Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]nethr, 6.3.2008 23:28:
Joo ei, ja sitkun tossa on käytössä vaan 2 oikeallepäin olevaa nuolta. Siis WTF? Nehän on pakko käyttää tossa yläosassa... Argh *toktok*[/q]

Edit: Ei perkele. Katson ihan väärin. x) Palataan asiaan.

Mulla on ihan pirun outo ongelma. Jostain syystä "kaikki" tekstit alkoivat näkyä kursivoituna firefoxissa. Noh, selaisin asetuksia, default fontit sun muut.. ei löytynyt mitään sopivaa. Asensin mokoman uudestaan. Ei tulosta. Testasinpa vielä IE:llä. Kas, sielläkin kaikki kursivoituna. Siis ihan kaikki tekstit ei oo kursivoituna, vaan ilmeisesti ne jotka ei oo mitenkään tyyliteltyjä, klubbarissa esim. sanomaboksin riviin kirjoittaessa oma teksti kursivoituu ja ton itse "sano"-napin "sano"-sana on kursiivina :P

Mitä helvettiä?miten pääsen eroon tästä?*ding*
Wikipedia ja googlen hakutulokset on ehkä vituttavimmat tällä hetkellä :O

[q]laeski^, 6.3.2008 23:23:
---

edit. haha, eipä sitä ees tarvii hakee
[/q]

Joo ei, ja sitkun tossa on käytössä vaan 2 oikeallepäin olevaa nuolta. Siis WTF? Nehän on pakko käyttää tossa yläosassa... Argh *toktok*

[q]nethr, 6.3.2008 22:30:
Miten ihmeessä tän Cow Runningin level 16 selvitetään

On menny vasta yks päivä ihmetellessä
[/q]

miten ton tokan avaimen kohal pystyy jatkaa eteepäi sehän törmää seinään ja jää siihe jumittaa..

edit. haha, eipä sitä ees tarvii hakee

ok kiitoksia, pitänee yrittää viritellä konetta sitten jotenkin muuten tuonne.

hdmi:ssä kulkee myös ääni.

[edit] Ilmoittaudun itsekin tuohon joukkoon, joka ravaa ympäri kämppää puhelimeen puhuessa. Jännä juttu kyl, eikä tosiaan oikein liity edes siihen, että missä mielentilas keskustelee.

[q]Jone, 6.3.2008 11:21:
Osaisko joku selittää palikalla vähän VGA-, DVI- ja HDMI-juttujen eroa. Mä tiedän et niissä on erilaiset pulikat millä ne menee koneeseen kiinni, mutta ilmeisesti tähän liittyy jotain kuvanlaadullisiakin asioita, joista en toistaiseksi tajua mitään.

Kiitsat seposteluista.
[/q]

HDMI sisältää tuen uusille HD-standardeille ja kopiosuojauksille, lisäksi hdmi:ssä kulkee hd-kuvan lisäksi monikanava ääni.

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

Nyt on tulossa tietokoneille uusi taas, DisplayPort jonka olisi ideana pc-raudassa korvaa dvi yms.
http://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort

Voiko periaatteellisella tasolla loiseliö olla isäntäeliön kanssa symbioosissa? Esim. jollain odottamattomalla tavalla loiseliö tuottaa isännälle jonkinlaista etua. Onko asiasta käytännön esimerkkejä?

[q]akir0, 29.2.2008 10:51:

Sit ei auta muuta kuin hakea kaapelikortti (20e/vuosi) liikkeestä.
[/q]

riippuu vissiin vähän, et mikä kortti on... mul on päijät-vision kautta dna:n kortti, ja sen hinnat nousee 1.3 alkaen. ei oo enää vuosimaksuu, vaan siit kortista velotetaan joka kuukaus joku vähän yli 2 ekee.

ja päijät-vision sivuilta:
"Digiboksin kautta näet ilman korttia maksuttomat tv-ohjelmat:
YLE TV1, YLE TV2, YLE Extra, YLE Teema, YLE FST, MTV3, Nelonen, JIM, SubTV, Urheilukanava, The Voice TV, diggari, diggari+, Music Television, TV5, Deutsche Welle, Taivas TV7, BBC World"

et eiks sen MTV:n pitäis näkyä ilman korttia?

muoks: tpyot

[q]akir0, 29.2.2008 11:08:
---
Miinapiina, 29.2.2008 11:06:
---
ja päivät-vision sivuilta:
"Digiboksin kautta näet ilman korttia maksuttomat tv-ohjelmat:
YLE TV1, YLE TV2, YLE Extra, YLE Teema, YLE FST, MTV3, Nelonen, JIM, SubTV, Urheilukanava, The Voice TV, diggari, diggari+, Music Television, TV5, Deutsche Welle, Taivas TV7, BBC World"

et eiks sen MTV:n pitäis näkyä ilman korttia?

---

Siltä vaikuttais ton sivuston mukaan. Mutta ainakin aiemmin Music television ja eurosport vaati diginä ton kortin. Eli ovat vissiin muuttaneet systeemiä.
[/q]

no ton musatelkkarin muuttaminen kortille on tapahtunu viikon sisään pakolla ku viel viikko sit näky ja nyt ei ...

ku katoin viel viime la the hills, the newport beahin ja parit supersweet 16:it..

ja mitäs helvettiä..

Miksi music television lopetti näkymisen (boxin ) kautta täs pari pvää sitten???

[q]Janisa, 29.2.2008 16:51:
MIetinpas tossa toissa viikolla lasketellessa ollessani, etta kun tuolihissit sulkeutuu iltaisin, niin milla ne varmistaa etta siella hississa ei ole ketaan...?
Soittaako ne sinne ylaasemalle missa tuolissa viimeiset tyypit istuu ja/vai pyorittaako ne ne tuolit kerran taysin tyhjana lapi vai miten se toimii?

Ja tama tuli mieleeni kun kaytin piiiiiiitkia tuolihisseja, missa hissit oli paikoittain usein keskella metsaa, niin etta kukaan ei olisi voinut nahda/kuulla siella killuvista ihmisista...
[/q]

hissiin ei paasteta ketaan ajan t jalkeen ja pyoriminen loppuu hetkella t+kulkuaika_ylos ?

[q]wiwi, 27.2.2008 21:50:
Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.
[/q]
Käyttökokemusta ei ole, mut ainakin Nokialta löytyy: http://www.nokianfootwear.fi/kids/sport.php
Itellä on jotkut halpahalliversiot, siinä ne toimii kuin muutkin räpylät.

/edit
Oho, niis olikin vain lasten kokoja (ja mun) :D Mut on siel vanhoja hyviä haisaappaitakin tarjolla!

[q]wiwi, 27.2.2008 21:50:
---
Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät

---

Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D

Edit: Niin juu, mulla oli uusi tyhmä kysymys: Miten saa tietsarin näppäimistöstä sellasen väärin päin olevan kysymys- ja huutomerkin?

Nimim. Kaljun näköinen espanjankirjoitelma.
[/q]
Monen näköisiä goreteX-kenkiä löytyy, pitää vettä ja yleensä pohja on hyvin muotoiltu (ainoa huono puoli on hinta). Löytyy pitkää vartta, keskimittasta vartta, lyhyttä vartta ja jos jonkin näköistä popoa (ihan kävelykengistä lähtien), eli varmasti löytyy mieleisesi popot *joo*.

[q]Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät
[/q]

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D

Edit: Niin juu, mulla oli uusi tyhmä kysymys: Miten saa tietsarin näppäimistöstä sellasen väärin päin olevan kysymys- ja huutomerkin?

Nimim. Kaljun näköinen espanjankirjoitelma.

[q]Tombba, 26.2.2008 17:55:
---
Kimbou, 26.2.2008 17:47:
vittuileeko mese kaikilla muillakin?

---
kyl
[/q]

jep.

-M

[q]wiwi, 27.2.2008 16:02:
Onko kukaan koskaan törmännyt lantsareihin jotka olisivat 1) muksan näköiset (lyhytvartiset) ja 2) pohjasta ei-liukkaat? Näillä "talvi"keleillä tullut mietittyä useamman kerran, kuinka käytännölliset olisivat. Jalat pysyisivät kuivina, muttei tarvitsisi lentää pärsiilleen jää-lumi-vesi-loska-sohjossa.
[/q]

tyhmä kysymys: mitä on lantsarit?

edit: joku aika sitten lehdessä oli juttua kalosseista, nehän
vois olla kätevät :)

[q]crissy, 25.2.2008 14:12:
paljonko on 1sq neliöissä? eli tsekkailen tos asuntoja alaskasta ihan huvikseni..
[/q]

tuolta vois löytyy apua --> http://www.muunnin.com

esim. 1sq = 9.2903 m2

Tietääkö kukaan mitään divaria/kauppaa helsingin suunnilta josta saisi ostettua vanhoja kunnon NES-pelejä? noi omat vanhat on jo hirveen läpipelattuja, ja nyt ku kaapeli-TV loppuu nii ois kiva vähän herätellä tota vanhaa konsolia henkiin taas nii ei telkkarikaan seiso turhaan nurkassa.

[size=8]edit: (mä ku en hirveesti tykkää säätää ton huudon kans)[/size]

[q]crissy, 28.2.2008 19:56:

meil o toi boxi ollu jo reilu kk verran.. et ei ne silloin loppunu ku se kii laitettiin vaan esim. viime viikonloppuna näky vielä mut ei alkuviikosta..

ei se ny voi hävii noin vaa ( tai no näköjään voi)
[/q]

ööö, mul ei näy MTV...
muoks: ei oo vissiin näkynyt ollenkaan... hmm... täytyy tsekkaa viel ku meen kotiin, mut näin tän muistelisin

O