Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 627
- 628
- 629
- 630
- 631
- ...
- 798
- Seuraava »
En keksinyt fiksumpaakaan paikkaa tälle kysymykselleni atm (tai en löytänyt sopivampaa ketjua) niin kysyn täällä:
Onko joku tilannut http://shop.rige.net/catalog/ levyjä?
Pistävätkö tulemaan Suomeen ja onko tullut paljonkin kaikenlaisia maksuja päälle?
Nightmare Outdoor 2009 ja pari muuta levyä kuumottaisi...
Miksi miehet on aina niin hemmetin hankalia? Vai törmäänkö aina vaan hankaliin tapauksiin
[q]crissy, 20.7.2007 13:15:
onko 2e:n kolikko mis on norja mukana niin arvokaskin?
[/q]
eiks niissä nykyään ole?
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:2_euro_coins.png
edit:
"In 2007, a new design was introduced which shows a map of Europe 'as a continent' rather than just the individual member states as previously."
lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_coins#Current_issues_.28common_side.29
onko 2e:n kolikko mis on norja mukana niin arvokaskin?
http://www.upplevelsepresent.se
Löytyykö Suomesta mitään samankaltaista "kauppaa" ?
EDIT: Lisätään vielä selventäjäksi http://www.upplevelsepresent.se/alla_upplevevelser.aspx , eli tuolla myydään "elämyksiä", lentoja koptereilla, vanhoilla potkurikoneilla, hierontaa, shoppailua, lasinpuhallusta jne.. Löytyykö tollasta suomesta ?
Mitä?
[q]AdonisHercules, 12.7.2007 23:34:
Kun itkee, niin miksi silloin rupeaa tulemaan samalla räkää nenästä?
Tuli asia mieleen kun taas katsoin titanicin äsken
[/q]
joo ja välillä ku vollottaa oikeen kunnolla ni on sit ihan huolella tukossa, ku eka vuotaa nenä ja sitten sitä saa niistä paperitolkulla ku vaan tulee ja tulee...
[q]onni3mk, 12.7.2007 14:47:
Miks Bioska-pussin se päällimmäinen pussi ei oo biohajoava?
[/q]
En heti osaa sanoa, mutta laitan sekunnin päästä Plastirollille palautetta asiasta :) Kerron heti, kun palaute tulee!
edit. Sinne meni kysymys :D
mikä on sen härpäkkeen nimi mitä pidetään silmillä esim. jos on liian valosaa ja halutaan nukkuu.. ku silmälappu googlettamalla ei ainaka tuota haluttua tulosta... tahtois sellasen.. mikä se nyt ikinä sit onkaa nimeltänsä..
[q]Avernian, 11.7.2007 17:21:
---
extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*
---
Peugeot 206 1.4 HDi Oxygo. Uuden Auto Bildin taulukon mukaan vähiten kuluttava Suomessa myytävä auto.
Yhdistetty kulutus 4,4 litraa satasella.
(Ei, en tiedä autoista juuri mitään, kun ei niin kiinnosta.)
[/q]
Jep, bensankulutushan onkin se ykköskriteeri autoa valittaessa...
ja audi a2 ja esim skoda fabia tdi viel myös aivan hemmetin vähän, skoda duunikaverilla luokkaa 3.5L sadalla.
[q]Annakins, 6.7.2007 20:49:
---
La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?
---
Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on
---
Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.
[/q]
Riippuu vähän, että miten sitä päätä pitää. Eli jos pää on taivutettu hiukan taaksepäin niin silloinhan on "röörit" avoinna (vrt. ensiapuun jossa päätä kallistetaan taaksepäin, että ilma pääsee paremmin keuhkoihin). Jos taas pitäisi päätä etukenossa, niin silloinhan ne tiukimmillaan ja ne tipat ei valuis nieluun, mutta se tippojen laittaminen ja silmässä pysyminen olis hiukan vaikeampaa :P.
Mutta oma tyhmä kysymys on, että onko tänä kesänä jotain outoa virusta liikkeellä? Itellä on yht'äkkiä tullut nuha (ei oo allergiaa kun ei antihistamiinit auta mitään) ja ukolla on nyt toista päivää kuumetta joka vaan nousee lääkkeistä huolimatta :/
[q]mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?
[/q]
Mä olen miettinyt joskus ihan samaa*justjoo* Tulin siihen tulokseen et vaikkei se varmaan auta, niin ei se niitä haittaakaan että LIHASmassaa kerätessä kertyy samalla vähän läskiäkin. Niin sen on pakko mennä*joo*
[q]JussiS
Timce, mä epäilin sun seksuaalista suuntautumistas jo aiemmin, nyt oon varma.
[/q]
*släp* Mä olen tiäks tutkinu näitä juttuja: 1 step closer for understanding a woman.
[q]mayah
Normipassi normitoimitusajalla 46
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/FFB88A44663B659BC225717E004541E3?Opendocument
T: just hain omani
Edit. olin taas hidas. Mut toisaalta, mul on linkki, ni olin parempi.
[/q]
just hain omani, kiitti linkistä. :)
[q]Freja, 4.7.2007 19:07:
Tämä on ssis veikkaus. Selvä, kiitos infosta. Mä elän viel siinä toivos et joku 3-5 tyyppiä viel sanois perusteita että miksi ei, niin mä voisin hyvillä mielin ostaa halvemman.
[/q]
Oma kanta digibokseihin on yleisellä tasolla sellainen ettei vielä kannata sijoittaa kovin isoja rahoja laitteisiin, kun teräväpiirtolähetykset ovat melkein nurkan takana (osittain jo ilmeisesti katsottavissakin). Tekniikan tason yleinen nousu, standardien muuttumiset, valmistajan laitetuki, laitteen päivitettävyys, eri tv-laitteiden välinen yhteensopivuus, lähetysten kaistanleveyden kasvu, bokseilta kuvasignaalin purkuun vaadittavan tehon kasvu, tuotekehitys, käyttöliittymien, käytettävyyden & luotettavuuden parantuminen, bugien väheneminen ja myös hintojen lasku ovat todennäköisesti parin vuoden sisällä edessä muodossa tai toisessa.
Veikkaisin että hyvällä flaksilla se tänään ostettu hdmi-liittiminen digiboksi saattaisi jaksaa työntää tulevaisuudessa joltain kanavalta hd-signaalia telkkariin, mutta paha riittääkö sen toiminnallisuus & teho kaikkiin niihin temppuihin mihin sen aikaiset laitteet pystyvät.
edit. komppaan siis akir0a että kannattaa ottaa jos ei maksa ylimääräistä.
Paljonko passista mahtaa joutua nykyisin maksamaan?
[q]larzizi, 3.7.2007 13:03:
Mitä eroa on Dna-kaupalla ja Dna-Marketilla?
[/q]
dna Kauppa Oy on matkapuhelimia, tarvikkeita ja dna-tuotteita tarjoava valtakunnallinen ketju. (Tarjonta keskittyy liki pelkästään mobiiliin)
dna Market on täyden palvelun tietoliikennemyymälä, joka toimii myös dna-asiakkaiden asiakaspalvelupisteenä. Nämä Dna Marketit ovat siis entisiä puhelinyhtiöiden myymälöitä (Täysi valikoima = Mobiili + laitteet, internet, Kaapeli-TV palvelut, kotipuhelin + asiakaspalvelu.)
[q]Zenni, 3.7.2007 21:54:
Onks olemassa yhtään kuuluisaa heteroa miespuolista vaatesuunnittelijaa?[/q]
Ralph Lauren, Tommy Hilfiger...
[q]Samu*, 6.11.2008 08:50:
Jos muuten syksyllä / talvella tuppaa auto huurtumaan sisäpuolelta kokoajan, tällöin kannattaa kuivata lattiamatot ja ylipäätään autoon noustessaan kopistella kengistä / vaatteista lumet.
[/q]Mä oon käyttäny lisäks sanomalehtiä niitten kumimattojen alla imemään sitä pakostikin kertyvää vettä. Niitä sitten vaihtelee parin viikon välein, niin se auttaa taas vähän tuohon huurtumiseen/lattian jäätymiseen.
saako rintsikoiden kaaritukee pois koneesta ite vai pitääkö kutsuu korjaaja.. tiedän ettei se mene takuuseen kuitenkaa..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 627
- 628
- 629
- 630
- 631
- ...
- 798
- Seuraava »