Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 631
- 632
- 633
- 634
- 635
- ...
- 798
- Seuraava »
tällai kyssäri
matta- vai kuituvaha lyhyille ja paksuille hiuksille?
tätä pohdittiiin tos yks pv...
Miksi hetken hiljaisuuden jälkeen ruvetaan puhumaan yhtäaikaa?*ding*
Onko kaloilla koskaan jano?
onkohan tää jo kysytty.. MUT : miksi sormet menee kurttuseks vedessä!?
[q]Sinza, 21.5.2007 12:40:
Mun kyssäri olis myös jollekin hifi-asiantuntijalle... Meidän pitäis saada seuraavanlainen ratkaisu aikaseks tulevassa kodissamme; yläkerrassa olevalta tietokoneelta pitäisi saada langattomasti siirrettyä
a) musaa alakerran stereoihin
b) leffoja alakerran telkkariin
Kysymys on, että onnistuuhan tämä, ja kuinka?
[/q]
Kannattaa varmaan tutustua Pinnacle:n ShowCenteriin. Sillä pitäisi onnistua langattomasti, mutta laadusta ja toimivuudestan en osaa sanoa.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6246
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Digital+Media+Adapters/Digital+Media+Player/ShowCenter+200+Documents/Features+_+Specifications
Edit: Mutta, kuten aikasemminkin kommentoitiin, kaapelilla saa parempaa & luotettavampaa jälkeä aikaiseksi.
miksi elohiiri loppuu aina kun siihen katsoo?
[q]speukka, 22.9.2009 11:59:
Joo enpäs muistanutkaan että tolla saa puhelutkin äänitettyä.
[/q]
Muistaakseni noi nauhottimet lisää tasasin väliajoin sellasta piip ääntä siihen, minkä kans vastapuoli kuulee, et kannattaa testailla ennen sitä tärkeempää puhelua...
EDIT: http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=37164
[q]Lyylikki, 22.9.2009 11:51:
Eikö Nokian oma äänitys riitä?
Mulla on ainakin puhelimessani semmonen nauhuri, jolla pystyy äänittämään puheluita. Ja mun puhelin on sentään tommonen lelu. Luulis kommunikaattoristakin löytyvän.'
[/q]
Joo, nauhuri tossa toki onkin, mutta eipä tullut edes mieleen että sitä voisi ehkä jotenkin käyttää puhelunkin yhteydessä. Pitääpä testata ja suuret kiitokset vinkistä!
[q]Lyylikki, 22.9.2009 11:51:
---
*muoks*
Ainaski tuolla tuoteselosteessa lukis kohdassa Puhe/ääniominaisuudet, että sieltä löytyis "ääninauhuri muistiinpanoja tai keskustelujen nauhoitusta varten."
[/q]
Joo enpäs muistanutkaan että tolla saa puhelutkin äänitettyä. Jos piippailu häiritsee niin voi kokeilla saako noilla ohjeilla pois: http://support.removault.com/support/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=16
[q]Jone, 22.9.2009 09:38:
Mikähän mahtaisi olla kätevin tapa saada puhelu tallennettua audiotiedostoksi (puhelimena Nokia E90)? Odotan kuun vaihteen kieppeillä tärkeää puhelua maailman huipulta ja se oli hauskaa saada purkkiin & jakoon tekstinä esittämisen sijaan.
[/q]
Eikö Nokian oma äänitys riitä?
Mulla on ainakin puhelimessani semmonen nauhuri, jolla pystyy äänittämään puheluita. Ja mun puhelin on sentään tommonen lelu. Luulis kommunikaattoristakin löytyvän.'
*muoks*
Ainaski tuolla tuoteselosteessa lukis kohdassa Puhe/ääniominaisuudet, että sieltä löytyis "ääninauhuri muistiinpanoja tai keskustelujen nauhoitusta varten."
[q]H3li, 26.4.2007 07:15:
nii, eihän se Susaniakaa estäny julkasemasta Masan *anotekstareita.
Enivei, toivotaan, että tekevät asialle jotain siellä.
[/q]
juuh, toivotaan
Kun OpenOfficessa on automaattitallennus päällä, mihin se tallentaa asiakirjan? Saanko jostain auki version joka on tallentunut automaattisesti aiemmin jos sen jälkeen oon tallentanut nimellä sen koko paskan väärin eli vanhan version sen uuden, muokatun päälle?
[q]Norb, 20.4.2007 09:17:
Miksi kastemadot tulee sateella esiin kätköistään?
[/q]
Maahan imeytyy äkillisesti sen verran vettä, ettei niiden ole hyvä olla siellä. Ainakin tuo taidettiin koulussa opettaa.
Asiasta näköjään on eri näkemyksiä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthworm#Rainstorms
Mitähän hupaisaa mun pitäis pukee päälleni meiän bändin vappukeikalle?
Minkä takia siivoaminen ja tiskaaminen on niin helvetin vastenmielistä. En kuitenkaa kammoksu tai pelkää mitään likaa eikä se iljetä mua mitenkään, mutta silti vihaan niitä enemmän kuin mitään muuta. Lopputuloksen nähtyään yleensä tulee vielä ihan hyvä mielikin, mutta silti mulle on ihan mahdotonta alottaa ilman että mietin sitä jonku 2viikkoa :C
Onko mitää tietoo missä myytäis kuplamuovii?
Ei ees tarttis paljoo vaan et sais yhen koriste-esineen pakkauksee.
kun yskii limaa, niin mistä se lima tulee? kurkusta vai keuhkoista vai keuhkoputkesta vai mistä? ja miten se sinne syntyy?
[q]ella_, 17.4.2007 07:20:
kun yskii limaa, niin mistä se lima tulee? kurkusta vai keuhkoista vai keuhkoputkesta vai mistä? ja miten se sinne syntyy?
[/q]
Mun käsittääkseni se valuu sinne nenästä.
[q]yertle, 21.4.2009 06:40:
Mistä mä löytäisin kokonaan mustan sekä kokonaan valkosen viuhkan? Myydäänks stadis jossain viuhkoja? Nettikauppaki kelpais.
[/q]
Myös Merimiehenkatu 28:sta löytyy flamenco kauppa joka myy iha simppeleit mustii ja valkosii viuhkoja :)
[q]H3li, 15.4.2007 00:24:
... ei sanalla "öinen" oo mitään yksikköö !!!!
[/q]
Eiks sana öinen oo itsessään (adjektiivin) yksikkö ? Monikko sille on öiset.
(Tai; yöllinen, yölliset)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 631
- 632
- 633
- 634
- 635
- ...
- 798
- Seuraava »