Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

MIkäs tämä Halcyon441 on? Kun sen kirjoittaa googleen tulee paljon vastaan Deadmau5:in aiheita, sen lisäksi näen biisejä http://www.youtube.com/watch?v=dngRKwcYY8I jossa on Deadmau5/Halcyon441 Onko tämä joku Joelin artisti/joku nettisivu käyttäjä nimi ennen tätä tunettua Deadmau5:ia????

No TTU sehän näemmän lukee jo suomalaisessa wikipediassa Halycon441 on yksi Joelin taiteilija nimi

Miksi hieronnan jälkeen tulee aina pissahätä ja nuha?

Oon yrittäny ettiä netistä tietoa kookosöljystä ja sen hyödyistä, mutta kuten yleensäkin, internet nyt on sellainen että löytyy sekä hyvää että huonoa arvostelua missä teilataan väittämät.
Mistä hemmetistä mä tiedän, mitä uskoa?

Oon yrittäny ettiä netistä tietoa kookosöljystä ja sen hyödyistä, mutta kuten yleensäkin, internet nyt on sellainen että löytyy sekä hyvää että huonoa arvostelua missä teilataan väittämät.

kokeile,totea!

Suositussa ja itsenikin suosimassa verkkokaupassa kookosöljytuotteet ovat menneet hyvin kaupaksi ja saaneet käyttäjiltä paljon hyviä arvosteluja. Pistin yhden purkin tilaukseen, niin katsotaan miten se toimii ihon kosteuttajana.

http://www.iherb.com/Coconut-Oil

Miksi hieronnan jälkeen tulee aina pissahätä ja nuha?

kusihätä taitaa johtua siitä, että hieronnan myötä kudosnesteet sekä kuonat(kai kudosnesteiden takia) alkaa liikkuu ja kuonat ja nesteet poistuu sitten kehosta. Olisiko nuha vähän samasta syystä.
eiköhän joku vastaa pal paremmin tai sit google kerro kans

"Hieronnan jälkeen on hyvä juoda runsaasti nestettä, jotta hieronnassa liikkeelle lähteneet kuona-aineet huuhtoutuvat elimistöstä."
maininta löytyi http://kuntoplus.fi/hyvinvointi/hieronta/hieronta-tekee-hyvaa
ei kyl ollu oikeastaan vastaus kysymykseen ees mut eiköhän toi kuitenki vaikuta siihen et kura torpataa ulos

Ihan mielenkiinnosta osaako joku suositella/tietää helsingissä olevia hip-hop ja räbbi - musiikkityylisiä kuppiloita?

Kuka haluais ostaa mulle sellasen kirkasvalolampun???

[q]ezzy, 17.4.2007 02:57:
---
Slim_Jim, 17.4.2007 02:23:
---
Snaggo, 16.4.2007 21:16:
Mihin partavaahdon teho ja hyöty perustuu? millä periaatteella se toimii?

---

Partavaahdon tarkoituksena olisi pehmittää parransänget leikkausta varten tehden ajosta miellyttävämmän partahöylällä (+ veitsellä). Lisäksi se suojaa ihoa hiertymiltä ja mahdollisilta haavoilta (haavat ovat veemäisiä u knowz).

Guide to perfect shave:
http://www.msnbc.msn.com/id/6886845/

How to prevent razor burns:
http://www.razor-burn.com/

Pitää kyllä itsekin ryhtyä toteuttamaan noita ohjeita, olen aika tyytymätön nykyiseen metodiini, sillä ikinä en saa yhtä hyvää jälkeä kuin niissä pirun Gilletten mainoksissa.
Mutta nyt, silmäni avautuivat, olen valaistunut, olen kokenut sen, zen!

---

Uudella giletten hypettämällä 5-teräisella ajelee melkein parran kuin parran lähes pelkällä vedellä. Törkeen hyvä terä. Enpä o kovin usein ollut noin tyytyväinen mihinkään tuotteeseen. Sai kone väistyä ton tieltä
[/q]

Toimiskohan se paremmin biginirajoihinki ku noi naisten giletet... *ei tyytyväinen*

[q]Jutu, 1.8.2007 23:02:
Tänään oltiin asunnossa siivoamassa ja jääkapin tiivisteissä+pakastimen lokeroissa on sellasia mustia pilkkuja mitkä ei lähde hinkkaamalla eikä pesuaineella pois *poks**sars* Epäilen hiukan, että tuo olisi jotain hometta ja haluaisin pyytää, että saataisiin uusi jääkaappi-pakastin. Toi asunto on periaatteessa yksityiseltä vuokrassa, joten pitääkö mun soittaa sille asunnonomistajalle asiasta vaiko isännöitsijälle/kiinteistönhoitajalle? Mä en todellakaan halua säilyttää mitään mitä aion syödä niin sellaisessa kaapissa *eiei*. Ja niitä pilkkuja ei siis ole muutamia vaan satoja (todennäkösesti).
[/q]

Jos oot yksityisellä vuokralla, ni se on se asunnon omistaja jonka vastuulla on jääkaapit ym kodinkoneet... eli sille vaan soittoa...

[q]satumetsä, 21.8.2007 17:36:
---
violet_angel, 21.8.2007 17:29:
Mitä apua valittamisesta ja ruikuttamisesta on???

---

No mistäs minä tiedän. Tuskin auttaa sekään yhtään sen enempää, että pitää turpansa aina tukossa.
[/q]

Lähinnä meinasin, et eikö niitten työttömien kannattais mielummin tehdä asialle jotain muuta kuin valittaa... *vink**hymy* Ei työ maailmasta lopu...

[q]Hitchhiker, 7.8.2007 11:33:
---
Zapa, 7.8.2007 11:31:
---
Hitchhiker, 7.8.2007 11:22:
Kenelle tehdään valitus asukkaasta, joka asuu samassa taloyhtiössä?
---

Isännöitsijälle kirjallisena. Jos asut asunnossa kaksin, niin molempien allekirjoitukset valitukseen.

Muistaakseni kolmen valituksen jälkeen samasta asiasta, niin sitten menee taloyhtiön hallituksen käsiteltäväksi.

---

Jees toi ensimmäinen osio auttoi huomattavasti, tuo varoitusten määrä on juurikin tuo kolme kappaletta jos asunto on kyseisen henkilön omistuksessa (vuokra-asunnossa taitaa olla hankalampi prosessi, jos en nyt ihan väärin muista). Kiitoksia.
[/q]

Kyllä isännöitsijä tuo hallitukselle tiedon valituksista jo aikaisemmin kuin vasta kolmen valituksen päästä. Jos asukas on vuokralla, niin isännöitsijä (hallituksen niin päättäessä) ottaa yhteyttä vuokranantajaan, joka hoitaa asiaa sitten eteenpäin.

Tietenkin mielestäni on ihan asiallista ilmoittaa kuitenkin myös asukkaalle itselleen hänen aiheuttamastaan haitasta vaikka sitten ihan nimettömänä kirjeellä jos ei kehtaa naamaansa / nimeään paljastettavan. Muutoinhan tieto ei välttämättä hänen korviinsa kantaudu ja hän ei pysty "parantamaan tapojaan". tai sitten voi valituksessa pyytää isännöitsijää ottamaan asukkaaseen kunnolla yhteyttä. Nimittäin riippuen isännöitsijän "tavoista" valitusta ei välttämättä laiteta eteenpäin jos se on ensimmäinen tai on yhtään epäselvää onko valituksen kohde oikea...

Ja jos asukkaasta on haittaa suuremmin myös muille naapureille, niin kannattaa heidänkin nimensä pyytää valitukseen. Näin asiaan saadaan paremmin pontta.

Tällasta tuli mieleen näin taloyhtiön hallituksen jäsenenä...

[q]sapeli, 8.8.2007 15:40:
Voiko etukäteen ostetun elokuvalipun palauttaa jos ei pääsekään menemään?
[/q]

Voithan yrittää mennä myymään sen teatterin eteen pimeenä... tai laita huutonettiin

[q]-Fuzzy-, 13.8.2007 16:49:
Tietäiskö joku onko pk-seudulla jtn liikettä missä voisi käydä tilaamassa paidan mihin ne painais sitten haluamani tekstin tai kuvan?
[/q]

Ja Herttoniemestä löytyy kans joku liike, mut en kuollaksenikaan muista paikan nimeä, joten ei vissiin paljon oo musta apua... Ei vissiin ollu hirveen tyyris paikka...

[q]satumetsä, 21.8.2007 16:59:
---
mark hamilton, 19.8.2007 13:36:
miksi työttömät valittaa ja valittaa?

---

No miksiköhän

Varmaan siksi, että ovat työttömiä ja joutuvat anelemaan tukia, jotka ei vissiin kovin isoja ole.
[/q]

Mitä apua valittamisesta ja ruikuttamisesta on???

[q]Super-Kerttu, 12.12.2007 14:26:
Tuli tossa väittelyä kahvitauolla seuraavanlaisesta asiasta, ehkä joku osaa auttaa..

Eläimethän ei tunnista itseään peilistä, saattavat nähdä liikettä ja hahmon, mutta eivät tunnista sitä itsekseen. Miten sitten, jos eläin ei haista/näe/tunne, niin tunnistaako hän nähdessään toisen samaa lajia olevan eläimen samaksi lajiksi. Eli tunnistaako kissa kissan kissaksi pelkästään näkemällä? Kissahan ei tiedä miltä itse näyttää?! Minä siis olin sitä mieltä, että eläimille hajut ja äänet merkkaa oman lajin tunnistuksessa paljon enemmän kuin näkeminen?! Miten on?
[/q]

Jos ei tunnistaisi, niin miksi eräs koira sitten aina telkkarissa nähdessään toisen koiran juoksee telkkarin eteen ja haukkuu kuvan koiralle? (tellessä ei ääni päällä)

En osaa muuten vastata...

[q]Super-Kerttu, 12.12.2007 14:31:
---
violet_angel, 12.12.2007 14:29:

Jos ei tunnistaisi, niin miksi eräs koira sitten aina telkkarissa nähdessään toisen koiran juoksee telkkarin eteen ja haukkuu kuvan koiralle? (tellessä ei ääni päällä)

En osaa muuten vastata...

---

Mutta tunnistaako se sen koiraksi vai vain liikkuvaksi hahmoksi? eli haukkuuko vain koiria telkkarissa? Vai myös muita eläimiä..

Edit: Olitkin laittanut ettei äänet päällä!
[/q]

joo, pelkästään koirille (ja ehkä kissoille... hmmm, en muista)...

[q]^Petunia, 30.1.2008 20:59:
---
pirpeli, 29.1.2008 17:36:
Enpä löytänyt Googlesta/Wikistä/muualtakaan vastausta....

Miksi koirat pyörittelee isohkoja kiviä etutassuillaan? Esim. toi meidän Milla saattaa kuluttaa pitkiä aikoja "rullaillen" kiveä tassuillansa. Se myös ääntelee aluksi tavallaan tyytyväisen olosesti, mutta sitten se ääntely muuttuu huolestuneeksi ja ahdistuneeksi. Kovin outoa on se, mutta onko se vaan leikkiä, vai onko se jotain muuta?

---

Hei mä oon kans nähny muutaman koiran tekevän tota ihan samaa
Ne pyörittelee ja pyörittelee, sit koirasta alkaa kuulostaa aika tuskastuneelta sen epätoivoinen pyörittäminen vaan, sit välillä haukutaan ja juostaan ympäri sitä pientä kivee ja kaaaaaaikki alkaa taas jälleen alusta
Haluukohan se sen jotenki "auki" et se olis niiku jotain syötävää, tyyliin pähkinä?! (vedetty ihan hatusta tää ehdotus)... tai jotain.

Eeeeen tiedä!!
..ymmärrän kissoja paremmin.. NOT!!
[/q]

Jos niillä on joku hoivavaisto ja ne luulee kiviä pennuiks... Samanlailla, ku ne välillä raahaa pehmoleluja pedille ja hoivaa niitä... Ja sit ne muuttuu tuskasiks, ku ne luulee kiveä kuolleeks...

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O