Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Mimir, 21.2.2007 13:42:
---
Kriss G, 21.2.2007 13:40:
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.
---
Olen miettinyt samaa. Istuin eilen 8½ tunnin työpäivästä 6½ kahvihuoneessa. En valita siitä, ettei ole kiire, mutta siitä kylläkin, ettei ole tekemistä.
[/q]
Mä halun teidän työn.
Mitä niitä linkkejä oli, joissa oli miljoona 90-luvun musiikkivideoita?
[q]hemuz-, 3.4.2007 10:55:
Pointti oli lähinnä se, että en nyt lähtis askartelutavikkeita ostamaan KIRJAKAUPASTA.
[/q]
Mul taasen oli pointtina se, että en muistanut koko tiimarin olemassaoloa, ja kun lähdin etsimään kyniä, tuli vaan mieleen kirjakaupat, koska sieltä niitä kyniä löytyy. Nyt tullu jo mielee kaiken maailman sinellit ja mitä niit nyt on. Löytyyhän niit vaiks kui :P
[q]andi--, 12.11.2006 19:59:
Puhdas glykoli on väritöntä. Väri tulee luultavasti lisäaineista, joita noihin aineisiin lisätään, tai väri on lisätty turvallisuussyistä.
[/q]
Niin. Ihmettelin vaan, kun aina niin oranssi litku ei ollutkaan oranssia kun tänään näin ku ne suihkutteli, ja se oli vihreetä. Kai niilt oli si punertava väri loppu :DDD
[q]Jna, 3.5.2006 11:04:
Mä itse levitän sitä käsiin ja rintakehään ja siihen asti yläselkään kun itse yletän. Toisinaan myös vatsan seudulle, jos vaikka paita vilauttaa sieltäkin osan.
[/q]
Nii mut jääkö siitä sit joku tyhmä raja?
Koska toi sää rupeis lämpiämään et tuntuis taas kesälle?
[q]Jinkso, 26.7.2006 13:05:
Toki, pelihalli ja formulat!
[/q]
Joskus kersana pelasin siellä koko päivän reissun ajan vaan SMB kolmosta :DDD sen takia jäi muut testaamiset vähä vähemmälle ku tuijotin vaa hypnoottisesti ruutua :D
Mun pitäis saada lisättyä video blogiini, joka on tällä hetkellä jotain 50,3 mt. Raja tais olla 50000kt, joten voisko joku opastaa mulle että miten saan pienennettyä videon kokoa jotta saisin sen ladattua?
[q]whispering, 11.5.2009 07:32:
---
Freja, 11.5.2009 07:24:
Toi pitää varmaan ladata jostain jne?
---
Tulee Windows XP:n mukana :) Jos sellanen löytyy, niin kahlaa niitä Käynnistä-valikoita hieman, en nyt muista mihin se defaulttina menee.
[/q]
ei oo XPtä, vaan 2000. Eli mitäs si? :D
Tulipa mieleen Franklin-kilpikonna. Se piirretty. Jotkut tietää, jotkut ei. Mutta tietäisikö joku, miksi vain Franklinilla on nimi? Miksi muut ovat "nimeltään" esim Myyrä, Karhu, Koira, mitä niitä nyt on (eikä varmaa ees noita mut u got the point)...? Miksi niillä ei ole nimiä, tai siis niiden nimet on niiden laji?
[q]Amma, 9.1.2008 14:03:
Mikä tarve on mennä (heikoille) jäille ilman asianmukaisia turvavarusteita ja hukkua sen takia? Kai se on sitten se intohimo harrastustaan kohtaan? o_O
[/q]
Eikä nekään aina auta :/
[q]phanatic, 15.1.2006 13:09:
---
Freja, 15.1.2006 13:05:
ahaa, eli siis jos mul on toi ruksittuna, niin se näyttää sen sinisellä jos olen joskus pakannut sen tiedoston joskus tai sitten avannut tiedoston pakkauksesta?
---
Ei, vaan se on windowsin pakkaama ja tällä hetkellä paketissa.
[/q]
Kääh. Nyt tunnen itteni si tyhmäks mut ittekseenkö se niitä vaan randomisti pakkailee?
[size=9]Ihan tyhmä sitte se ikkunatyyppi.[/size]
Kertokaa tyhmälle;
mikä ihmeen Best Boy Grip ?!?!?! Elikkä ohjelmien ja leffojen lopputeksteissä toi pistää aina silmään. Mitä se joku on tehnyt että saanut tuon tittelin?
[q]phanatic, 14.1.2006 19:59:
---
Freja, 14.1.2006 19:52:
Miksi tässä koneella jotkut tiedostot on sinisellä, siis teksti, ja jotkut ei? Ne ei aina oo ees ollu sillee vaa yhtäkkiä vaa ilmestyny tollee iha "randomisti", ainaki luulisin näin. mutta täh, miksi?
Anyone?
---
Jospa olet "maalannut" ne? Kokeile klikata hiirellä jossain noiden "sinisten tiedostojen" ulkopuolella.
[/q]
En oo maalannu niitä. Siis teksti sinisellä, kun yleensä teksti on mustalla.
[q]Lene, 17.7.2005 16:39:
d) joku muu syy, mikä?
[/q]
Rupesin oikee pähkäileen asiaa.
Ensimmäinen mikä tuli mieleen oli se, että he haluavat kavereidensa ja kaikkien näkevän mikä kamera heillä on.
Sitä hetken mietittyäni tuli mieleen, että eihän niissä kaikissa kuvissa sitä kameraa näy kun se on otettu salamalla. Siitä tein johtopäätöksen, että he haluavat jonkin "tosi mageen ja fantsun" efektin siihen kuvaan. Eli tämä tarkoittaa sitä etteivät he osaa käyttää photoshoppia. Siinäkin saa nätimmän lens flaren ja tähtiä ja mitä lie.
Myös se on mahdollista, että tuossa 11-15-vuoden iässä ei joko ole kavereita jotka ottaa sen kuvan, eli eikä myöskään mitään jalustaa/tukea mihin kameran voisi laittaa ajastinta ajatellen. Äiti ja iskähän ei ainakaan niitä kuvia saa ottaa, ja jotkut ei ees kehtaa pyytää kavereita ottamaan niitä kokovartalokuvia. Eli ehkä tässä on kyseessä jonkin asteen ujous. Helpompi se on poseerata itselleen kuin kavereille, jolloin on ehkä vaivautuneempi.
Maybe?
[q]Mark Hamilton, 14.1.2006 19:54:
---
Freja, 14.1.2006 19:52:
Miksi tässä koneella jotkut tiedostot on sinisellä, siis teksti, ja jotkut ei? Ne ei aina oo ees ollu sillee vaa yhtäkkiä vaa ilmestyny tollee iha "randomisti", ainaki luulisin näin. mutta täh, miksi?
Anyone?
---
Jos koneessasi on Virus
[/q]
Kuvatiedostoissako? Kuvissa, mitkä olen ladannut koneelle enkä ole sen koommin muokkaillut tms? hä.
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?
[q]pyhimys, 17.7.2007 13:36:
Nyt tulikin sitten paljon rauhallisempi olo ;) Pitää varmaan itselle varata 24h aikaa vaihtaa konetta...
Meneekös nuo ruumaan menevät matkatavarat automaattisesti jatkolennolle? Vai riippuko se lentoyhtiöstä vai miten se oli?
[/q]
Sano helsingissä sille kelle tsekkaat ittes ja kamas, et saako ne kamat suoraan jatkolennolle. se sanoo jos se ei onnistu :)
Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?
miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 798
- Seuraava »