Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Mitä on matala-pH shampoo? Mistä mä tiedän missä shampoos on matala pH?

[q]-Santtu-, 31.7.2005 20:34:
Water Closet
[/q]

Hö. Jos oisin taas miettinyt aivoillani niin olisin tuon itsekin keksinyt Mutta oli meillä ukkosen kanssa hauskaa kun mietittiin eri vaihtoehtoja Ne vaihtoehdot ei kyllä hetken päästä enää olleet lähelläkään vessa-asioita mutta tärkeintähän on olla hauskaa :D

[q]djbege, 5.2.2010 19:12:
---
Freja, 5.2.2010 11:36:
Miksi flunssassa huulet turpoaa?

---

Ihoärsytyksestä jatkuvan niistämisen takia? Ainakin yh.
[/q]

Mutku ei siinä ny nii paljoo mun mielest osu ylähuuleen se, ja viel vähemmän alahuuleen. Mul kun on iha kunnon botox-look aliket.

Kuinka usein lähijunien ja lähiliikennebussien ikkunoita pestään?

[q]djbege, 5.2.2010 21:00:
---
Freja, 5.2.2010 19:14:
---
djbege, 5.2.2010 19:12:
---
Freja, 5.2.2010 11:36:
Miksi flunssassa huulet turpoaa?

---

Ihoärsytyksestä jatkuvan niistämisen takia? Ainakin yh.

---

Mutku ei siinä ny nii paljoo mun mielest osu ylähuuleen se, ja viel vähemmän alahuuleen. Mul kun on iha kunnon botox-look aliket.

---

No oisko sitten elimistön yleinen tulehdustila, joka turvottaa naaman alueen huulet? Kaksimielisen vitsikkäästi arvailee wannabe-kiminkinen
[/q]

Nonii, voihan se kyl olla, kun onhan tuo koko naama aina aika turvonnut flunssaillessa.

Aamulla olin menossa töihin ni tökkäsin sitte sormella/kynnellä, en ny oo varma, itseäni silmään. Vieläkään en nää kunnolla, pakko räpsyttää koko ajan ja samalla siis sattuu, ei kipeästi, mutta ärsyttävästi. Ja vuotaakin silmä vielä. Ja tästä ny o jo yli kuus tuntia. Ei silmähuuhtelutkaa auttanu. Pitäsköhä mennä lääkärii vai onko siellä vaan roska? *ding**blush*

[q]Annakins, 31.3.2006 14:51:
Ehkä se laulaa Fiat Puntosta
[/q]

Kaiken lisäks siin biisis on yks kohta mikä kuulostaa siltä että se sanoo "karman kassi". hmm.

Mikä noist kaupan muovipullosimoista on lähinnä siman makua? Ei ny millää tekis mieli ostaa noit jumbopulloja ja todeta vaa et pahalle maistuu. Haluis ostaa heti sitä, mikä maistuu simalle.

[q]mayah, 30.9.2007 19:59:
Minkä takia NHL:n jääkiekkopelejä pelataan Briteissä?
[/q]

TÄ?

[q]REivaaja, 28.4.2008 21:06:
Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D
[/q]

Mul o mach3 turbo champion. :D
Mut lähinnä noihi kulmakarvoihin sen halusin, viikset ei onneks vielä ainakaan kasva :D

Uskallanko pakata matkalaukkuun ja ruumaan n.10 tunnin lennolle simapulloja? :D

Hmm.
Provinssiin ois myynnissä jo "juhlaerä" lippuja hintaan 80e. Mä rupesin miettii tota hintaa, et onks se ny joku alejuhlaennakkohuipputarjous, vai paljonko festariliput nykyään maksaa? Oon ollu iha selvästi liian kauan pois festareilta, ku en muista niitä hintoja.

[q]Super-Kerttu, 9.11.2009 14:26:
Googlen kuvahaulla tuli tämmönen veijari sanalla kanahaukka:
[/q]

Tänks! On tää kyl aikamoinen eläintarha. Pitäis enemmänkin kyl kyttäillä tonne pihalle, tääl vipeltää ties minkälaista elukkaa ilmassa ja puissa ja maassa. Kiva bongailla noita vaikka paljon asutusta tässä kuitenkin Tuntee olevansa ees vähä landella ^_____^

Kuinka tärkee se HDMI-liitäntä on digiboksia ostaessa?

Siis - oon ostamassa digiboksia. Siinä kuulemma pitää olla hdmi-liitäntä, ku parin vuoden päästä tulee teräväpiirtolähetykset, ja sillon joutus ostaan uuden digiboksin taas jos sitä ei siinä aikasemmassa ole.

True or false?

[size=7](Ja kyllä, yritän päästä mahdollisimman halvalla, karsien "turhat" pois.)[/size]

[q]embie, 20.1.2007 19:21:
Vai onko mun kysymykset vaan LIIAN tyhmiä *täh*
[/q]

Ei vaan jos ne on kaukana niistä? Jos ne on oikeesti sellasia, et ihmisten täytyis ottaa selvää tms, et kukaan muukaan ei tiiä?

[q]Apo, 15.1.2006 04:49:
---
Freja, 14.1.2006 19:52:
Miksi tässä koneella jotkut tiedostot on sinisellä, siis teksti, ja jotkut ei? Ne ei aina oo ees ollu sillee vaa yhtäkkiä vaa ilmestyny tollee iha "randomisti", ainaki luulisin näin. mutta täh, miksi?
Anyone?

---

Windows? Onkohan se pakannu "vähän käytetyt" tiedostot. Sinisellä merkatut on pakattuja, mustat normaaleja. Tarkista auttaako tämä asetus: Windows Explorer > Tools > Folder Options > View > Advanced Settings > Show Encrypted or compressed NTFS files in color.
[/q]

ahaa, eli siis jos mul on toi ruksittuna, niin se näyttää sen sinisellä jos olen joskus pakannut sen tiedoston joskus tai sitten avannut tiedoston pakkauksesta?

[q]sapeli, 25.8.2005 21:27:
Miks vampyyrit syö aina niin sottaisesti?
[/q]

Ihmiset ei ehdi opettaa niitä tavoille?

Onko olemassa sanaa Funnest? Verkkokauppa.comissa pyöri telkus iPodin mainos, jossa luki ihanasti "Funnest iPod ever". Jäi häirään.

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O