Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]kml, 9.10.2006 18:43:
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?

Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P
[/q]

No sullapas on sosiaaliset kämppikset mul oli joskus kai si säkä, aivan ihanat kämppikset, istuttii aina yhessä tupakalla ja keittiössä jos telkusta ei tullu mitään. oli ihan mukavaa

Julistan ketjun kuolleeksi.

http://www.youtube.com/user/hotforwords#p/u/432/qvP_ADBG7NE

[q]Kimbou, 29.9.2009 17:19:
edullisin vaihtoehto voi tappaa.......
[/q]
Halvin..

Edullisin ei voi tappaa.
;)

[q]siveys, 3.1.2010 22:03:
Neuvostasi päätellen oletan, että et ole kyseistä toimenpidettä vielä koskaan itse kokeillut? ;)
[/q]

Ohan sitä tullu vähän kaikenlaista kokeiltua hulluina teinivuosina...

Kertokaa mulle mikä merkitys rumpubassojulkaisuissa
usein mukana kulkeva VIP Mix / VIP on? Se ei tunnu olevan kuitenkaan
mikään artisti. Ja sitä ei muissa konemusiikkijulkaisuissa tunnu
juurikaan näkyvän.

Esim:

http://www.discogs.com/release/1431337
http://www.discogs.com/release/540624

Miten villihevosten kaviot pysyy kunnossa eikä kasva sellasiks kamalan pitkiks?

kulumalla, ne kun liikkuvat niin paljon vapaana(niillä ku ei oo kenkiä luonnossa;)

[q]J-J-Blo, 23.10.2008 22:20:
ehkä itsemurhaa yrittävä ei tiedä oikeasti mitä on tekemässä.
[/q]

Ja muut sit tietää?

[q]J-J-Blo, 23.10.2008 21:57:
siitä vois saada mitalin
[/q]

Dilemma.

Miksi siitä pitäisi saada mitali jos ottaa oikeuden päättää toisen elämästä ja kuolemasta.
Periaatteessahan se on toiselle yhtä paha kuin toiselle murha, joten kiitosta ei kannata odottaa.

Hyveellisyys on mutkikasta ja usein puhtaan itsekästä.

[q]J-J-Blo, 23.10.2008 22:08:
jokaisella ihmisellä on merkitys, luultavasti enemmän hyötyä elossa kuin kuolleena.
[/q]

Niinhän sitä voisi helposti kuvitella, mutta ei kenenkään tarvitse kärsiä haluamattaan.

[q]J-J-Blo, 23.10.2008 22:30:
ehkä, ehkä ei...sitäkään ei voi tietää.
[/q]

Eli loppujen lopuksi kannattaa antaa niiden päättää ketä se asia koskee. Eikö? Ei kaikkea tarvitse ymmärtää ja sellaisessa asiassa pätemisellä ei voita mitään.

[q]nini, 24.10.2008 20:39:
Oon unohtanu puhelimen suojakoodin, joten onko ainoo vaihtoehto mennä johki liikkeeseen hoitaa toi ja paljonko ne veloittaa?
[/q]
Virosta saat palvelut halvemmalla ja helpommalla. Saat matkan kaupan päälle ;)

[q]uGu, 24.9.2007 11:18:
---
Rujo Mutantti, 23.9.2007 12:03:
Jos syön sammalta, juon olutta ja piimää jonka jälkeen oksennan niin mikäli mikroilmasto sen sallii alkaako siinä kohdassa kasvaa sammalta?

---

No mitä jos otettais selvää asiasta? Voin tulla sun tutkimusavustajaksi tätä tieteellistä koetta varten. Montako koria tarvitaan?
[/q]
No siis, homman ideahan on vaan käyttää tuo puuro kääntymässä mahassa ja ottaa hapoista tarvittavan alhainen ph.
Jos homma toimii niin sammalointipalvelu käytettävissänne.

Taas rasti sinne listaan mitä pitää vielä typeryyksissään koittaa.

[q]Janisa, 23.9.2007 21:47:
---
Rujo Mutantti, 23.9.2007 12:03:
Jos syön sammalta, juon olutta ja piimää jonka jälkeen oksennan niin mikäli mikroilmasto sen sallii alkaako siinä kohdassa kasvaa sammalta?

---

Mullakin on kysymys: Oletko sa jurrissa vai mietitko ihan oikeasti tallaisia juttuja...?
[/q]
Molemmat.

[q]Jone, 12.6.2008 11:15:
---
hemuz, 12.6.2008 11:07:
Sitä mä täs nyt kysynki

---

Kerro sit oliko tästä mitään apua.

(Muista seuraavat; aurinkoinen paikka, kastelu pari kertaa päivässä, paljon vettä, mahdollisesti isompi ruukku ja jotain ravinteiden tynkää. En tiedä on toi nyt Oikein(tm), mutta niin mun basilikani ovat pärjänneet.)
[/q]
Sit kun plurauttaa vielä mustaa kahvia kasteluveteen niin ph alenee lähemmäs tasoa jossa ravinteet imeytyy tasaisemmin. .5-1dl kahvia 0.5-1l:an vettä.

Haihtumista voi hidastaa pistämällä leca-soraa tai vastaavaa ruukkukatetta ruukun pinnalle -> katkaisee kapillaarisen haitumisen ja pysyy siten pitempään kosteana.

[q]Kolera, 6.12.2009 13:22:
tähän pystyn vaan vastaa omakohtaisella kokemuksella että itse olen muksuna talvella nuollut ja rohduttanut puolet huulistani vituiksi(painetunto löytyy mutta omaa rasvantuotantoa ei ole ja huulirasvat/bepanthen on ainoot mitkä saa nää olee lohkeilematta ku vittumaiseks käy...kalanmaksaöljyn juominenkin vaikutti positiivisesti pahimpiin aikoihin)
...kyllä se on ihan hyvä käyttää mut jokainen on yksilö ja iho kestää oman aikansa. ei ainakaan näin talvella kannata lopettaa käyttöä ettei tosiaan rohdu huulet ja tuhoudu hermopäätteet

ps. ei terve...eihän tää vastaa mihinkää oikeen...no antaa olla kai tästä jotain viihdettä saa =P
[/q]

http://www.huulirasvariippuvuus.com/aha-anonyymit-huulirasva-addiktit/

[q]whispering, 13.9.2009 13:23:
Ei mun tietääkseni suomessa voi vettä "tuhlata", toisinku esim jossain ämöriikassa jossa kuivilla alueilla on oikeesti pula vedestä. Veden puhdistus ennen hanaan tuloa ja ennen mereen / järveen menoa, sekä sen veden lämmitys taasen saastuttaa jonkin verran.
[/q]

Kylläpäs voi. Veden saastuttaminen kemikaaleilla tuhlaa vettä ja energiaa. Mitä paskasempaa vesi puhdistamoon tullessa on, sitä kalliimpaa puhtaan veden tuottaminen on.

[q]Apo, 12.3.2009 12:00:
---
duvin, 12.3.2009 10:44:
Suosittelen vetämään johtopäätökset ja poistumaan takavasemmalle (valitsemaasi maahan). Tää mun valinta ei nyt ollut niitä parhaita, mut täällä edes välillä uskoo et kaverit tietää mitä tekee.

---

Suomi on hyvä maa jos sattuu osumaan niihin tiettyihin sektoreihin joissa yhteiskunta vielä palvelee ja yhteiskunnan arvot osuvat kohdilleen. Tällä hetkellä mieleen tulee kahden vanhemman perheet ja ylemmissä palkkaluokissa olevat. Suomen turvallisuus ja yhteiskunnalta saatava koulutus ja terveydenhoito tukevat hyvin perheitä ja toisaalta hyvin rahoissa kiinniolevat saavat taas rahalla haluamansa elintason (vaikkakin kalliimmalla kuin muualla Euroopassa).

Imo Suomen tulevaisuus näyttää suhteellisen synkältä. Valtion velkataakka, eläkepommi, lisääntyvä hoitotarve, rapistuvat yhteiskunnan palvelut, vähenevät veronmaksajat ja muun päälle vielä lisääntyvä globaali kilpailu Intian ja Kiinan teknologinen nousun myötä tulevat olemaan aikamoisia haasteita maalle.

Omalla kohdalla Suomi alkaa olla kokoajan huonompi maa asua. Lainsäätäjät tuntuvat olevat lobbaajien hyppysissä, yksilön oikeuksia on viimeisin vuosikymmenen aikana viety aikalailla ilman vastaavaa lisäystä eduissa. Korkeat verot ja huonot yhteiskunnalliset edut yhdistettynä tasapäistävään valvontayhteiskuntaan ei tunnu ainakaan tällä hetkellä sellaiselta paikalta mihin haluisi jäädä asumaan vuosikymmeniksi.
[/q]
Tässä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Itselläni tulee vain asiasta mieleen sanat saatana, perkele ja vittu :)

[q]Steven Hoaks, 13.10.2009 16:06:
Omistan Denonin AVR-1610 AV-Vahvistimen ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18338 ) Ja kysymys kuuluu: Miten voin katsoa tykillä yhtä kuvaa ja kuunnella taas ääntä toisesta lähteestä?

Mielellään pelais pleikkari samalla kun vaimoke kuuntelisi radiota isoista kajareista. Onnistuuko millään?
[/q]
Laita se HDMI suoraan tykkiin kiinni.. Tai maksa reilu satanen laitteesta.[o] HDMI to RCA vaikka googleen.[/o]

Eiku, eihän se auta.

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O