Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]shAderNa:
Miks pyyhkeit pestää ku niihin kuivataan puhtaana?
[/q]
Koska ihminen ei voi olla koskaan puhdas. Vaikka pesisit kätesi, on siinä senkin jälkeen varmaankin noin 15 miljardia eri bakteerikantaa. Eli laske tästä, paljonko on koko ruumiissa, kun kuivaat itsesi. ;)

Tämä seurauksena tietenkin bakteerikannat siirtyvät pyyhkeeseen (ja myös toisinpäin, koska ei see pyyhekään ole steriili pesun jäljiltä), joka sitten useamman kerran toistettuna johtaa siihen, että lisääntyneet bakteerit alkavat haista pyyhkeessä.

Mitä toi facebookin "Tökkää" nappi tekee?

Tökkäämällesi henkilölle tulee ilmoitus: Oj tökkäsi sinua
Ja alle valinnat Tökkää takaisin / Poista

Eikös tuo rintama: Alepa/Siwa/Valintatalo olekkin tänään aivan normaalisti auki?

---
Eikös tuo rintama: Alepa/Siwa/Valintatalo olekkin tänään aivan normaalisti auki?
---
ON

Kiitos. ^___^

Miks elämä tuntuu välillä näin kuralta vai oikeesti se on tosin ihanaa ja hienoa?

Saarioisten lasagnessa oli edellis päivänä viimeinen käyttöpäivä, onko se syötävää vielä? (En "uskalla" maistaa*nauru*)

Mistä putiikista voisin löytää seuraavan muotoisen lasin? Katso kuva

Prismat, Cittari, Stokkat, Sokokset ja jokunen hieman spesiaalimpikin putiikki käyty läpi heikolla menestyksellä.

Saarioisten lasagnessa oli edellis päivänä viimeinen käyttöpäivä, onko se syötävää vielä? (En "uskalla" maistaa*nauru*)

Se nyt ei oo syötävää tavaraa edes valmistuspäivänä

---
---

Se nyt ei oo syötävää tavaraa edes valmistuspäivänä

Hahahha

No, nythän on niin, jotta kyseessä on likimain McDonald's pihveihin verrattavissa oleva eines(tys), joka balsamoituu vasta noin 10.000 vuodessa joten päivä sinne toinen tänne, se tuskin suurta eroa ole tekevä. Ja hei, ajattele vaikka näin: sata vuotta tästä niin kuka välittää? x)

edit. Toisin on esim. niinikään Saarioisten rakastettujen/vihattujen "roiskeläppäpizzojen" kanssa, joiden maussa huomaa vahvan vivahde-eron jo päivää ennen parasta ennen -päiväystä.
Näistä ehdottomasti pisimmän korren parasta ennen etovuudessaan vie taikinan mitalla: Atria Meetvursti vastaava. x(

Onko jollain tapaa mahdollista järjestää ympärivuorokauden jatkuvia laillisia bileitä siten, että alkoholin myynti lakkaa 03:30, jatkuu taas 09:00 ja tämä väli-aika toimitaan vain yökahvilana tyhejentämättä mestaa. Olen ymmärtänyt tämän pleikkari keskustelun perusteella että jos alkoholin myynti lopetetaan kello 01:30, tämä on ainakin mahdollista...

Miks ihmisistä tulee täysin liikuntakyvyttömiä kun löytävät itsensä rullaportaista? Eikä sekään mua haittaisi pätkääkään, mutta kun liikuntakyvyttömyyden lisäksi niiltä tuntuu katoavan myös ajattelukyky aivan täysin. Ei toki ole kovin iso asia sanoa että "sori, pääsiskö ohi?", mutta yleensä sen jälkeen mua katsotaan kuin halpaa makkaraa pari sekuntia ennen kuin mitään liikettä alkaa tapahtumaan.

Miks ihmisistä tulee täysin liikuntakyvyttömiä kun löytävät itsensä rullaportaista? Eikä sekään mua haittaisi pätkääkään, mutta kun liikuntakyvyttömyyden lisäksi niiltä tuntuu katoavan myös ajattelukyky aivan täysin. Ei toki ole kovin iso asia sanoa että "sori, pääsiskö ohi?", mutta yleensä sen jälkeen mua katsotaan kuin halpaa makkaraa pari sekuntia ennen kuin mitään liikettä alkaa tapahtumaan.
Kerran seisoin keskellä rullaportaita ja joku huomautti takaa "hei, anteeksi, voisitko väistää hiukan"? Sen jälkeen vasta älysin että jokuhan voi niissä ihan kävelläkkin Kantapään kautta sekin piti sitten oppia

Nykyään _älyän_ kuitenkin ottaa oikean reunan

Mistä putiikista voisin löytää seuraavan muotoisen lasin? Katso kuva

Prismat, Cittari, Stokkat, Sokokset ja jokunen hieman spesiaalimpikin putiikki käyty läpi heikolla menestyksellä.

Tää on kyl nettikauppa... http://kauppa.chezmarius.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=1581

muoks. On niillä näköjään ihan liikekin Fredrikinkatu 26 :)

Onko oikeesti niin, että kun ajokortti hukkuu, ei tilalle saa enää uutta (jos asuu ulkomailla)? Wtf?

Miksi mp3-soittimen mp3-tiedostoista syntyy samaan kansioon myös saman niminen tiedosto, jossa . edessä ja kokoa vain 4kb? Olen siirtänyt tiedostot Macilla ja käytän Sansan mp3-soitinta, ja se tuntuu hämääntyvän näistä "haamuämpäreistä".

Onko oikeesti niin, että kun ajokortti hukkuu, ei tilalle saa enää uutta (jos asuu ulkomailla)? Wtf?

Juu näino, saat paikalliselta ajokorttiviranomaiselta kortin kun haet Trafilta lappua että sinulle on sellainen Suomessa myönnetty.

(näin ainakin Suomi->UK)

[q]äm, 10.5.2006 11:02:
---
mariq, 10.5.2006 10:27:
Ainakin Kodin Anttilassa oli tosi kivan näkösiä sermejä tuossa jokin aika sitten, kun siellä kävin
---
Toistellaanko kaikki taas hetki yhdessä: Kodin YKKÖNEN, Kodin YKKÖNEN, Kodin YKKÖNEN, Kodin YKKÖNEN.

Ei kukaan kutsu enää Twixiäkään Raideriksi.
[/q]
hitsi sä kuulostat ihan multa mut oon alkanu antaa joidenkin tommosten olla, koska jotain muuta muotoa käytetään enemmän.. Ja onhan se vähän hassua, et sen nimi ei viittaa mitenkään siihen, että se kuitenkin on osa anttilaa..

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O