Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 618
- 619
- 620
- 621
- 622
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]MaoTse, 19.12.2007 10:17:
---
zaler, 19.12.2007 10:07:
mitkä on maailman 5 vaihdetuinta valuuttaa? :D
---
http://fi.wikipedium.org/wiki/Australian_dollari
"Australian dollari on maailman 6. vaihdetuin valuutta (1. Yhdysvaltain dollari, 2. jeni, 3. euro, 4. Englannin punta, 5. Kanadan dollari)."
[/q]
jes kiitti
[q]zaler, 19.12.2007 10:07:
[/q]
http://fi.wikipedium.org/wiki/Australian_dollari
"Australian dollari on maailman 6. vaihdetuin valuutta (1. Yhdysvaltain dollari, 2. jeni, 3. euro, 4. Englannin punta, 5. Kanadan dollari)."
[q]Super-Kerttu, 19.12.2007 10:16:
---
zaler, 19.12.2007 10:07:
---
US Dollari on ainakin yks..*nauru* Oisko sit Jeni? Punta..en mä tiedä..Googlaa!
[/q]
euro, dollari ja jeni ainakin ón. kokeilin goolgee mut ei löytyny, mietin jos joku sattuis tietämään :D
[q]zaler, 18.12.2007 13:52:
mulla on tämmönen koekysymys ja en oo ihan sale. tietääkö joku? :D
X on ostanut itselleen 3000 maksaneet tietokonelaitteet ja kysyy millä edellytyksillä ja miten saisi niistä verovähennyksiä.
[/q]
ainakin jos tekee esim oman yritykseen liittyviä töitä ko. koneella kotona ;)
[q]Jutu, 17.12.2007 16:17:
---
crissy, 17.12.2007 15:17:
ainoo ilmanen parkkipaikka on suht matkanpäääs ja seki lopetetaan ku rakennetaan tilalle.
---
Jaa, mikä parkkipaikka? :o Se kirjaston viereinen hiekkakenttä?
[/q]
just se...
[q]Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
Krapulassa hukkuu asiat päästä...
Jos rättikattoinen avoauto on cabriolet, niin mikä se kovakattoinen avoauto sitten on?
(Top Gear - eeeei, en katso *nauru*)
[/q]
Poikkeuksena sopassa tietty vielä, jos katto lähtee paloina.
(yhtenä tai useampana palana manuaalisesti) = targa (ie. Targa-palat)
Näemmä noita avon nimityksiä oli enemmän ku muistinkaan :D Kunnon suo.
[q]crissy, 16.12.2007 18:07:
kun parkkihallista ajetaan ulos vaikka la klo 18 jälkeen (tai vaikka vähä ennen) niin puomi on melkein aina ylhäällä, niin miksi melkein kaikki (jotka ovat mun kans samaan aikaan poistunu) tunkee sen lipun sinne laitteeseen (millä sen puomin saa auki) ??
miksei ne vaa aja ulos?
[/q]
Ainakin jos omaa tollaisen kuukausikortin, niin se pitää leimauttaa myös ulosajaessa, vaikka portti olisikin ylhäällä. Jos ei leimaa, niin kortti ei taida toimia sisäänmennessä. Ja toisaalta tolla kontrolloidaan tietysti autojen määrää rakennuksessa.
Jaa mistäkö tiedän - no mul on tommonen kuukausikortti ja aina kun käy kortin hakemassa, niin ne jaksaa tosta leimaamisesta muistuttaa.
ja paina siitä niitä kirjaimia
[q]Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
Krapulassa hukkuu asiat päästä...
Jos rättikattoinen avoauto on cabriolet, niin mikä se kovakattoinen avoauto sitten on?
(Top Gear - eeeei, en katso *nauru*)
[/q]
Kovakattoisista puhutaan yleensä muodossa "coupe cabriolet".
Analle tiedoks, että Convertible on kyl iha kangaskattoinen avo.
Ja lisäinfot yllättäen wikistä - http://en.wikipedia.org/wiki/Convertible
Saako digiboksista poistettua kanavia?
[q]mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---
Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.
Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..
[/q]
Hirveä nörttikö ei voi käydä salilla ja olla hyvännäköinen?
Freja, 4.12.2007 17:30:
Hmm.
Provinssiin ois myynnissä jo "juhlaerä" lippuja hintaan 80e. Mä rupesin miettii tota hintaa, et onks se ny joku alejuhlaennakkohuipputarjous, vai paljonko festariliput nykyään maksaa? Oon ollu iha selvästi liian kauan pois festareilta, ku en muista niitä hintoja.
En nyt tarkkaa hintaa muista, mutta ei ainakaan viimekesänä paljoa enempää maksanut kuin tuo 80 siis 3 pv lippu.
[q]ezzy, 14.3.2009 21:38:
---
Timce, 14.3.2009 09:52:
Oikeaan silmäluomeen ilmestyi elohiiri. Miten siitä pääsee eroon?
---
Magnesium.
[/q]
Jeppista, tätä ja B-vitamiinia, sanoo kaikki isotpojat. :)
Eräs päivä rupesin miettimään tällaista asiaa:
Kuten tiedämme, polkupyörissä on nykyään polkupyöränkellot vakiovarusteena. Mutta tekevätkö pyörävalmistajat itse kellonsa, vai tekeekö joku muu firma niitä pyörävalmistajille. Ja jos tekevät, niin mikä yhtiö on polkupyöränkellojen Microsoft, The Ultimate Cyclebell Producer?
...mun maailma on pieni...*hih*
[q]fosa, 2.12.2007 16:18:
-cjlip-
[/q]
Thanks!
[q]Avernian, 29.11.2007 00:33:
Mitä Elacinien mukana toimitettavalla purtilolla oorcrèmeä olisi tarkoitus tehdä?
[/q]
Sillä voi voidella ne tulpat jos niitä ei meinaa saada alkuun kunnolla korviin.
[q]noemi
Älä välitä, en mäkään päässy lapsena taikuri Luttisen Taikakouluun
[/q]
Ilmeisesti taikuus ei oikeen lyö Suomessa leiville, olin nimittäin näkevinäni luikuri Tattisen JKL:ssä olevalla ravintolalaivalla baarimikkona.
[q]Kimbou, 23.9.2009 21:14:
miten tehdään työhakemus jossa pyydetään "hakemus ja ansioluettelo" ei ole koskaan itse tarttenut tehdä työhakemusta ja koulun opit vähän päässyt unohtumaan.
haenko siis työhakemus pohjan netistä ja teen sen mukaan, vai cv? kummatkin? was?
pikkubroidia pitäs auttaa hakemuksen kanssa mutta enhän mä bergule muista/tiedä siitä mitään.
[/q]
Teet työhakemuksen ja cv:n ja lähetät ne molemmat samaan aikaan.
miten tehdään työhakemus jossa pyydetään "hakemus ja ansioluettelo" ei ole koskaan itse tarttenut tehdä työhakemusta ja koulun opit vähän päässyt unohtumaan.
haenko siis työhakemus pohjan netistä ja teen sen mukaan, vai cv? kummatkin? was?
pikkubroidia pitäs auttaa hakemuksen kanssa mutta enhän mä bergule muista/tiedä siitä mitään.
[q]Sensuurikalastaja, 27.11.2007 10:15:
Mistähän mahtaisi tällähetkellä helpoiten löytää noita vinyyleiden säilömiseen sopivia maitolaatikoita?
[/q]
Noita ei taida monikaan suositella, ne rikkoo levyjen pahvit aika tehokkasti. Osta vaan mielummin joku ikean näppärä hylly.
itsellä tällänen iskusta tms.
http://hiredcam.com/misc/vinyylihylly_pieni.jpg
- « Edellinen
- 1
- ...
- 618
- 619
- 620
- 621
- 622
- ...
- 798