Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Missä voisi painattaa muutamia kappaleita flyereita? Tuntuu kaikissa paikoissa olevan minimi määrä satoja kun tarvetta olisi vain parille kymmenelle.

[q]extramppa, 25.7.2007 14:51:
Kuinka pitkä aika pitää kulua, että saa myydä Saksasta tuodun käytetyn auton? Niin ettei ostajan tarvi maksaa mitään ylimääräisiä veroja...
[/q]

Jos kyseessä on muuttoauto (eli olet asunut vuoden ulkomailla ja tuonut sieltä mukanasi auton), tulee auton olla omistuksessa vähintään 3 vuotta, joista vähintään yksi vuosi Suomessa.

never mind. selvis jo.

[q]Freja, 5.6.2007 10:02:
Kätevä tapa ilmoittaa kaikille siitä, ettei tarvitse erikseen jokaiselle selittää syytä miksi ei tule / estää näin miljoonat kyselyt että "tuuksä?"
[/q]
Juu, sitten voi kätevästi vastata "kato siält topikist noob!" Ja kätevä tapa saada mut klikkaamaan taas kerran 5R-nappulaa.

[q]Jago, 28.6.2006 22:55:
jotenkin mielenkiintoinen tää klubbari kun täällä on selkeesti omat juttunsa ja käyttäytymissääntönsä.
[/q]
Mitäköhän tarkoitat tuolla?
Itse en juurikaan muilla foorumeilla/"yhteisösaiteilla" hillu, eli en tiedä miten asiat muualla.

Mistä "just my two cents" -sanonta on saanut alkunsa?

[q]D, 1.8.2006 20:48:

Tajusko joku ? ;)
[/q]
Nero ainakin osaa?

[q]yana, 9.6.2010 11:36:
---

lepakon bäkkärillä..

jos pilluhouse niin sitten kikkelitranse.
[/q]

Pitihän jonkun ne faktatki tuoda pöytään :)

Mikä muu auttaa närästykseen ku samarinit jne kun niitä ei nyt satu löytymään?

[q]Kriss G, 5.6.2010 16:56:
---
ezzy, 1.3.2010 11:56:
---
Kriss G, 28.2.2010 22:40:
---
UkeUke, 28.2.2010 22:30:
saa nauraa, mutta mä en rehellisesti sanottuna tiedä tarkalleen mitä tarkotatte kun puhutte kiksusta Luulisin, että tämä on just se mitä ite kuuntelen, mutta kun enhän mä peräkylänpoika tiedä tälläsiä termejä..

---

Melodic trance --> meloDICK trance --> kikkelitrance --> kiksu

Näin se on ainakin joskus järkeilty.

---

Tais olla vaan jonkun dj:n (orkidea?) heitto random bileessä "kikkelitrancesta" joka ton nimityksen sai aikaan.

---

Ja MISTÄKÖHÄN se on voinu sen keksiä?
[/q]

lepakon bäkkärillä..

jos pilluhouse niin sitten kikkelitranse.

[q]Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.
[/q]
Kyllä mun kissani on ollut muutamankin päivän yksinään kotona. Vettä kuppiin (tai itseasiassa suihkuun pesuvatiin, se ei suostu juomaan perinteisestä kupista), raksuja tyrkylle ja mielellään vielä nakitetaan joku naapuri käymään tarkistamassa tilanne kerran. Kun jättää ikkunan auki, se saa tulla ja mennä miten tykkää.

Mitä Maija tekee työkseen? Kovin usein on kertoilemassa kuinka paljon duunia on, mutta kohta se ehtii moderoimaan tätäkin topikkia. :)

[q]Timce, 5.7.2007 15:11:
-- luento rintaliivien pesusta ja natinasta --
[/q]
Tää on ehdottomasti mun "päivän o_O" :D

[q]opmdevil, 26.6.2007 15:04:
onnettomuuden syy on todennäköisesti ollut se, että se traktori on ollut junan tiellä kun juna on tullut?
[/q]
Onnettomuuden syy oli todennäköisesti se, että auto oli ajautunut jalkakäytävälle.
Surman syy oli todennäköisesti se, että surmaaja iski uhria kirveellä.

[q]2la, 5.6.2007 12:22:
---
domi, 5.6.2007 12:03:
AAAA...funktioita. Oisit heti sanonu, olit epäselvä *igor*(*nauru*). Onko ongelma vielä aktiivinen? :D
---

No mummiälest toi "Eli pvm = edellisen ruudun pvm +1 tai +viikko?" on erittäin selvästi sanottu. :D
On juu.
[/q]
...niiiIN?
Mulla ei edelleenkään ole tähän excel-ongelmaan mitään ratkaisua. :(

[q]domi, 5.6.2007 12:03:
AAAA...funktioita. Oisit heti sanonu, olit epäselvä *igor*(*nauru*). Onko ongelma vielä aktiivinen? :D
[/q]
No mummiälest toi "Eli pvm = edellisen ruudun pvm +1 tai +viikko?" on erittäin selvästi sanottu. :D
On juu.

Mistä Turusta saa ostaa UV-kasvomaalia?

Miksi sitä jalkapohjienpainelua sanotaan? Onko se jonkinlaista akupunktiota?

Ja koska olen huono googlettaja, löytyisikö Raumalta sellaista hoitoa antavaa firmaa? Tai Turusta?

Haluan mun toiminimen liittyvän ennakkoperintärekisteriin, ja tästä olenkin jo tehnyt tarvittavat asiakirjat. Noiden postittamisesta on nyt lähemmäs 2 kuukautta aikaa, eikä mitään ole kuulunut takaisinpäin. Kerran olen perään jo soittanut, ja sain vastaukseksi että "paperit ovat saapuneet, ja ne otetaan pian käsittelyyn". Tässä on nyt vain mennyt niin ikuisuus, että alkaa vähän ihmetyttää. Pystyykö tuota potkimaan eteenpäin millään tavalla, vai onko ainoa mahis vaan odottaa kiltisti?

Miten saan suoran linkin tiettyyn postaukseen, niin, että se hyppää suoraan oikeaan kohtaan? Tähän tyyliin: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=742146#742146 (tuon otin klikkaamalla quotea toisen henkilön vastauksessa, eli en osaa linkittää ilman, että postiin on joku jo vastannut)
Oonko vähän jäässä. Ja niin, ko. postauksella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, se oli vain esimerkki. :)

mitä ihmettä tarkoittaa kun mun telkussa lukee
"ei audiota ei videota!"
ruutu siis aivan pimeenä, ja ohjelmat tulee boxin kautta...

muoks: katoin siis sharkia aikasiirrolla ja sit lopetin sen ja sieltä tuli ihan normisti kympin uutiset, hävisin olkkarista hetkeks ja sillä aikaa oli pimennyt...
ja joo oon koittanut sammuttaa mut ei auta

O