Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 657
- 658
- 659
- 660
- 661
- ...
- 798
- Seuraava »
Minkä väristä ilma on?*hmph*
miten tai miks dinosaurukset katos
[q]larzizi, 12.10.2006 20:57:
---
jesus, 12.10.2006 20:45:
---
Myöskin pullon ravistaminen tehoaa. Ei tartte kun vähän heilauttaa sitä niin karvahousut hajaantuu
---
Mutta helpommalla tolla ääntelyllä pääsee, kun ei tarvii edes pulloa hakea (ellei se sitten ole siinä vieressä koko ajan)
[/q]
Ei noi tottele sitä pelkkää ääntä
(Tästhän tulee oikeen kissaluukku *nauru*)
[q]larzizi
Meilläkin tuo on toiminut. Nykyään riittää aika usein pelkästään kun pitää itse sellaisen tsstss-suihkupulloäänen
[/q]
Myöskin pullon ravistaminen tehoaa. Ei tartte kun vähän heilauttaa sitä niin karvahousut hajaantuu
[q]UnityF, 11.10.2006 20:58:
Onko tietoo missä vois painattaa kortteihin tekstejä?
Kun tahtoisin niiiin kovasti painetut kastekortit kun se on niin perinteinen tapa kreikassa(ainakin meijän suvussa).
Mut mä en osaa ees ettii netistä et onko ja missä ja mitä maksaa suunilleen
Et linkkejä ja vinkkejä kaipaisin.
[/q]
Eikös toi Tommin (SA-Tom Tom) firma paina oikeestaan mitä vaan. Tripulse tais olla nimi.
[q]Kon-tiki, 4.12.2008 22:11:
Mihin topicciin täällä mä postaisin ei-bilepromoottorina ulkomaanDJ:den myspacessa lukevia tulevia Suomen keikkoja? Siis sellasia keikkoja, joita ei ole vielä julkistettu täällä eikä ko. suomalaisen klubin mailing listoillakaan. Vai postaisinko mihinkään?
[/q]
Puskaradio?
[q]Verano, 20.9.2006 11:21:
Jaaha, muutaman sellaisen ihmisen, joilla on oma stylesheet, profiilin kohdalla klubbari näyttää tutulta turvalliselta itseltään. Suurimman osan stylesheetin omaavista kohdalla näin ei ole, mutta huomasin, että ainakin Miikan, sapelin, JustinSanin ja jesuksen kohdalla näin on.
[/q]
[q]Timce, 6.4.2009 10:22:
Olen kohta matkustelemassa junalla stadista->tiksiin ja jatkan siitä vielä vähän matkaa bussilla. Käykö tuo junalippu myös bussiin, vai joudunko maksamaan jonkun Vantaan sisäisen maksun vielä päälle?
[/q]
Kun ostat seutulipun, niin se käy molempiin, junaan ja bussiin.
Olen kohta matkustelemassa junalla stadista->tiksiin ja jatkan siitä vielä vähän matkaa bussilla. Käykö tuo junalippu myös bussiin, vai joudunko maksamaan jonkun Vantaan sisäisen maksun vielä päälle?
Linkittäkää kaikki hyvät liikkeet mistä saa bilevaatteita
[q]Elvirith, 20.2.2004 18:12:
Minulla oli aamulla spermaa hiuksissa, pääsenkö vielä taivaaseen?
[/q]
Miten sitä saa hiuksiin?!?!
Mulle sanotaan, etten saa tarjota bileissäni pelkkää Leijonaviinaa boolina.
Mitä sinne pitää laittaa joukkoon, että siitä tulee seuraavat kriteerit täyttävää:
Hyvän makuista (viina ei saa maistua läpi), silti hemmetin tehokasta (jalat alta alle tunnissa *tirsk*) ja mikäli mahdollista, siitä ei seuraa maailman kamalinta päänsärkyä seuraavana aamuna?
Toisin sanoen:
Mistä aineksista saa parhaan/maistuvimman boolin, jossa tärkeintä on sekä määrä että laatu?
[q]äm, 12.11.2005 19:43:
Mistä aineksista saa parhaan/maistuvimman boolin, jossa tärkeintä on sekä määrä että laatu?
[/q]
Mä tein tällasta mun pomon 30v pirskeissä (suhteista en oo ihan varma):
1l 40% vodkaa
2x 75cl valkkaria
1/2l mehutiivistettä
2l spriteä
2l vissyä
lohkottuja mansikoita
limemehua
Oli todella hyvää...tehoista en osaa sanoa, sillä tarjolla oli vaikka mitä muutakin juomista ja porukka oli myös siinä kunnossa...tätä meni kuitenki 7 satsia illan aikana...
voihan tossa viinan määrää lisätäkin jos tuntuu, ettei vaikuta tarpeeksi hyvin
[q]Lost-Soul, 14.11.2005 17:06:
olisivat nyt edes päivittänyt noi mallit vähän uudempii, jos kerran vielä noita viestei liikkuu.
[/q]
Taitaa mailit liikkua jo "omalla painollaan", ainakin viime kesänä duunikaveri oli mehuissaan tosta ja petty ku tiputin takasi maanpinnalle.
[q]Bio, 8.11.2005 09:46:
---
esim. "Mä nukkusin viime yönä huonosti"
[/q]
Ai nukkusisiks sääki huanosti?
[q]Verano, 8.11.2005 09:42:
Itse tosi tapahtuma tulee tässä:
Olin joutunut turkulaisten kanssa töihin Maikkel Jaksonin konsertin narikkaan. Käytinkin tilaisuuden hyväkseni ja kysyin yhdeltä näistä turkulaisista, että sanotko sinäkin joka asiaan "joo vai". Vastaus oli tietysti: "Ai mää vai?!?"
Kerroin tämän tarinan kerran Littoisissa, kukaan ei nauranut.
[/q]
Hah.. kyl mä ainakin naurahdin. Voi voi, me turkulaiset ollaan ihan outoja. Arvaa kun olin armeijassa Upinniemessa ainoana turkulaisena tuvassa. Porukka repes aina kun erehdyin sanoo: "Ai mää vai" tai sit oli jotkin verbit, esim. "Mä nukkusin viime yönä huonosti"
Ollakko vai eikö olla? Siinäpä pulma.
[q]Avernian, 7.11.2005 16:52:
---
FAIRI, 7.11.2005 16:43:
miksi ihmiset ajattelevat itseään aina ennen muita?
---
Koska niin meidät on suunniteltu. Elämään niin että omat geenit siirtyisivät eteenpäin.
[/q]
[q]mayah, 7.11.2005 14:42:
---
Nääh me mitään googleteta. Soitetaan soittimen omistajalla
Osaatko mitään hinta-arviota heittää? Siis puhutaanko parista kymmenestä vai lähemmäs sadasta eurosta? Ei oo meinaan mitään käryä..
[/q]
Perstuntumalta sanoisin, että 5 kpl tavallisia md-levyjä maksaa 12-15 euroa, Hi-MD:t noin 10 euroa/kpl, mut niihin menee 3 kertaa enemmän tavaraa kun tavalliseen. Mut tosiaan noi tavalliset levyt käy molempiin.
[q]mayah, 7.11.2005 13:45:
Onko olemassa kovin paljon erilaisia minidiskejä? Sain kaverilta MD-soittimen lainaan, mutta unohtui sitten siinä tohinassa tarkistaa, että onko siellä tyhjää minidiskiä sisällä, joten pitäis mennä sellainen ostamaan tänään.
Eli onko soittimen merkillä/mallilla mitään väliä, käykö "kaikkiin" soittimiin samat minidiskit vai onko ne jotenkin merkkikohtaisia? Ja mitä ihmettä (suurinpiirtein) sellaiset maksaa? Ja mistä niitä kandee mennä ostamaan?
[/q]
Levyjä on kahdenlaisia: "tavallisia" ja Hi-MD -levyjä. Uusissa soittimissa (toimivat molemmat levyt) on Hi-MD -ominaisuus, jonka avulla levylle saadaan mahtumaan enemmän tavaraa kun normaalilla soittimella. Jos soitin on vanha, siinä eivät toimivat Hi-MD -levyt.
Paras tapa on tosiaan ottaa soitin mukaan ja kysellä kaupassa. Googlella varmasti löytyy myös tiedot soittimen ominaisuuksista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 657
- 658
- 659
- 660
- 661
- ...
- 798
- Seuraava »