Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 651
- 652
- 653
- 654
- 655
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]ALIEN, 6.4.2006 12:38:
Mut ainakin omalla kohdalla mä arvostan ja pidän x100 kertaa tärkeämpänä sitä että oma nainen pitää mun ulkonäöstä. Muut ovat sit mitä ovat aika sama. Siis nyt puhutaan muistakin kuin nykyisestä emakosta.
[/q]
juu näin minäkin ajattelisin...
[q]Kimbou, 8.5.2009 16:57:
mitä päälle hierontaan? kalsarit?shortsit?ei mitään?
[/q]
Mun suositus on norsutangat.
Mistä saisi Venture Capital -tason sijoittajan firmalle, joka kehittäisi esim. V-8-työttömiä? Eli työttömiä, joilla on V:n muoutosesti 8 peräaukkoa perseessä. Ne voisi sitten työllistä esim. autojen pierurakettimoottoreina kun öljy loppuu maapallolta ja muita energiamuotoja ei enää ole.
Alla olevassa videossa on hyviä ideoita työttömien työllistämiseen kun ne eivät muuhun hommaan sovellu:
[q]J Raninen, 1.9.2009 15:59:
---
Takyon
Puhelinverkon läpi tulee aika kapea taajuuskaista, muistaakseni n. 3kHz luokkaa kun esim cd:llä on 44kHz. Se riittää hyvin puheeseen mutta musiikki kuulostaa aika hirveeltä.
---
Ja joskus oli vielä sellanen palvelu, että soittamalla johonkin numeroon (5mk kpl), sai kuulla haluamansa hittibiisin puhelimesta. Ahh sitä laadun juhlaa... Suorastaan loukkaus biisin tekijää kohtaan ruhjoa musiikkia tuolla tavalla.
[/q]
Arghh! Suorastaan loukkaus sitä jonottajaa kohtaan tarjota edes tollanen "mahdollisuus".
Herää kysymys että miks helvetissä sillä jonotusroskalla ihmisiä piinataan. Pakko kun kuitenkin roikkua puhelimessa niin kauan että joku vastaa.
En mä noista taajuuksista nitään ymmärrä, mutta kiitos. :)
Paljonko yksi 12" suunilleen painaa?
Edit: Ei enää mtn (se on about 220g).
edit: selviskin jo, ainakin osittain
[q]Kiitos! Oli kyl lyhyt ilo sinänsä kun duunikoneisiin on sit tietysti asennettu joku esto tollasiin sivustoihin...
[/q]
Kuukkeli löytää:
http://www.iloveim.com/
Jospa olis apua
[q]Kimbou, 8.5.2009 16:57:
mitä päälle hierontaan? kalsarit?shortsit?ei mitään?
T:ensikertalainen *täh**iloinen*
edit: kyseessä siis osteopaattinen hieronta, ei thai hieronta...
[/q]
En tiedä mitä toi osteopaattinen hieronta mahtaa tarkottaa, mutta sen kerran kun itse olen käynyt hierottavana, niin pohdin itse ihan samaa, mutta pikkuhousuilla vaan. Tosin hierojasetä oli niin "ammattimainen", että käski mun mennä rintsikat päällä siihen lavetille makailemaan ja hän sitten näppäränä kaverina avasi rintsikoitten hakaset. Mutta tätä ongelmaa tuskin miehellä tulee olemaan
Vastaukseni on siis kalsarit.
[q]Amokk, 23.3.2006 15:04:
Siis olenko mä nyt vittu ihan iltapäivässä, kun tuo ei helpottanut ei sitten yhtään :D Helvetistäkö mä tuon numeron katson? (kohta kun ymmärrän saan hiukan hävetä ja poistaa nää kirjoitukseni täältä)
[/q]
Vilkaisepa siihen kirjoitusajan viereen.
[q]Steven Hoaks, 22.3.2006 16:35:
---
No voi hemmetti Codekkeja en kyl lähe vaihtamaan, kun sotken ne kuitenkin jotenkin. No kai sitä joutuu käyttää tota realplayeriä jos kukaan ei osaa jeesaa
[/q]
No jos sulla ei vielä ole niin hae videoita varten BSPlayer, sillä pitäis (melkein) kaiken paitsi Quicktimen ja Realvideoiden pyöriä.
[q]$,
Estää heijastuksia/häikäisyä poskista tjsp.
[/q]
ok, kiitos. jäi silti pointti vähän epäselväksi, tai sit oon vaan pettyny kun kuvittelin sen taustalla olevan joku mielenkiintonen uskomus tms
edit. en vaan osaa
[q]Jiimo, 20.3.2006 22:44:
---
Veivi, 20.3.2006 21:49:
miks ihmiset kysyy kysymyksiä mihin ne ei kuitenkaan halua vastausta?
---
No hei, kyllä minä siihen halusin vastauksen, mutta se toinen juttu nyt vaan oli päällimmäisenä mielessä. Ei siinä sen kummempaa, unohdin että ite kysyin sitä. Siis kiitos kun kerroit siihen vastauksen, en minä sitä turhaan kysynyt.
[/q]
ei tää siitä johtunut mut tuli samalla mieleen.
[q]kakku111, 20.3.2006 11:21:
jipii!!! nyt sitten vihdoista viimein tiedän tämän ja pääsen kuittaamaan siskolle joka väittää ettei puluilla oo pesiä eikä ne muni
[/q]
Mistä sun siskosi sitten luulee pulujen sikiävän? Pulu on lintu. Luulisi, että kuka tahansa normaalia vastaavilla älynlahjoilla varustettu ensisijaisesti olettaa lintujen lisääntyvän edes pääpiirteittäin samalla tavalla, vaikka ei olisi jokaisen lintulajikkeen munia taikka pesiä nähnytkään.
Jatkokysymyksiä:
Missä fasaanien poikaset ovat ja missä ne oikein nukkuvat?
Missä kolibrien poikaset ovat ja missä ne oikein nukkuvat?
Missä hippiäisten poikaset ovat ja missä ne oikein nukkuvat?
...
Onneksi siskosi vitsailee, eikö vain.
Edit: Hoono soomi -> parempi suomi
[q]Freja, 20.3.2006 13:45:
---
lohikarme, 20.3.2006 13:43:
---
Snaggo, 19.3.2006 22:52:
Mikä tarkoitus on tuolla mysteerisellä sinisellä lampulla jonka voi nähdä vanhemman mallin lähijunissa, kyljessä, edessä??
---
Junan vessoissa siniset lamput ettei nistit pääse piikittämään Samoin monilla huoltoasemilla/julkisissa tiloissa...
---
Mut jos puhutaa si tosta kyljestä? Ei kai ne nistit ny kuitenkaa ikinä siinä vierellä oo juossu..
[/q]
Enpä oo kyl mitää muuta sinistä pistäny merkille niis joten oletin notta näitä junan vessanikkunoita tarkotettii Kunse ulospäin näkyy sinisenä..eipäs siis viisastella siell'
[q]Timce, 19.4.2006 17:04:
Mulla on tuossa 500 kappaletta täysin laillisia mp3-tiedostoja. Miten saan noiden tiedostojen/biisien nimet esmes Wordille tai johonkin vastaavaan prokkikseen, että saan ne printattua.
[/q]
edit: ja tonne taktisiin väleihin |-merkin paikalle sit kenoviivaa, luppari tuntuu strippaavan ne puis.
start -> run... -> cmd -> dir/b c:|mp3|*.mp3 > c:|lista.txt
eller på finska:
käynnistä -> suorita... -> .......
Tollasella ainakin simppelisti luo lista.txt:n mp3-kansion mp3-päätteisistä tiedostoista. Jos biisit on kansioissa tuon mp3-hakemiston alla niin "dir/b/s".
missä pulujen poikaset ovat ja missä ne oikein nukkuvat?
miksi puhelimeen vastataan aina kun soitat väärään numeroon?
[q]Fresia, 14.3.2006 11:16:
---
Oneiros, 13.3.2006 22:44:
---
Fresia, 13.3.2006 22:33:
Mistä Suomenlinnasta menee se joku tunneli Helsinkiin ja minne osaan Helsinkiä sitä ajaessa tulee ? yks kaveri alkoi väittämään, et ei siellä sellasta tunnelia oo olemassa ja aloin itsekin kyseenalaistaa asiaa. Kai siel sellanen on vai oonko luullut omiani viime vuodet *whaat*?
---
Lainaus http://www.suomenlinna.fi, FAQ:
"
Suomenlinna on autoton alue, jossa vain huoltoajo on sallittua. Tilaisuuden järjestäjä voi tuoda auton saareen huoltoajoa varten. Autopaikat lauttaan varataan Suomenlinnan Liikennen Oy:n toimistosta, puh. (09) 622 9720. Autojen kuljettaminen Suomenlinnan huoltotunnelin kautta ei missään tapauksessa ole mahdollista, sillä tunneli on varattu ainoastaan hälytysajoneuvojen käyttöön.
"
Missä se on? En tiedä; vielä. ;)
edit: huoltotunneli alkaa Kaivopuistosta.
---
Jees.. kiitos vaivaa nähneille Hah, olinpas oikeessa
[/q]
Ja mistä se tulee ulos suomenlinnan päädyssä? Onko kukaan koskaan käyny sielä? Minkä lainen paikka se on? Mikä toi autonmitta on? joku perus volvo vai ihan hälytysajoneuvo eli iso paku? *täh* ...Näitä mä oon miettiny..
[q]Fresia, 13.3.2006 22:33:
Mistä Suomenlinnasta menee se joku tunneli Helsinkiin ja minne osaan Helsinkiä sitä ajaessa tulee ? yks kaveri alkoi väittämään, et ei siellä sellasta tunnelia oo olemassa ja aloin itsekin kyseenalaistaa asiaa. Kai siel sellanen on vai oonko luullut omiani viime vuodet *whaat*?
[/q]
Lainaus http://www.suomenlinna.fi, FAQ:
"
Suomenlinna on autoton alue, jossa vain huoltoajo on sallittua. Tilaisuuden järjestäjä voi tuoda auton saareen huoltoajoa varten. Autopaikat lauttaan varataan Suomenlinnan Liikennen Oy:n toimistosta, puh. (09) 622 9720. Autojen kuljettaminen Suomenlinnan huoltotunnelin kautta ei missään tapauksessa ole mahdollista, sillä tunneli on varattu ainoastaan hälytysajoneuvojen käyttöön.
"
Missä se on? En tiedä; vielä. ;)
edit: huoltotunneli alkaa Kaivopuistosta.
[q]Annakins, 14.3.2006 11:46:
Ja tähän liittyen, jos se on ahdas niin onko Suokissa oma palokunta? En oo ikinä kiinnittänyt asiaan huomiota ja nyt alko mietityttää.
[/q]
On. http://www.suomenlinna.fi/index.php?menuid=14&lang=fin
edit: Jossain vaiheessa tuon sulkemisesta ainakin talveksi oli keskustelua kun kaupunki karsi kuluja.
...pääsee pätee... No ei. Halusin vaan tietää koska tää psyken muoto on mua lähinpänä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 651
- 652
- 653
- 654
- 655
- ...
- 798
- Seuraava »