Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 740
- 741
- 742
- 743
- 744
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]mayah, 23.10.2006 12:49:
Kun ei kukaan sanomalaatikossa vastaa mulle, ni kysytään täällä.
Onko Venäläisillä ns. sotun loppuosaa?
[/q]
Tarkoitatko Suomessa asuvia venäläisiä vai Venäjän kansalaisia? Kussakin maassa on oma käytäntönsä noiden sotua vastaavien juttujen kanssa, esim. Englannissa se on National Insurance Number.
Voi jeesus. Luetko sä ikinä postauksia kokonaan vai jätätkö ne kesken kun keksit nokkelan kommentin? Ettei vaan se kalan muististasi katoa? Vaiko onko syynä kiperampi dilemma: vastaus vs. donitsi? Ihmisellä ei aika riitä kaikkeen, siksi ei edes kannata yrittää :(
Urp-o-translator: *ruksrukspoks*
No kait se pitää kokeilla ihan itse:
Onkohan tää nyt ihan laillista mainostamista?
nyt on pakko postata tänne itsekkin.
penskana paljon pitämistäni: SUKLAAPOPCORNeista tuskin tulee "uutta hittiä" makeismarkkinoille, vaikka jokin aika myynnin loputtua palasivatkin hyllyihin ja vieläpä hyvällä menestyksellä. muistan hyvin ks. tuotteen, siis tuolloin 80-luvulla, olleen [color=gold]kullan väriseen[/color] pakettiin pistettynä.
eli siis: valmistetaanko enään suklaakuorrutteisia popcorneja???
[q]motion, 23.10.2006 10:05:
---
ella_, 22.10.2006 21:15:
Hei kertokaas..
Katsoin tossa just luontodokkaria aamulla afrikan savannilta, ja siinä näkyi taas "tyypillinen" auringonnousu (ja kuun, for that matter). Miksi se aurinko/kuu, joka horisontista nousee on aina nimenomaan näissä afrikan savannikuvissa niin jumalattoman iso? Johtuuko se siitä, että sinne päiväntasaajalle/kääntöpiireille auringon säteet osuvat ihan/lähes kohtisuoraan, eikä vinosti kuten meille tänne pohjolaan, vinossa kun se akseli tuppaa olemaan. Sinänsä toi mun "järkeily" tuntuu ihan järkevältä, mutta en tajua, miksi se on tosiaan niin suhteettoman iso? Onko se etäisyys niin valtava sitten (aurinko on kuitenkin niin kaukana, että luulisi tollasen etäisyyseron olevan ihan yks kärpäsen lento).
Kertokaa, let me out of my misery.
---
käytetty Zoomia?
[/q]
Kyllä se ihan livenäkin näyttää aika isolta, joten tuskin zoomista kyse.
[q]Oliwer, 22.6.2008 22:51:
---
Zenni, 22.6.2008 21:38:
Oisko tietoa suht halvasta majoittumisesta Turussa ja Tampereella?
---
Turussa Tuure B&B. http://www.netti.fi/~tuure2/
Yhden henkilön huone 37e/vrk. Kahden henkilön huone 50e/vrk. Hinnat sisältävät aamiaisen.
[/q]TÄH!!!!!!!!!!! Sinne!
[q]Epailija, 10.6.2008 21:54:
Ei, mutta ehkä tässä voidaan tehdä sellainen myönnytys, että mikä tahansa massiivinen kappale käy. Neutronitähti ei kyllä sinällään käy, sillä sen massaa voi olla vain tietyn suuruinen ennen kuin se luhistuu mustaksi aukoksi.
[/q]
Paradoksejahan ei nykytietämyksen mukaan tietääkseni ole todellisessa maailmassa.
Kysymys 'muna vai kana?' Ei ole paradoksi kuin ihmisen logiikan kannalta, koska kana on olemassa ja siten yhtälö ei kumoa itseänsä, vaan on tulkittava tulos.
Jos kanaa ei olisi olemassa, voitaisiin se siten tulkita paradoksiksi, mutta se loisi uuden paradoksin.
Se että kaikki on olemassa todistaa siis että Jumalaa ei ole olemassa :D
[q]Epailija, 10.6.2008 21:54:
---
REivaaja, 10.6.2008 21:41:
Jos se nostais neutronitähden? Tosin se ei varsinaisesti ole kiveä. Vai onko..?
---
Ei, mutta ehkä tässä voidaan tehdä sellainen myönnytys, että mikä tahansa massiivinen kappale käy. Neutronitähti ei kyllä sinällään käy, sillä sen massaa voi olla vain tietyn suuruinen ennen kuin se luhistuu mustaksi aukoksi.
[/q]Näinhän se menee... En ottanut huomioon että se ei ole välttämättä tarpeeksi suuri kappale. On kyllä mahdoton väittely kun kaikki luvut on äärettömiä :D Mun mielestä se todistaa sen mahdottomuuden paremmin kuin sen mahdollisuuden, kuten jotkin ajattelevat.
Kysymys on siis enemmänkin 'Onko olemassa paradoksia jonka voi ratkaista.'
Äh. Eli ei voi, koska silloin ei olisi paradoksia.
[q]Dementation, 10.6.2008 05:01:
---
REivaaja, 10.6.2008 04:57:
Luo kivi jota ei jaksa nostaa ---> nosta se silti.
---
Ne asetettiin aikajanalle vain jotta se olisi helpompaa ymmärtää.
Kaikkivoipa olento ei tarvitse sitä aikajanaa, se vaan luo kiven jota ei voi nostaa ja silti nostaa sen, vain koska on kaikkivoipa ja siten myös ihmisen logiikan ja sanallisen leikin yläpuolella.
[/q]Mutta silloinhan Jumala on jo nostanut kiven ja tehnyt sen myös ja jättänyt myös tekemättä. Eli kaikki on jo tapahtunut, mutta ei tapahdu, koska se olisi jo tapahtunut.
Aikamatkustuksen paradoksi.. Jos se keksittäisiin, se olisi jo keksitty.
[q]Dementation, 10.6.2008 04:53:
---
REivaaja, 10.6.2008 04:03:
---> Pekka ottaa vipuvarren käyttöön ---> Pekka nostaa painon ---> Pekka on jumala ---> Ihminen on jumala!
---
Millä logiikalla pekasta tuli jumala?
[/q]Koska pekka teki jotain mikä alkujaan oli mahdotonta. Täten ihmisestä tulee joku päivä jumala, koska ihminen tekee koko ajan kaikkea mikä on mahdotonta. Vai oliko kehitys sitten jonkin näköinen
animalistinen(oikee sana?) jumala?
[q]Dementation, 10.6.2008 04:56:
Mut pekka joutu tekemään ne välivaiheet, jumala ei, siinä on vinha ero.
[/q] Joutuuhan, niitä on vaan vähemmän.
Luo kivi jota ei jaksa nostaa ---> nosta se silti.
[q]Takyon, 6.6.2008 23:52:
Miks lähes kaikki (psyke?)hippitytöt on niin perhanan söpöjä ja sulosia? :D
[/q]mä oon miettiny ihan samaa..
[q]gnomex, 6.6.2008 11:43:
---
REivaaja, 6.6.2008 11:34:
---
Saatanahan on jumalan ensimmäinen luomus. Strike 1.
Ja ihminen kääntyi makeannälissään Saatanan puoleen. Strike 2 Näin syntyi Jumalan vihan seurauksena karies ja sana äpärä. Myöhemmin myös eri kieliä ja täten myös monta äpärää lisää. Strike 3
Ja tarinan opetushan on se, että me ollaan kaikki Jumalan äpäriä. Ai että teologia on jännää.
---
Hmm, mikäs tarina se oli minkä mukaan Saatana on taivaasta karkotettu enkeli? Vai sekotanko asiat?
[/q]Juurikin näin. Osoittaa suurta luottamusta kaikkivaltiaaseen kun eka olento avaa silmänsä ja sanoo 'paska mesta' ja muuttaa etelään.. Saatana tietää siis jotain, mitä mä en halua.
Miksköhän jumala ei ottanu opikseen ja teki ihmisen? 2/2 vastaan on huono kerroin ainakin näin langenneelle uhkapelurille. Kaksi samaa virhettä putkeen ja se on mun vika?
[q]gnomex, 6.6.2008 11:26:
---
REivaaja, 6.6.2008 11:16:
Jos kaikkea jumalan luomaa elämää pitää kunnioittaa, niin onko Saatana sitten kuollut?
---
Onko Jumala luonut Saatanan?
Pystyykö Jumala luomaan niin ison kiven, että ei pysty sitä itsekään nostamaan?
Kyllä -> Ei ole kaikkivoipa
Ei -> Ei oli kaikkivoipa
Mut mun ei tarttekaan ajatella tämmösiä kun en jumalaan tai Jumalaan usko
[/q]
Saatanahan on jumalan ensimmäinen luomus. Strike 1.
Ja ihminen kääntyi makeannälissään Saatanan puoleen. Strike 2 Näin syntyi Jumalan vihan seurauksena karies ja sana äpärä. Myöhemmin myös eri kieliä ja täten myös monta äpärää lisää. Strike 3
Ja tarinan opetushan on se, että me ollaan kaikki Jumalan äpäriä. Ai että teologia on jännää.
[q]Amma, 27.5.2008 00:55:
Kumpi voisi tulla halvemmaksi: mennä sairaalan päivystykseen ("omaan sairaalaan") vai päivystysajan ulkopuolella (eli tyyppisesti keskellä päivää) yksityislääkärille?
[/q]Hmm... Tää on paha. Eisvas, otat ambulanssin ja vedät sinne julkiseen niin jää viel rahaa bileisiinkin. Jos rupee kuskit murisee, sano et ei ollut muuta keinoa. hinta? Oisko ollu kyyteineen 60-70 ekii, eli halpaa lystiä herran veneessä. Ambulanssissa saat myös ilmaisen tarjoilun glukoosin muodossa, jos hiukoo. Tuotetta ei siis lisätä laskuun. Psykoottisella käytöksellä ehkä onnella jopa pistoksen troppeja. Maksuaikakin on kohtuullinen ja tarpeita huomioiva. 'Yksityisen' ollessa nykyään julkinen, niin voidaan sitten ruveta miettimään keinotekoista asettelua kriittisesti.
Julkinen................ Palvelu 2/5, Hinta/laatu 4/5
Yksityinen............. palvelu 5/5 Hinta/laatu 2/5
[q]Jutu, 26.5.2008 12:48:
"Umpilisäkkeellä ei tiedetä olevan ihmisen elintoimintojen kannalta mitään merkitystä--" näin mulle kertoi wikipedia. Umpisuoli on sitten asia erikseen ;)
[/q]Mä oon lukenut että se saattaisi (ei varmaa tietoa kylläkään siis vaan teoria) 'treenata' valkosoluja tunnistamaan pahat pöpöt hyvistä.
Mistä löytää äänitaitelijan mtv3 Huomenta Suomen haastattelun? Ei oo tubessa enää.
[q]Jutu, 25.5.2008 20:00:
Kävin lääkärissä ja istuin 6 tuntia päivystyksestä. Ja olihan se umpilisäke mikä oli tulehtunut ja nyt oon sitten yhtä elintä köyhempi. Onneks se on niin turhake ettei sitä tarvii :P
[/q]Ei se kyllä ole turha, mutta hyvä että menit ajoissa.
[q]sapeli, 22.5.2008 22:58:
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?
[/q]
Se on kyl ihan vaan lautanen
[q]Jutu, 11.12.2007 16:09:
---
-Fuzzy-, 11.12.2007 15:22:
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*
---
Vähän epäilen kyllä, koska sun mokahan se on. Tota melkein vois verrata siihen, että "sain lotossa kaikki oikein, mutta hävitin sen lipun; saanko silti rahat" :P
[/q]
Noh ei se mitn, nyt ne on löydetty \o/
[q]sapeli, 16.1.2008 15:01:
Taitaa riippua mallista - shufflessa oli joku näppäinyhdistelmä, nanossa piti kait vaan laittaa päälle ja pois, vai olikohan siinäkin joku kikka...
[/q]
No kun ei se mene edes pois päältä:/ Mul on toi Nano siis... Se on nyt kohta puol tuntia junnannu. Hitto pitääks oikeesti venaa et siit loppuu akku*justjoo* argh
- « Edellinen
- 1
- ...
- 740
- 741
- 742
- 743
- 744
- ...
- 798
- Seuraava »