Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 619
- 620
- 621
- 622
- 623
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]mikke, 25.11.2009 12:38:
aaaa joo nyt tajusin :DD Joo, harvinaisen yksinkertanen systeemi kyl (niinku minäki)
[/q]
Älä välitä, en mäkään päässy lapsena taikuri Luttisen Taikakouluun
[q]Joanna, 25.11.2007 14:36:
---
nethr, 22.11.2007 14:12:
Mistä helv*tistä mä löydän tän biisin tai koko sinkun:
Anna Falchi - Pium Paum (Vipula Vapula)
---
Eikö googlettamallakaan löydy mistään?
Se video muuten oli aivan mainio *nauru*, harmi että se on nyt poistettu Youtubesta.
[/q]
ehkä tyhmä kysymys, mut mähän postasin ton sun lainaaman postauksen alle linkin, mist sellaisen löytää*ding*
Mun pitäis saada printattua meiän printterillä valokuvapaperille passikuvan kokoisia kuvia. mutta en vaan saa printattua. joko tulee liian pienel tai melki koko ajan liian suurena kuva. kuvakoko on se oikea, mutta MÄ EN VAAN OSAA ja oikeasti tarvisin apua koska rupee pikkuhiljaa printterit lentelee ikkunasta jos en saa hommaa tehtyä. Eli mitä hemmettiä mä teen väärin? Ja mitä hemmettiä mun sitten pitäisi tehdä?
[q]sativa, 11.2.2010 20:54:
Mulla on tässä netillinen pöytäkone, ja tossa vieressä uus läppäri, niin miten mä saan tän mun netin toimimaan tos toises toosas vai pitääkö sille hommata oma? Tiedän vain, että tämä on Elisan netti ja siihen ne faktat sitten loppuvatkin.
Ei viitti tänne ketään äijiäkään pyytää sen takia, että en heti osaa ite.
[/q]
Onks toi netti ADSL- tai kaapeliyhteys vaiko sitten joku mokkula tyyppinen? Jos ensimmäisiä niin sit sulla varmaan on jossain pöydän kulmassa / alla / nurkassa / lattialautojen alla modeemi. Jos katsot sitä modeemia niin niissä hyvin usein on verkkoliitäntä useammalle koneelle ja monissa on myöskin wlan antenni. Läppäristä saattaa löytyä sisäinen wlan palikka jolloin se vaan pitää säätää kuntoon, mutta jos se ei onnistu niin sit hankit vaan toisen samanlaisen kaapelin jolla se pöytäkone on siinä modeemissa kiinni ja pistät sen läppärin ja modeemin väliin.
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?
Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?
[q]domi, 20.11.2007 21:24:
Tota, jos haluat et se langaton toimii, ni kyl toi ois ihan hyvä olla siinä kiinni :) Ilman tuota se linkki voi olla suhteellisen heikko, mutta silti toimia.
[/q]
öööh, ei mul oo langatonta
eli tolla en siis tee mitään
kiitsa kaikille avusta
[q]Niklas N., 20.11.2007 15:24:
oiskohan langattoman verkon antenni
[/q]
googletin ton "langattoman verkon antenni"n (siis kuvat)
ja tällai tuli ja se on just tollanen
joku random kuva: http://www.zyxel.fi/images/20060821171054.jpg
siis tosta toi musta pitkulainen juttu siis
eli siis sillä en tee mitään?
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia erottaa toisistaan puhelimessa kirjaimia "s" ja "f", tai "b" ja "d"?
Mistä syntyy silmärähmä?
[q]sativa, 11.2.2010 20:54:
Mulla on tässä netillinen pöytäkone, ja tossa vieressä uus läppäri, niin miten mä saan tän mun netin toimimaan tos toises toosas vai pitääkö sille hommata oma? Tiedän vain, että tämä on Elisan netti ja siihen ne faktat sitten loppuvatkin.
[/q]
Samaa nettiliittymää voi käyttää yleensä useammalla tietokoneella.
Netissä oleva pöytäkone on varmaan kytketty kaapelilla johonkin modeemiin?
Jos modeemissa on useampi portti, voit mahdollisesti vaan kytkeä myös läppärin siihen kiinni verkkokaapelilla.
Jos siinä ei ole vapaita kytkinportteja, voisit hankkia jonkun edullisen kytkimen. Eli modeemi ja molemmat tietokoneet kytkettäisiin kytkimeen verkkokaapeleilla.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7779
Langaton WLAN olisi tietysti kätevä läppärille. WLAN-tukiasema/reititin kytketään modeemiin, pöytäkone kiinni WLAN-reitittimeen ja läppäri käyttää sitten langatonta verkkoa.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25042
Satuin tässä olemaan narikassa duunissa viime viikolla. Miks helvetissä joka toinen joka sai tavaransa hoki sitä ihmeen "näyttää tutulta" -lausetta? Kuka ikinä keksi sanoa jotai noin tyhmää?
Jostain syystä en oo vielä kyenny kysyy mitään niin tyhmää ettei kukaa ois osannu vastata, mut teen nyt parhaani korjatakseni tilanteen.
Mulla on siis ongelma kakkosen kanssa. :(
Aina kun painan merkkiä 2222 nii yhen sijasta ilmestyy näin monta kakkosta: 2222
Kuitenki näppäimen muut merkit eli " ja @ toimii normaalisti.
Mikä avuksi?
Just. Vaiva sit lähti niinki yksinkerasella toimenpiteellä ku näppiksen toistoviivettä muuttamalla. Ihme juttu silti et vaan yks näppäin on noin herkkä. Nojoo, kuhan nyt kakkonenki toimii...
jos kalat eivät kerran vuoda verta, niin miten niiden lihaksiin kuljettautuu ravintoaineita??
[q]adix, 1.8.2008 12:00:
Jos kattoo polaroiduilla aurinkolaseilla LCD-tvtä pää vinossa niin kuva menee mustaksi.. miksi?
[/q]
Meil oli joskus lukiossa fysiikan tunnilla tän tapanen koe.. eli ne lasit päästää vaan pystytasossa värähtelevää valoa kun taas se lcd-tv lähettää sellast valoa (vaakatasossa värähtelevää?) et vinossa katsottaessa ne jotenkin blokkaa toisensa.. joku viisaampo tietty voi selittää tieteellisemmän selityksen :)
Mahtaakohan kukaan tietää että onko Pendulum - Hold Your Colour (bi Polar remix) Ikuna ilmestyny millekkään plätylle vinylle tahi cdlle?
Kun ei tunnu mistää löytyvän.
Kiitos nam.
Miten saam ton Käynnistä-alapalkin takas normaaliks ku se hyppäs tonne oikeeseen reunaan?!
[q]Freja, 3.11.2007 17:36:
Löytyykö netistä joku kiva saitti missä on kaikki kasari- ja ysärihitit?
[/q]
Kaikki?
Saksan kunkin vuoden suosituimmat biisit löytää täältä: http://www.funrec.de/charts/. Käsittääkseni koostettu viikottaisista top20-listoista, jotka myös ovat näkyvillä, kätevää jos haluaa tietää oman syntymäpäivänsä hittibiisit.
Sisältää ainakin suosituimmat kasari- ja ysärirenkutukset jo unohtuneiden lisäksi. Klubihiteistä en sitten tiedä.
[q]Miika, 30.10.2007 23:09:
Vaikuttaaks 3g hdspa -modeemin sijainti huoneessa kaistanleveyteen?
[/q]
Todennäköisesti se vaikuttaa, riippuu toki kuuluvuudesta noin yleensä sillä alueella. Mikäli mennään 3g verkon kuuluvuuden rajamailla niin kaistanleveys voi vaihdella vaikka modeemi olisi paikallaan. Mulla vaihelee koulussa pahimmillaan yhteydet edgen ja hsdpa:n välillä ilman liikkumistakin.
[q]djlate, 6.2.2010 16:07:
---
Ergilion, 3.2.2010 19:07:
Mitä pitää tehdä jos tyttö haluaa tulla kylään perjantaina?
---
Tee romanttinen illallinen ja kokkaa italialaista... sit joku leffa pyörimään.. Jälkkärinä suklaata..
Loppu onkin sit susta kii...
[/q]
Jos haluaa pillua niin ei todellakaan mitään suklaata, sehän korvaa seksin. Mieluummin vaikkapa vadelmamoussea mustikoiden kera.
Mistä johtuu, että mulle tulee ihan törkeän helposti mustelmia aina kun oon juonut alkoholia? Taas on kädessä ihan kamala mustelma enkä oo sitä mihinkään satuttanu. Jos selvinpäin tällasen mustelman sais aikaan, niin pitäs jo aika kovasti itteään hakata.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 619
- 620
- 621
- 622
- 623
- ...
- 798
- Seuraava »