Ekat reivit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 40
- Seuraava »
Tosiaankin ekat bileet oli vasta viime uutenavuotena
mut siitä se jyrkkä kierre alko!
[q]|Cronos|:
aika moni on kyl sanonu et laby 99 oli paras.. harmittaa ettei itsellä ole kokemusta asiast...
[/q]
missasin ite myös noi... kertokaa ketä siel oli soittamas et voin yhtyy suruunne
[q]caitrin:
Tais olla Celebration Generation keväällä 2002, eli ihan äsken vasta.
[/q]
Samaiset bileet mullakin ensimmäiset. Olin matkassa yllättäen ja lyhyellä varoitusajalla, ja aivan haltioitunut siitä meiningistä, oi että
Menneeseen ei ole enää paluuta :)
agendat vanhalla pääsiäisenä 2001..oli tab yms soittamassa..nice one bro¤*super**joo* tykitystä on tullu kuuneltua joku 5v
[muokattu 30.3.2004 08:51]
Etanat Lahden kasisalilla, olisikohan ollut 2001 alkupuolella. Eli vuoden-pari sen jälkeen kun aloin kunnolla kiinnostua konemusasta.
Mun ekat reivit oli 2002 koneisto. Oli monta kertaa aiemmin pitäny lähtee mut tollon tuli mentyy... sen verra kivaa oli et heti ku ikää tuli tarpeeks on bileis alkanu käymää aina ku on mahollista ollu. Toi koneisto oli kyll sen verra ikimuistonen juttu et ei helpolla unohdu
Hmm... Jos nyt ihan ekoja reivejä mietitään niin ne tais olla jäkessä jossain isossa hallissa kesällä 1998. Oli kyllä aikamoista pauketta. Ja ihan hauskat muistot niistä jäi. Ja niitä jengi tosiaan hehkutteli sillon järvenpään asemalla REIVEINÄ eikä bileinä.
[muokattu 5.4.2004 14:10]
Ekat pileet (ei voi reiveiksi sanoa), olivat helmikuussa 2000 Lpr:ssa, taisivat olla Housebasen järkkäämät pippalot jos oikein muistan.
Eli newbie olen vielä, mutta eipä tota ikääkään kauheasti ole.
Sitten kun täytin 18 (vappuna 2001), aloin vähän useammin käymään pileissä. :)
MDHP! eli MegaDanceHimoParty, muistaakseni 1995 Nummelan työväentalolla. Nummelan Metro ry. Oli kyllä niin klassinen ravemeno että hui.
Sit olikin iso tauko ja seuraavat oli Pyrot kaapelilla joskus 4-5 vuotta sitten. Oli kent, pietari ja proteus ja pissin hinajaa.
[muokattu 5.4.2004 15:35]
Jos en iha väärin muista nii Hola Erotica Tampereen pakkahuoneella 2001! Tais olla ainakin Carbon Based (vielä trancemmalla matskulla) ja Steve Blake + jotee muita*justjoo*
HC-Disco siuntion pallohallilla joksus ylä-asteella....*plur*
[q]alek száhala:
MDHP! eli MegaDanceHimoParty, muistaakseni 1995 Nummelan työväentalolla. Nummelan Metro ry. Oli kyllä niin klassinen ravemeno että hui.
[/q]
Nummelan työväentalo Rulez !!
Technetium syksyllä -02,ikää tais olla 16 ja kivaa oli,join pelkkää limpparia koko illan*nauru* ja tanssin varmaan bileet alusta loppuun,enää ei oikein jaksa..
[q]peikkotyttö:
Technetium syksyllä -02
ikää tais olla 16
enää ei oikein jaksa..
[/q]
mlnm reflection 2002 olin sit 15 ...? oli ihan kivaa juu olenki sen jälkeen käyny kaikis mlnm bileis mitkä on turus ollu.. *jiihaa**lmao*
Muistaakseni vuonna 96 helsingin keskustan ravintolassa jonka nimi ei tule millään mieleen, nykyään siinä on alcatraz.
sen jälkeen tuli käytyä ahkerasti lepakon jatkoilla.
terrorcraftissa jorattin ihan kybällä tänä talvena
Neon pisti siel semmosen setin, et on pakko alkaa käymään useammin sitä mukaan ku ikää kertyy :)
[q]polly:
Muistaakseni vuonna 96 helsingin keskustan ravintolassa jonka nimi ei tule millään mieleen, nykyään siinä on alcatraz.
sen jälkeen tuli käytyä ahkerasti lepakon jatkoilla.
[/q]
stonewall <3
http://damicon.fi/fri/1996/flyers/flop3.jpg
[muokattu 27.4.2004 13:52]
Mä missään reiveissä käy...
Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...
Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..
hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..
siistii! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 40
- Seuraava »