab-4 tampereel (taisiis nokial) pirkkahallissa, oli k16 ja k18 puolet, olin silloin 17. Eli siis tarkempi päivämäärä olis kiva saada, jos joku muistaa tai oli siel =)
[q]Lauruska:
joku vois kertoa millon mut ekat bileet oli, vuosi oli 2000 tai jotain sinnepäin, lab-4 tampereel (taisiis nokial) pirkkahallissa, oli k16 ja k18 puolet, olin silloin 17. Eli siis tarkempi päivämäärä olis kiva saada, jos joku muistaa tai oli siel =)
[/q]
Heitin just muovikassillisen noita flaikkuja menemään, mutta päässäni olis sellanen päivämäärä kuin 17.8.2001.
ETKÄ HEITTÄNY ANNA MULLE YKS BYHYY
[q]Lauruska:
ETKÄ HEITTÄNY ANNA MULLE YKS BYHYY
[/q]
Sorry :/
1999 ja bileet oli jotku domman sekoilut...
Mun ekat bileet oli Koneisto 2002. Ei ollu silloin paremmasta tietoa, ja suurinpiirtein ainoat bileet minkä jengi joka ei ole ollut missään aikasemmin tietää. Bileet ei ollut kummoset, mutta jatkoilla tarttu käsipuoleen ihana kultulainen, jonka kanssa olen vieläkin *sydän*
Elikkä semmosta
[q]a:
---
LaaLaa entertainment:
Hmm.. Ekat reivit oli varmaan tyyliin Vaasan Nuorisotalo joskus vuonna 1995 ennen kristusta.
---
Nää nuorisotalot ja siskon kenkätehtaat on kyl jo aikamoista skenemurujen kopeloimista lattialta, vähän sama ku mä sanoisin kattoneeni Club MTV:tä jo '89 eli oon ollu reiveis pisimpään meistä .)
[/q]
Ei se mitään skenemurujen pomimista ole! Joku kysy, minä vastasin.. Ja se ei todellakaan ole tekemässä musta mitenkään katu/skene/bile uskottavampaa..
Mun mielestä tollaset skenepistelaskurit, ja Jonen toiminta muutenkin on ihme skeneomistusta... Sorry, mun mielipide.. Meni kyl offtopicciin mut rupes vituttaan...
Oliskohan ollu joku teollisuushalli jossain vantaan perukoilla siinä -98 tienoilla. Paikalle suunnistettiin ihan rytinän perusteella ku passo rämistytti hallin seinämiä
Oli *vitun* jees...
[muokattu 28.5.2004 11:27]
Members of mayday 16.9 -1995 westbam, Dj dick, Charly lownoise &mental Theo. Muistaakseni dj.Angel teki silloin lisäksi debyytin. USEAMMAT JUHLAT on tullu juhlittua sen jälkeen
Ekat bileet oli aikoinaan,nyt edesmenneessä Hype:ssä, olleet Screenin 2 iltaa kestävät kemut...Siitä se on lähtenyt-------->
Ekat bileet, joihin satuin eksymään vahingossa oli vertigo tai elements arkussa 1999/2000. Tämän jälkeen jatkoin satunnaisia käyntejä muutaman kerran vuodessa. Sitten vasta 2003-> aloin käydä huomattavasti tiuhempaan tahtiin.
Ne olivat niinkin legendaariset bileet kuin vappu ILLUT 2003 Nosturisssa....
Ja tarina menee näin:
Olin muuttanut Helsinkiin noin puoli vuotta sitten ja oltiin ns. taviskavereiden dokaamassa ja sit joku kysyi multa: Jonne ootko sä koskaan käyny aamubileissä? Mä vastaan mitkä ne on?????
No sit me lähdetään sinne ja seuraavana aamuna mä olen ihmeissäni ja todella ihastunut tähän meinikiin ja musiikkiin....*plur**
Se teki minuun lähtemättömän vaikutuksen..........*joo*
Sitten kesällä rupesin kulkeen yksin Illuissa.... Tutustuin Hippa-Hartzaan ja kumppaneihin sit rupesin kulkeen bileissä eka harrin kaa ja jokaikinen kerta tutustuin uusiin ihmisiin... (kiitos Harri)*plur*
Nyt takana bileitä toista vuotta ja ei enää paluuta tavis baareihin*känni*
Bileet on vieny mennessään.....
Tiedättehän...... Musiikki... Tanssi.... Ihmiset.... Yhteen kuuluvuuden tunne..... BILEET...*plur*
Jossain Lahdessa, teollisuushallissa sataman tuntumassa circa 1996. Poliisia pelätessä
Näitä tuli sitten lisääkin. Nimistä tms ei mitään aavistusta... Jos jollain on jotain havaintoa näistä Ankkurin reiveistä, niin kertokaa ihmeessä, että missä mä oon teininä ollu
Täytyypi sanoa, ettei ole mikäänlaista käsitystä*iihhih*...Joskus vuosituhannen vaihteessa kylläkin, mutta mitkä bibalot ja missä...ei tietoa....ilmeisesti alkoholilla on ollut osuutta asiaan*grr**kiitoskiitos*
central 2000 muistaakseni vuonna 1996, uutena vuotena. Lipun mukaan Eliott Ness ja Orkidea soittivat... Aika kiva aloitus
-a-
wow.. ekat bileet tais olla central 2000 joskus 97 ja vieläki jaksaa!!
ei voi muistaa...
Joskus 94 Oranssin Taivas klubilla
Mä missään reiveissä käy...
Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...
Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..
hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..
siistii! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 40
- Seuraava »