Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]xcft,
Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa. [/q]

no olisipa pelkästään teinien suosiossa mutta EI,
tällä tyylillä tallaa iso osa varttuneemmistakin typyistä.

tytöt: jos on lämmin keli ja sujahdetaan siihen minariin
taikka söpöön kesämekkoon, niin ei varmaan panna sinne alle farkkuja,
legginsejä eikä varsinkaan mitään pitkiäkalsareita, EIHÄN?

T: Angrystalker -83

Voinko mennä telttailemaan yhdeksi yöksi koulun alueelle? Kyse on pienen paikkakunnan koulusta ja leiriytymispaikkakin olisi koulun takana, mutta periaatteessa kuuluu vielä koulun alueeseen. Partiolainen kun olen, niin jokamiehenoikeuksien mukaanhan saa oleskella tilapäisesti alueilla, missä liikkuminenkin on sallittua ja voi esimerkiksi telttailla, kunhan pitää huolen riittävästä etäisyydestä asumuksiin ja ei aiheuta häiriötä. Mutta koskeeko tota aluetta sitten vielä joku erillinen sääntö, kun kyseessä on koulu?

[q]MiLindiNi, 3.8.2007 16:08:
kolme taiteilijaa , kuvanveistäjä Valkoinen , Viulisti Musta ja taidemaalari Punainen
yksi heistä sanoi :"minulla on mustat hiukset
Kenelläkään meistä ei ole sukunimensä väriset hiukset!"
Valkoinen vastasi : "Totta !"
Minkäväriset hiukset taidemaalarilla oikein oli?[/q]

kuvanveistäjä = punaset
Viulisti = valkoiset
taidemaalari = mustat

Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?

Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään. Miks helvetissä tolta perkeleen putkilolta ei saa noita itse laittamia biisejään ulos?

AEEAEAEA halp, hajoan tähän.

[q]noena, 6.11.2008 08:27:
Mikäs siinä on, et ku auton vasen(kuskin) puoli oli paaaljon enemmän jäässä aamulla kuin oikea puoli?
[/q]
Sillä puolella voi olla vähemmän suojaa, mikä enemmän huurtuu. Jotain pöpelikköö tms?
Joskus huomasin äidin pihassa, et apukuskin puoli huurtuu enemmän, ku auto oli talon edessä ihan kulmassa ja vasemmal puolel oli toinen auto viel, ja oikealla puolella oli siis aukeampaa.
Tää on tosin ihan mutua..

Mitä tapahtuu jos laittaa hiilihapollista juomaa pakkaseen? Eli jos esim tuuppaa sidutölkin hetkeks viilenee, alkaako se jäätymään, haihtuuko viina siitä, haihtuuko hiilidioksidi avatessa, vai mitvit? Aka voinko kylmentää siduni tehokkaasti pakkasessa (en siis jäädyttää vaan viilentää pelkästään) vai meneeks vituiks?

-M

[q]Jocular, 2.8.2007 10:29:
Siirretäänkö nosturit paikasta a paikkaa b purkamalla ja kokoomalla ne uudestaan? Miksei tällästä operaatiota koskaan näe? Miten isolla rekalla niitä osia siirrellään?
[/q]

Siirretään purettuina, purkua ja kokoamista olet
saattanut nähdäkin, mutta siirrot tehdään yleensä
öisin kun liikennettä on vähemmän / ei lainkaan
koska ne osatkin on melko kookkaita.

Tuolta lisäinfoo
http://science.howstuffworks.com/tower-crane4.htm

Tänään oltiin asunnossa siivoamassa ja jääkapin tiivisteissä+pakastimen lokeroissa on sellasia mustia pilkkuja mitkä ei lähde hinkkaamalla eikä pesuaineella pois *poks**sars* Epäilen hiukan, että tuo olisi jotain hometta ja haluaisin pyytää, että saataisiin uusi jääkaappi-pakastin. Toi asunto on periaatteessa yksityiseltä vuokrassa, joten pitääkö mun soittaa sille asunnonomistajalle asiasta vaiko isännöitsijälle/kiinteistönhoitajalle? Mä en todellakaan halua säilyttää mitään mitä aion syödä niin sellaisessa kaapissa *eiei*. Ja niitä pilkkuja ei siis ole muutamia vaan satoja (todennäkösesti).

[q]Kit^, 1.8.2007 23:18:
miks pitää piristyy aina ku pitäs mennä nukkuu.. *toktok*
[/q]

miettinyt ihan samaa...

Eli welholle huomenna puhelinsoittoa

[q]UnityF, 31.7.2007 22:28:
Ostin digiboxin (kaapelitalouteen) conax kortilukia paikalla.
Onko siihin olemassa niitä prepaid esim diney chanel kortteja?
Kun ne mitä meijän kaupassa on niin on antennitalouksiin
Mä haluun piirettyjä prkl!
[/q]
Eipä tollasii prepaid korttei taida olla.. Kannattaa toki mennä sen kaapelioperaattorin luokse juttelee, että miten saat piirrettyi kotiisi. (Siis Welho tai Elisa tai joku)

Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3?

[q]duvin, 20.7.2007 14:15:
---
crissy, 20.7.2007 13:15:
onko 2e:n kolikko mis on norja mukana niin arvokaskin?

---

eiks niissä nykyään ole?

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:2_euro_coins.png

edit:
"In 2007, a new design was introduced which shows a map of Europe 'as a continent' rather than just the individual member states as previously."

lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_coins#Current_issues_.28common_side.29
[/q]

Joo nää uudet on ihan ok.. mut siihen vaadittiinki sen vuos 2006 et olis ollukki arvokas.. kuulin tossa jälkeenpäin.

[q]Snaggo, 25.7.2007 15:14:
Kaupassa maitohyllyn ohi kulkiessani silmiini osui Yö-maito -niminen tuote.
Miten yö-maito muka eroaa tavallisesta?Miksi se on kalliimpaa?
[/q]

Jos se on lypsetty yöllä*ding*

[q]akir0, 25.7.2007 14:52:
---
extramppa, 25.7.2007 14:51:
Kuinka pitkä aika pitää kulua, että saa myydä Saksasta tuodun käytetyn auton? Niin ettei ostajan tarvi maksaa mitään ylimääräisiä veroja...

---

Tuskin koskaan. Mutta ei ainakaan 5 vuoteen.
[/q]

EI VOI OLLA TOTTA!!!*uuh*

[q]devisss, 25.7.2007 14:56:
---
extramppa, 25.7.2007 14:51:
Kuinka pitkä aika pitää kulua, että saa myydä Saksasta tuodun käytetyn auton? Niin ettei ostajan tarvi maksaa mitään ylimääräisiä veroja...

---

Mitä tarkoitat "ylimääräisillä veroilla"? Siis oletko myymässä tuontiautoa, josta ei ole veroja maksettu vielä ollenkaan, vai miten?
[/q]
Ei vaan olen ostamassa autoa, joka on tuotu Suomeen käytettynä Saksasta Helmikuussa -06.
Meinaan, että jos noissa tuontiautoissa on joku juttu, ettei saa myydä ennenkuin aika X on kulunut, tai joutuu maksaan ihan törkeesti jotain veroja normaalin vuosittain maksettavan autoveron lisäksi...

Niin juu ja nykyinen omistaja on mitä ilmeisimmin maksellut siitä jos jonkin näköisiä veroja jo, koska auto on katsastettu viimeksi toukokuussa.

[q]Freja, 25.7.2007 07:45:
Heräsin aamuyöstä neljältä vessahätään. Kävin vessassa, mutta sen jälkeen ei tullutkaan enää uni.

Mikä oikeasti auttaa saamaan unen päästä takaisin kiinni?
[/q]

Mulla on auttaneet luontaistuotekaupasta saatavat valerianapillerit tuohon vaivaan.
Kun illalla syö niitä, nukkuu sikeäämmin ja vessaan heräämisen jälkeen saa
heti uudestaan unta. Myös joku samaan tarkoitukseen oleva yrttitee on auttanut.

Varmaankin tuo vaikutus on ihan täysin plaseboa, mutta toimii ainakin mulla.
Tosin jos on ihan hirveä stressi, niin sitten valvotaan säännöllisesti klo 3-5,
vaikka mitä söisi.

[q]Itis, 23.7.2007 17:34:
Hardstyle on tuttua mut mitä tää "jumpstyle" on? En osaa päättää pitäiskö nauraa vai itkeä -kun toi ottaa muutaman harjotuskerankin varmaan:

[/q]

Mä en tiedä teistä, mut jotenkin toi kolahti muhun :DD
Vois aloittaa uuden harrastuksen :D

Minne mun rakkain kansio on hävinnyt?

Suutun kohta.

[q]Jago, 21.7.2007 00:45:
MITEN KEITETÄÄN KAHVIA?

anteeks huutaminen, mutta kauhee paniikki*uuh*
[/q]
:O keittimen läpinäkyvään osaan missä on mitat, pistät kylmää vettä. Jos haluut 4 kuppia nii neloseen asti vettä! Ja niin monta kuppii ku haluut juoda, pistät yhtä monta mittalusikkaa puruja*joo* ja sit vaa päälle! Compris?=)
olipa muuten aika huono selitys...:S

O