Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 784
- 785
- 786
- 787
- 788
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Apo, 23.3.2006 14:52:
Postituksen #:lla alkava numero on linkki, kopioi siitä.
Esim:
[#6237] kirjoitettu: 23.3.2006 14:43
[/q]
Siis olenko mä nyt vittu ihan iltapäivässä, kun tuo ei helpottanut ei sitten yhtään :D Helvetistäkö mä tuon numeron katson? (kohta kun ymmärrän saan hiukan hävetä ja poistaa nää kirjoitukseni täältä)
edit: Ok, anna olla, keksin hyvän kiertotien jo. :) Kiitos yrityksestä kuitenkin.
[q]S-T:
Tieteessä on tapana määritellä käytetyt termit ja joskus ne poikkeavat siitä, mitä intuitiivisesti saattaisi olettaa tai miten sanoja on totuttu arkikielessä käyttämään.
[/q]
Totta. Mutta kuitenkin on huvittavaa, että odottiko tutkimusryhmä mullistavaa tietoa ihmisten väsymyksestä.
"Työuupumus johtuu hauskanpidosta ja laiskottelusta". :D
[q]peepe, 28.7.2006 10:46:
Juu kyllähän se kisu varmaan pärjää, mutta tuskin silläkään on kivaa olla niin pitkään yksin. Ittellä kisut on korkeintaan yhden yön keskenään, ja silloinkin niistä on seuraa toisilleen. Jos oon pidemmällä reissulla niin sitten tosiaan joku käy antamassa ruokaa ja tsekkaamassa et kaikki on ok.
[/q]
Kivaa ja kivaa - kyllä toi poika voi olla ihan ominpäinkin kolme päivää reissussa. :)
Mutta tosiaan, jos kissa joutuu olemaan sisällä, niin voi pärähtää tottuneempikin katti. Ei kaikki voi olla yhtä onnekkaita kuin mun läsöpallo. <3
Jos mulla on leffa jossa on venäjäksi dubattu ääniraita ja sit sen mukana on ac3-tiedosto jossa olis enkkuääniraita niin miten mä saan ne soimaan yhdessä? Pitääks se ac3 jotenki upottaa siihen filuun vai osaaks joku playeri avata erillisen ääniraidan, ihan niinku subitkin?
[q]mariq, 19.2.2009 11:07:
Sanakirja.orgin mukaan catulus on maskuliini, eli uskoisin ettei feminiini-muotoa ole erikseen.
Tääkin on ihan mutua, mut lynx tarkoittanee tuota koko sukua, eli mitä tahansa ilvestyyppiä, ja lynx lynx ois sitten spesifisesti juuri tuo ilves.
Eli riippuen vähän mitä haluut tarkottaa; joko lynx lynx catulus tai lynx catulus Joskaan sanajärjestyksestä en osaa sanoo mitään..
[/q]
Juu, tuo lynx lynx tarkoittaa nimenomaan tätä meillä päin oleilevaa euraasian ilvestä :) voisikohan sitä käyttää ilmaisua lynx (lynx) filia? Filia kun tarkoittaa tytärtä, et voisikohan sitä käyttää naaras pennusta? hieman hankalaksi meni kun ei oikeastaan itsekkään tarkalleen tiedä että mitä haluaa sanoa tai miten sen haluaisi sanoa :D
Mitä tehdään kaakaopuun hedelmien hedelmälihalle?
Mulla on excelissä kaksi saraketta: luku ja tekstiselite.
Pystyykö nämä yhdistämään yhdeksi sarakkeeksi?
Mistä löydän kuvia hienoista, erilaisista, lyhyistä hiusmalleista? "Jotain mitä ei tule heti kadulla vastaan" on vähän riskaabeli sanottava kampaajalle. :)
Osaako joku sanoa, minkä genren bileissä käytetään eniten alkoholia? Ja onko jonkin kaupungin SKENE erityisesti kunnostunut tässä lajissa?
[q]Forecast, 12.9.2007 21:30:
Voiko autoon laittaa itse lisää jarrunestettä?
[/q]
Saako kysyä että miksi?
[q]Karski, 1.3.2006 15:59:
Uskokaa nyt
[/q]
Bingo, meillä on voittaja! :D
1) Paljonko menee lankaa villasukkapariin?
2) Mistä saa vanhanaikaisia partahöyliä, sellaisia mihin sopii sellainen kunnon partaterä?
http://www.sxc.hu/pic/m/b/br/brokenarts/435178_razor_blade.jpg
Paljonko kannattaa sijoittaa makuupussiin jos aion käyttää sitä neljä kertaa kesässä jossain festareilla, joskus jopa vähän viileämpinä öinä tai vähän syksymmällä. Haluan kuitenkin kunnollisen ja pieneen tilaan menevän. Ja mistä sen ostan?
Muita makuupussivinkkejä?
[q]Avernian, 3.6.2008 20:10:
Älä oleta.
[/q]
En, siksi siinä olikin se kysymysmerkki :*
Parempia vastauksia saa paremmilla pohjustuksilla.
[q]Pätkis, 3.6.2008 20:11:
No niin hei, olen idiootti. Mutta: Millä mä saan digiboksin kaukosäätimen numeronäppäimet toimimaan ts. neloskanavalle vaihdettua painamalla numeroa neljä jne?
[/q]
Mikä digiboksi sulla on? Luulen että löydät aika äkkiä sieltä kanavien järjestys -kohdan, jossa voit nätisti nostella ne haluamaasi järjestykseen.
[q]Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?
[/q]
Siis sä et ole koskaan ollut ainoana joukossa selvinpäin? :o
Mitä ne muut sitten tekevät sen juomisen ohella? Saunovat, syövät, juttelevat mukavia, tanssivat kokon ympärillä, soittavat levyjä? Onkivat, grillaavat maissia, etsivät kiiltomatoja? Mitä mökillä nyt yleensä tehdään. Lue vaikka kirjaa tai ratko sudokuja jos selvinpäin olo väkijoukossa tuottaa sulle noin hankalan olon. :)
[q]juu-zo, 23.4.2010 12:11:
Missä voisi painattaa muutamia kappaleita flyereita? Tuntuu kaikissa paikoissa olevan minimi määrä satoja kun tarvetta olisi vain parille kymmenelle.
[/q]
Painattaa ei kannata varmaan missään jos on vain muutamasta kymmenestä flyeristä kyse
[q]Elmiira, 1.8.2006 20:37:
A) Onko USA:ssa jokin oma maatunnus nettiosoitteiden päätteissä,
kuten Suomen .fi? Mikä?
B) Onko pitkospuut aina pitkospuut, vai onko niille eri nimityksiä
eripuolilla Suomea?
[/q]
A) .us
B) On ne pitkospuut ainakin Varsinais-Suomessa. Eli on. :)
[q]juu-zo, 23.4.2010 12:24:
---
DJ Rx, 23.4.2010 12:13:
---
juu-zo, 23.4.2010 12:11:
Missä voisi painattaa muutamia kappaleita flyereita? Tuntuu kaikissa paikoissa olevan minimi määrä satoja kun tarvetta olisi vain parille kymmenelle.
---
Painattaa ei kannata varmaan missään jos on vain muutamasta kymmenestä flyeristä kyse
---
No missä saisi sitten hyvälaatuisia tullosteita? Jossakin A3 koossa
[/q]
eiköhän mikä tahansa paikallinen painotalo tee A3 tulosteita, pyydät vaan yli 120g paperia niin saa tukevat flaikut paljon edukkaammin kun painamalla
[q]DJ Rx, 23.4.2010 12:13:
---
juu-zo, 23.4.2010 12:11:
---
[/q]
No missä saisi sitten hyvälaatuisia tullosteita? Jossakin A3 koossa
[q]DJ Rx, 23.4.2010 12:29:
eiköhän mikä tahansa paikallinen painotalo tee A3 tulosteita, pyydät vaan yli 120g paperia niin saa tukevat flaikut paljon edukkaammin kun painamalla
[/q]
Oukei, tänks
- « Edellinen
- 1
- ...
- 784
- 785
- 786
- 787
- 788
- ...
- 798