Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 27.3.2007 14:53:
Dinersista en tiedä, mut Visalla ainakin pystyy nostaa rahaa automaatista ja sit sillä rahalla voi maksaa laskut.. Mut jos sulla ei ole nyt rahaa maksaa laskua, niin mikset vain siirrä eräpäivää?? Paljon edukkaanpaa..
[/q]

Mul onkin se onkelmana, että mul ei oo talles ton dinersin tunnuslukua, kun joskus sen hävitin sen takia, etten vaan menis kännipäissä esim nosteleen sieltä rahaa. Nyt on kuitenkin sellanen tilanne, et erinäisistä syistä johtuen pitäisi tuo lasku maksaa ja eräpäivää on jo niin paljon siirretty et sitä ei enää voi tehä Hankalaa, helvetti.

[q]domi, 23.8.2006 12:07:
Mä maksan omastani 20e/kerta ja se käy joka viikko ^__^ Tosin mä asunki susirajalla :(
[/q]

Ai katos, menipäs multa tääkin ohi. Mitä si tohon kahteenkymppiin kuuluu? Mitä kaikkea ne yleensäkään tekee?

[q]domi, 23.8.2006 12:24:
Mulla tekee ihan kaiken :D Tai siis, lähinnä se sit soittaa jos se esim. on ikkunat pesemässä tai muuta isompaa tekemässä et onko se mulle ok :D
[/q]

Kuulostaa luksukselta. Alampas kattelemaan tommosia täällä suunnassa.

[q]domi, 28.8.2006 19:41:
Siis toihan edelleen määriytyy porukoiden asuinpaikan suhteen. Eli jos porukkas on olleet Laihialta niin mun logiikan mukaan sun pitäis olla kans sit syntynyt Laihialla, vaikka oisit tullut pihalle Vaasassa.
[/q]

No mut toi o iha tyhmää :D Tää alkoi koko juttu siitä kun äijän piti kirjottaa johki paperiin syntymäpaikka, ja se oli syntyny Espoos mut sen porukat asui Vantaalla ja mun mielestä se oli iha tyhmää et sen syntymäpaikka ois ollu Vantaa ku se ei ollu se. Vaan se oli Espoossa syntynyt vantaalainen, jonka syntymäpaikka oli Vantaa.
No joo mut, mä olin väärässä ja se ärsyttää nyt ja paljon. Tyhmiä tollaset porukoittein asuinpaikan suhteen menevät jutut. Prkl

[q]Fresia, 23.10.2006 21:06:
Onko kellään tietoa, mitä maksaa Hki-Vantaan lentoaseman säilytyslokerot/vaatesäilytys vuorokaudelta?
[/q]

oiskohan ne jotain 4e, ainakin siinä käytävässä autovuokraamoiden vieres. En oo enempää tutkinut.. Sit siinä ulkomaan tuloaulassa valokuvausliikettä vastapäätä on Airpron joku tiski, mihin voi viedä kamaa säilytykseen tai jotain, mut en tie mite se toimii. En yhtää :D

[q]Claudi0, 28.9.2006 23:11:
miks aamulla on aina tyyntä?*nauru*
[/q]

Tästä on jollain sivulla siitä jotain keskustelua, se oli jotain aurinkojuttuja ja sillee

[q]siveys, 4.1.2010 12:24:
En varmasti kaikkia, mutta oon kyllä käyttänyt niitä hellävaraisen Veet -kylmävahapakkauksen mukana tulevia rasvalappuja. Toisinaan noilla aremmilla alueilla (joiden oletan kuitenkin olevan vielä vähän kestävämpiä) karvatupet alkaa suoraan vuotamaan verta pelkän punottamisen ja koholla olemisen lisäksi, eikä sitä kai hirveän hyvin millään rasvalla hoideta :/

Voin siis kokemuksesta vakuuttaa, että esim. rintakarvojen vahaaminen on selkeästi eri juttu kuin joidenkin säärikarvojen repiminen. Tällä kokemuksella en ainakaan itse lähtisi suoralta kädeltä vahaamaan miehen genitaalialuetta muuten kuin ehkä nivusten sivuosista ja häpykukkulalta.

Jos sulla kuitenkin on oikeasti kokemusta tästä asiasta niin kerro ihmeessä.
[/q]

Ootko muuten koklannut Veetin ihokarvan poistovoidetta? http://www.veet.fi/veet-cream-bikini-kit.php
En tiedä sitten, miten sulla toikaan aiheuttais reaktioo, mut mukana tulee myös sellanen jälkihoitorasva :)

Oma kysymykseni liittyy lautapelien maailmaan; löytyyköhän Rack-O -peliä enää mistään myynnistä?

[q]Exlex, 9.10.2005 20:43:

Mikä ohjelma?

[/q]

Canon easy photoprint... tms? Kokeilin myös windows picture and fax viewerin kautta printtaamist mut en vaa löydä mistää *nyyh*Siis sitä koon määritystä.. nyt todellakin ON tyhmä olo.

[q]Vampyrella, 12.4.2007 21:39:
Jooh, mä itseasias kahtelin samaa. Harmittaa vaan maksaa 15 egee lipusta jos vaan menee ostoksille, kun sielä on yleensä niin surkeet esitykset. Noh, mut täytyypi pistää harkintaan.
[/q]

Tänä vuonna siel ei kyl oo Bladea, mikä sai mun leuat loksahtamaan auki kerran jos toisenkin mut kantsii ihmeessä mennä silti, kyl varmaan edes yhdestä showsta siellä saa jotain irti. Ehkä :D

Koska ensilumi tulee tänä vuonna Helsinkiin?

Kuinka helpolla saa autolainan? Kauanko autokoulu kestää?

Jos halun säästää rahaa, onko parhainta laittaa se kotona possuun vai viedä pankkiin, avaten sille jonku säästötilin?

Onko jossain tehty joku tutkimus mikä määrittäisi maailman parhaimman työn/työpaikan?

[o]Mulla on toi saunalahen iso G vai mikä se nyt oli, että on kuvatilaa/mitä ikinä haluaakaan sillä tilalla tehdä. No sitten siellä on pikkukuva, jota klikkaamalla tulee iso kuva. Äsken sitten lisäsin kivan määrän kuvia, mutta mikään niistä ei aukea isona, tulee vaan se ruksi vasempaan ylälaitaan. Missä vika? En oo tehny mitään erillä lailla kuin ennenkään, enkä tajua. Help.[/o]

Nevermind, kansion nimessä oli ääkkönen. Se johtui siitä. Nyt näkyy kuvat myös isona, kun vaihdoin kansion nimen. Tosin se kansion nimi on etusivulla vielä ääkkösillä, ja linkistä ei pääse mihkään :D Pitää kirjottaa se tai klikata kuvaa jossa lukee ilman ääkköstä. Sekavaa :D

[q]Annakins, 30.12.2007 11:39:
---
FS, 28.12.2007 23:16:
---
Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?

---

Tee näin: (niin ainakin mä nyt tein)
Hanki jostain bonus risteilu, johon sisältyy hytti neljälle hengelle. -check
Kirjaa 20 vuotias naamas sinne sekä seuralainen a la 20v. -check
Muista myös kirjata kolmanneks matkustajaks 21v täyttäny. -check

---

Mä oon luullu, että jos on alle 20 niin valvojan pitää olla vähintään 30? Eiks se ookaan sillee?
[/q]

Mäkin muistelisin et siljalle pääsee 23-vuotiaat ilman huoltajaa vkonloppuisin, si oliks se ny si 20 viikolla, ja huoltajan pitää olla 30. Kai ne ajat on si muuttunu?

Editti; löyty infot http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm

[q]larzizi, 12.10.2006 20:57:
Mutta helpommalla tolla ääntelyllä pääsee, kun ei tarvii edes pulloa hakea (ellei se sitten ole siinä vieressä koko ajan)
[/q]

On muute heti huomenna tulossa meille tuo suihkepullo

Nii joo, ja kauanko kissan kiima-aika kestää ja saako sitä mitenkään hiljennettyä, jollain muulla keinolla ehkä kuin tekemällä siitä töppöset?

Saanko mä rahat takasin/muutettua matkalipuksi ilman paikkatietoa VRn junalipusta, joka on osotettu tiettyyn junaan mut sitä ei oo leimattu?

[q]MiMoSa, 14.2.2008 08:01:
Soittaako jotkut muutkin kun lehtimyyjät yms. muut myyjät tuntemattomalla numerolla? Mä en ikinä noihin tuntemattomiin vastaa kun ne on aina jotain kauppaamassa mut nyt mulle on about 2 viikon ajan tullut päivittäin pari kertaa puhelu tuntemattomasta ja mietinkin, et oliskohan jollakin mulle ihan oikeetakin asiaa...*ding* Ja jos ei oo, niin ihmeen ahkerasti se jaksaa mua häiriköidä.
[/q]

Mulle ei oo aikoihin soitellu lehtimyyjät ilman numeroa. Musta niiden pitää jopa nykyään soittaa numero näkyvis, en oo varma.
Normi-ihmisetkin saa sen numeron salaiseksi asetettua, et eihän tuossa ikinä mitään pahaa ole jos vastaat. Jos oliskin myyjä, niille voi sanoa "ei".

[q]pirpeli, 11.2.2008 16:51:
Minäkin haluun vastata. ipe kertoi tietämättömälle(siis mulle), että pesulämpötilasta huolimatta kone tekee _aina_ viimeisen huuhtelun kylmällä vedellä. Jossain taloyhtiöissä tunnetusti vesi ei edes kylmene putkissa kunnolla(tästä on kokemusta) ja jossain taas tulee kamalan kylmää jo pienen laskemisen jälkeenkin(kuten nyt uudessa asunnossa).
[/q]

hei tänks, ja kiitos muillekin vastanneille.
Meillä muutenkin heittelee taloyhtiös veden lämpötilat, ni en yhtää ihmettele jos johtuis jotenkin tuosta.
Toisaalta, oli vaa ni kumma kun se pyykki todellakin oli kylmää = näppejä rupes kylmäämään kun käsitteli pyykkejä. Ei pyykit ennen mitään ylikuumia oo ollu, vaan just mukavan lämpösiä, hieman huoneenlämpöä lämpimämpiä, siks tää jääkylmä yllätti mut.

Pyykit on puhtaita eikä konekaan pidä outoa ääntä... Kai se o iha kunnossa si :D

[q]Miksan, 14.2.2006 04:33:
---
Freja, 13.2.2006 19:48:
Mikä ihmeen järki/juttu siinä on että Hki-Vantaalta lähtee klo 21:50, 22:15 ja 22:30 samojen yhtiöiden (SK eli sas ja KF eli Blue1)kone ihan prikulleen samaan paikkaan - Stockholm Arlandaan??

---

Tukholmaan on paljon menijöitä Helsingistä, esim. Finski lentää arkisin 11 kertaa päivässä Tukholmaan (06.30 ja 20.05 välisenä aikana) keskimäärin tunnin väliajoin (lyhin väli 15min ja pisin 2h)
[/q]

Nii mut mikä hemmetin _järki_ siinä on, että 40 minuutin sisään lähtee 3 sas/blue1n konetta? On toki paljon menijöitä, mutta on ne sen kokosii ne koneetkin ettei ihan heti tarvis seuraavaa lähteä. Tiiän että niitä menee monta konetta päivässä mutta en näe mitää järkee lennättää puolillaa olevii koneit.

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O