Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Miazu:
Miten saan hei mun priva viestit näkymään just ny
[/q]
forun -> yksityisviesti
tai sit jos meinaat profiiliin laitettuja viestejä niin painat omaa nimeäsi vasemmassa yläkulmassa ;)
[q]Epailija:
En siis usko, että tuolla piuhalla on edes teoriassa mahdollista saavuttaa mitään sen kummempaa eroa johonkin vastaavan poikkipinta-alan omaaviin peruspiuhoihin puhumattakaan sitten siitä, että riittääkö ihmiskorvan erottelukyky mahdollisten erojen havainnointiin.[/q]
Siis jossain halvimmassa perusnarussa ja vähän paremmissa on kyllä merkittäviäkin eroja, mut noissa todella kalliissa luulen että erot on lähinnä uskonasioita. Esim; olen joskus seurannut keskustelua laadukakkaiden ja huippulaadukkaiden digipiuhojen eroista; ymmärtääkseni niissä liikkuvat vain ykköset ja nollat-> niissä ei ole mitään eroja ellei jompi kumpi aiheuta piuhaan varsinaista virhettä. Huhutaan myös joidenkin hifistien laittavan huopamattoa cd-soittimen eteen ettei kotelon rakosista tuleva hajavalo voisi häiritä lasersädettä*nauru*
[q]root:
Kenen valmistama tämä sohva on? Olen nähnyt sellaisen joskus aikaisemmin, mutta en osaa googlettaa sitä. Kuulin, että niitä valmistetaan vielä.
TJEU: St.Etiennen video Tell me why, josta tämä kuvakin on kaapattu
[/q]
miks mä en vaan hahmota tosta sohvaa tai mitään? onko toi ylhäältäpäin kuivattu vai miten
[q]ALIEN:
---
Miazu:
---
forun -> yksityisviesti
tai sit jos meinaat profiiliin laitettuja viestejä niin painat omaa nimeäsi vasemmassa yläkulmassa ;)
[/q]
Kiitos mä olen vähän käsi näis jutuissa kun toisilla sivuilla on vähän yksinkertaisemmat jutut mut mitäs tämä maahinen osaisi ellei kysyisi tyhmiä:)
[q]a-j:
---
root:
Kenen valmistama tämä sohva on? Olen nähnyt sellaisen joskus aikaisemmin, mutta en osaa googlettaa sitä. Kuulin, että niitä valmistetaan vielä.
TJEU: St.Etiennen video Tell me why, josta tämä kuvakin on kaapattu
---
miks mä en vaan hahmota tosta sohvaa tai mitään? onko toi ylhäältäpäin kuivattu vai miten
[/q]
Sivuprofiili, ja neljän istuttava. Jatkot, minä ja kolme neitiä
Pantonin "Living Tower" on tuon teoksen nimi. 7500 Suomessa
Munuainen myynnissä. Hp. 7500
[q]siveys:Voit siis lukea sen pienen kirjastoautollisen tietoa, mutta oppimisesi kannalta oleellista on se miten prosessoit kirjoista lukemaasi tietoa.[/q]
Tämä tuntuu näkyvän kaiikkein parhaiten niitten
harvojen kirjoituksissa., jotka vastaavat kolmella
lauseeella kumoten kaikki edelliset väitteet (ja
välilä kertoen ns. totuuden).
(Jos joku meni väärin se johtuu humala-tillasta*ding*)
[q]NiMo:
miten takalasinlämmittimen ne mustat viivat toimivat?
[/q]
No mä oon ainakin ymmärtänyt että ne on vaan jotain hyvin lämpöä johtavaa materiaalia, esim. jotain metallia, johon johdetaan sitten lämpöä, joka taasen A) sulattaa jään ja lumen ja huurteen, sekä B) lämmittää lasin niin että sisäpuolelle ei muodostu sitä sumua.
[q]sapeli:
---
NiMo:
miten takalasinlämmittimen ne mustat viivat toimivat?
---
No mä oon ainakin ymmärtänyt että ne on vaan jotain hyvin lämpöä johtavaa materiaalia, esim. jotain metallia, johon johdetaan sitten lämpöä, joka taasen A) sulattaa jään ja lumen ja huurteen, sekä B) lämmittää lasin niin että sisäpuolelle ei muodostu sitä sumua.
[/q]
kiitos erittäin paljon. tää valaisi erittäin paljon tilannetta. kiitos kiitos.
[q]Ana-5000:
Paitsi että ne toimii niin, että niihin johdetaan sähkövirtaa ja ne viivat vastustaa sitä virran kulkua muuttaen sen lämmöksi.
[/q]
No jtsp
[q]sapeli:
---
Ana-5000:
Paitsi että ne toimii niin, että niihin johdetaan sähkövirtaa ja ne viivat vastustaa sitä virran kulkua muuttaen sen lämmöksi.
---
No jtsp
[/q]
"tjsp"
[q]siveys:
Veikkaan, että google ja sanakirjat on monen hyvä kaveri kun tarkistetaan yksittäisiä lukuarvoja, vuosia ja muuta nippelitietoa, mutta tätä varten pitää jo tietää tiedon olemassaolosta ja omistaa sellainen kokonaiskuva asiasta, josta kirjottaa - ja se on minun mielestäni se mikä on tietämyksessä olennaisinta.
.
.
.
[/q]
Todella hieno analyysi aiheesta.
[q]ALIEN:
mikäs mahtoikaan olla nimeltään se laite, millä leikataan sikarin toinen pää?
[/q]
Sikarileikkuriksikin kutsuttu.
[q]ALIEN:
mikäs mahtoikaan olla nimeltään se laite, millä leikataan sikarin toinen pää?
[/q]
kuullut kutsuttavan myös nimellä giljotiini...
[q]sapeli:
Kertokaapas ihmiset mitä hyviä ja halpoja sokerittomia / vähäsokerisia vaihtoehtoja olisi karkeille jos haluaa jotain makeaa (tai suolaistakin) naposteltavaa? Kuten olen toisessa topikissa maininnut, namut on yks meikäläisen isoimmista addiktioista mut ois terveyden kannalta parempi vähän valua johonkin vähemmän sokeriseen suuntaan...
Eli herkkuvinkkejä pliis
[/q]
Syöthän tarpeeksi tavallista, terveellistä ruokaa? Itse huomasin, että herkkuhimot pienenivät huomattavasti kun aloin syömään ruokaa kunnolla ja tarpeeksi usein.
Sit jos jotain makeaa välttämättä haluaa, niin kannattaa kyllä totutella esim. light-juomiin Puolen litran light-colalla tyydyttyy ainakin mun satunnaiset makeanhimot. Ja sitten jos vaikka pari viikkoa onnistuu olemaan ilman karkkeja ja makeita juomia yms. alkaa hedelmätkin jo maistua tosi hyvälle ja makealle
ok.. dänks
[q]S-T:
Sit jos jotain makeaa välttämättä haluaa, niin kannattaa kyllä totutella esim. light-juomiin Puolen litran light-colalla tyydyttyy ainakin mun satunnaiset makeanhimot. [/q]
Mulla on jo mennyt 1-2 litraa light-mehuja tai limsoja (~0 kaloria) jo useamman vuoden ajan... Pari ihmistä on sanonut että se määrä keinotekoisia makeutusaineita ei tee hyvää, mutta toisaalta asiasta ei ole myöskään tietääkseni mitään oikeita tutkimustuloksia... Kuulemma heikentää muistia mikä meikäläisellä ON aika huono Mutta näinkö nuo ovat toisiinsa kytköksissä, en usko.
Mutta siihen mitä sanoit terveellisesti syömisestä, omia ruokailutottumuksiaan on aika vaikea lähteä muuttamaan - varsinkin jos on niin laiska tuollaisten "turhien" (lue, "ei välttämättömien") asioiden suhteen kuin minä. Ja napostelussa - niinkuin tupakoinnissakin (jota en tosin harrasta) - osa pointtia on se fyysinen tekeminen, se että on jotain pientä mitä voi hypistellä ja mussutella. Mulle ainakin tulee tosi hermostonut olo jos on vähänkään tylsää ja ei ole jotain mussutettavaa.
[q]Ana-5000:
---
sapeli:
No jtsp
---
"tjsp"
[/q]
Eiku jtsp = JoTain Sinne Päin
[q]sapeli:
Mutta siihen mitä sanoit terveellisesti syömisestä, omia ruokailutottumuksiaan on aika vaikea lähteä muuttamaan - varsinkin jos on niin laiska tuollaisten "turhien" (lue, "ei välttämättömien") asioiden suhteen kuin minä. Ja napostelussa - niinkuin tupakoinnissakin (jota en tosin harrasta) - osa pointtia on se fyysinen tekeminen, se että on jotain pientä mitä voi hypistellä ja mussutella. Mulle ainakin tulee tosi hermostonut olo jos on vähänkään tylsää ja ei ole jotain mussutettavaa.
[/q]
Jep, tiedän kyllä kokemuksesta, miten vaikeaa omia ruokailutottumuksiaan on muuttaa.. Itse aloitin vähän vajaa vuosi sitten ns. elämäntaparemonttia ja olen edelleen vaiheessa Mutta ihan nollasta - veltosta ja laiskasta olotilasta, ajoittaisesta aivan totaalisesta liikunnanpuutteesta, ihan päin mäntyä olevista ruokailutottumuksista ja huonosta ja satunnaisesta nukkumisesta - oon päässyt jo aika pitkälle, kyllä siihen pystyy, kun oikeasti päättää ja huomaa, kuinka olotila pikkuhiljaa kohenee. Veikkaan, että ruokailutottumustenkin muuttaminen parantaa yleistä olotilaa, vaikka noi muut asiat olisikin kunnossa...
[q]mayah:
---
Zyklonius:
Nimenomaan. Mayah! Ryntäät tiskiin!
---
Zyklo, kultaseni, vaikka mä pukisin teltan päälleni, ne on (valitettavasti) aina tiskissä.
[/q]
Ei se väärin ole.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- ...
- 798