Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Timce, 30.4.2008 08:42:
---
REivaaja, 30.4.2008 08:21:
Mist vois ostaa ylioppilas lakin? Kelasin mounttaa sellaseen propellin ja diskovalot.

---

Stokkalta ja varmaan Sokokseltakin löytyy.
[/q]Kiitän

[q]Freja, 28.4.2008 21:04:
Mistä hemmetin kaupasta pääkaupunkiseudulta mä oikee löydän sitä Veetin hemmetin ihokarvanpoistoainetta kasvoille? Se on jonkinlainen geelituubi tms, ainakin mitä näin lehdestä (ja ei, en nyt kuollaksenikaan muista mikä lehti *igor*). Mä en löydä sitä mistään.

Ja mä halun sellasen.
[/q] Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D

[q]Anselmi, 9.7.2008 19:20:
Suositelkaas jotain kannettavia kaiuttimia mp3-soittimelle/tietokoneelle.
[/q]minkälainen hintahaitari olis kyseessä?

[q]sapeli, 16.5.2008 14:38:
---
REivaaja, 16.5.2008 14:33:
Jos hyttyset imee verta ja sammakot syö niitä, niin voikohan evoluution seurauksena tulla tappajasammakoita?

---

Siis johan ne on tappajasammakoita - justhan sä sanoit että sammakot syö hyttysiä.

Ehkä ihmisten veri on sammakoille vähän ku ketsuppia mikä on kiva lisuke muuten niin kuiviin hyttysiin.
[/q]No mut ei tiikeritkään oo 'tappajatiikereitä' kuin vaan silloin kun ne syö ihmisiä.
Ois kiva herätä hiestä märkänä kurnutukseen ja varvas olis nakerrettu luuhun asti.
Verta imevät lepakot ainakin on salee siirtyny hyttysistä ihmisten varpaisiin. Tiedä sitten...
Mitäköhän sanois evoluutiotieteilijä hitskokki?

[q]Specimen, 15.10.2006 17:45:
Miksi naiset ennemmin hakkaavat kaukosäätimen paskaksi, kun ostavat uudet/vaihtavat paristot?
[/q]
guilty as charged*blush* mä en tiennykkää et muutki harrastaa tätä. ku mä kerran keksin ton, nii rupesin valistaa koko perhettää että NÄIN vähä kato mäiskit sitä tohon sohvan reunaan nii kyl se sit toimii!! ja*joo* toimi! kauko on nyt vähä huonona...*nuha*

pakko lisää et:*repesin* luulin et se oon vaan mä

[q]Gini, 8.3.2007 14:44:

Mikä purkki, mikä merkki?
[/q]
joku pirkka valmis kastike. Lasipurkissa
niin ja siin on joku tällänen:
| L | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | A | B | C | kesä | joulu |2006|2007| ???
oon ehkä yksinkertanen ku en tajua, mut ei o ikin ennen tullu vastaan kyllä tollasta

Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*

[q]Karski, 25.5.2007 14:27:
---

http://klubitus.org/asetukset_extra.php

tonne oman stylesheetin osoite kohtaan
"oma stylesheet (url)"

Lisätietoa osoitteessa:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;sivu=1
[/q]
jooh... mä oon nii juntti et en tajuu. Kävin jopa noilla yksillä sivuilla missä tosi tarkasti selitetään miten toi kyhätää, ja se onnistuki sielä ku kokeilin, mut ei sit täällä... En tajuu=(

[q]sapeli, 23.12.2006 20:30:
---
Fuzzy, 23.12.2006 16:43:
Miks eilen jaettiin Hallujen (yearzero) flyereit jotka siis tosiaan oli viikko sitte?*ding*

---

Oliko flaikut pusseissa? Koska joskushan noita pusseja jää yli ja näitä "vanhoja" jämäpusseja voidaan jakaa vielä myöhemminkin
[/q]
oli joo pusseissa... outo perjaate*hih*

[q]laeski^, 13.11.2006 20:16:
kun vaatetta ravistelee/pudistelee siitä irtoo pölyy, eli kangasta.. eikö?
mitä jos vaatetta ravistelee "ikuisesti", häviääkö se loppujenlopuks kokonaan
[/q]
joutuu vissii jonku aikaa ravistelee et niin käy*hih*

[q]sapeli, 24.12.2006 02:14:

Lähinnä se on vaan fiksua (/laiskaa *nauru*) - ketään nuo ylimääräiset flaikut ei juurikaan haittaa, mutta niiden poistaminen useasta sadasta pussista veisi aikaa...
[/q]
ogeisha! hyvää joulua!*nauru*

[q]Individual, 13.11.2006 12:49:
Mistä johtuu se, että ruotsalaisia pidetään homoina? Tuo "uskomus" tai pilkka kun tuntuu itävän aika vahvastikin tässä katajaisessa kansassamme. Nyt kun oikein pinnistää, niin minulle ei kyllä mieleen tule yhtään järkeenkäypää vastausta tuohon kysymykseen.
[/q]
hmmm... oon ite aina kelannu et se johtuu siitä, kun ruotsalaiset miehet on metroseksuaaleja (*nauru*), tai mikä se sana nyt on...
Ne pitää niin hyvää huolta siitä miltä ne näyttää...

[q]Annakins, 24.12.2006 10:53:
---
Fuzzy, 24.12.2006 01:56:
perjaate

---

häh?
[/q]
että jaetaan vanhoja flyereitä for what ever reason! ymmärtääkö?!

[q]Freja, 5.1.2007 03:27:
Mikä Simsissä kiehtoo?
[/q]
ooih voi! *sydän* Ennätys 12 h:ta putkeen pelaamista!*nauru*

[q]ALIEN, 8.3.2007 14:17:
---
Fuzzy, 8.3.2007 14:15:
Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*

---

kuvaa kehiin plz :DD
[/q]
äh se teksti on niin pienellä ettei siitä näy mitään, ku yritin tosiaan ottaa sen kuvan*nauru*

Oiskohan kellään mitään helppoo tapaa selittää miten sais tähän klubbarin profiiliin oman stylesheetin?*uuh*

Tietäiskö joku onko pk-seudulla jtn liikettä missä voisi käydä tilaamassa paidan mihin ne painais sitten haluamani tekstin tai kuvan?

[q]plink, 27.8.2007 22:26:
---
**JenKKis**, 27.8.2007 21:27:
Tulipa tässä mieleen kun lintsillä käytiin vekkuli-talossa, että miten se kalteva huone on voitu tehdä??!mikä se idea niinku on se missä ei meinaa pysyä pystyssä...??? joku yksinkertainen selitys varmaankin joo..

---

enpä ole pitkään aikaan ko. tilassa käynyt, mutta muistelisin niin, että siellä menee seinissä horisonttiraitoja, jotka pelaavat eri suhteessa kulkuväylien kaltevuuksien kanssa, mistä johtuen aistit menevät sekaisin. eli silmät kiinni kulkiessa ei tulisi sivuheittoa.
[/q]
joo se on silimät kii paljo helbompaa, mut iha tylsää...

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O