Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]mayah:
Sori.. karkeista puhuttaessa mun luetun ymmärtäminen heikkenee noin 70%
[/q]

Ymmärtämättömyyden huipun voisi siis ehkä nähdä, jos puhuisi sinulle makeisista ja vaikkapa koodaamisesta samanaikaisesti?

[q]sOuphy:
Miksi ei-absolutisti -ihminen ei voi olla juomatta bileissä/ ylipäätänsäkin juhliessaan ilman,että joku tulee tyrkyttämään viinaa ja kyselemään ns.huolestuneena, että "miksi ihmeessä et juo?!?" ja että "Mikä sulla on??, No joisit nyt, ota, ota , maista, ota!!" ??

Miksi on epätavallisempaa ja kyseenalaistettavampaa olla juomatta kuin juoda alkoholia?

Mietittiin sitäkin vielä, että miten esimerkiksi tänäpäivänä naiset voivat halutessaan salata raskautensa tämän samaisen "ongelman" takia??
[/q]

koska ainakin täällä suomessa porukka on niiiiin kapeekatseista, et kaikkien tulee toimii samalla tavalla tai sut leimataan!
esim kun suomessa nuoret juo niin sit kaikkien pitää juoda tai oot friikki.. tai ethän sä voi harkita lapsia kun ei sulla ole miestäkään tai kunnon ammattia tai sähän oot niin nuori vasta, miten muka pärjäät.??

mut kyllä mä sanon että tämä sukupolvi mitä jo itse edustan(80) niin on jo mun mielestä paljon kansainvälistyineisempää ja kokoajan parempaan päin

[q]dom|na:
miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan?
[/q]

1. Siirrät koneelta kuvan verkkoon johonkin paikkaan mistä sen kuvan saa selaimella suoraan, esim kotisivujen alle
2. Selvität sen osoitteen (url), esim http://www.hut.fi/~mapo/pic/watching_eyes.gif
3. Pistät osoitteen asetukset > forum > avatar kenttään
4. Painat "tallenna"

[q]Lene:
Saako sellaista paitaa/takkia kokonaan auki, jossa on sellainen vetoketjusysteemi, että toinen avataan alasuuntaan ja toinen yläsuuntaan?
[/q]

saa, ne molemmat menee alas ja toimii ihan niinku normaali yksisuuntanenkin vetskari, kai... tai näin ainakin mun yks takki toimii.

[q]Ana:
---
UnityF:
miksi toisilla ihmisillä naksuu nivelet melkein kokoajan kun ne kävelee tai nousee jne jne ja toisilla taas ei ollenkaan naksu ikinä tai sitten tosi harvoin...

nimimerk. tänään ihmisten naksahtelevia niveliä miettiny..
---
http://koti.mbnet.fi/kurittu/teacher.gif Nivelien naksuminen johtuu nivelpussiin kertyvästä mekaanisesta paineesta, joka vapautuessaan nivelen kääntyessä tiettyn asentoon päästää naksahdusta kuulostavan äänen.
[/q]
mutta MIKSI TOISILLA EI TAPAHDU näin, ainakaan yhtä useasti?

[q]sOuphy:
Miksi ei-absolutisti -ihminen ei voi olla juomatta bileissä/ ylipäätänsäkin juhliessaan ilman,että joku tulee tyrkyttämään viinaa ja kyselemään ns.huolestuneena, että "miksi ihmeessä et juo?!?" ja että "Mikä sulla on??, No joisit nyt, ota, ota , maista, ota!!" ??

Miksi on epätavallisempaa ja kyseenalaistettavampaa olla juomatta kuin juoda alkoholia?
[/q]

NIIN SAMAA MIELTÄ!!

[q]Ana:

Sul on vaan tyhmiä kavereita kun ei kunnioita sun päätöstäs olla juomatta.
[/q]

tässon vähän samaa tyyliä ku niissä jotka ihmettelee juomattomuutta. ei se välttämättä ole mikään PÄÄTÖS olla juomatta, eipä vaan tee mieli juoda. jos tekee ni sit juodaan. päätöksestä voi ennemminkin puhua absolutismin kohdalla.

[q]Ana:
Sano niille et sun mielestä on ahdistavaa ja loukkaava kun ne tunkee jumalattomia saatananesteitään sun nenäs alle, ja muistuta niitä perikadosta ja turmiolan tommista!
[/q]

ja tässähän just on se pointti; miks pitää puolustella kavereille (saati sitte tuntemattomille) ja selitellä miksi ei halua juoda? se alkuperäinen "tyhmä" kysymys; miksei voi olla selvin päin ilman typeriä kommentteja?

1. Miksi metroissa ei ole roskiksia?
2. Miksi minulla on pakonomainen tarve potkia sienet kumoon (siis esim. ollessani metsässä kävelyllä)?

[q]Lene:
Taas sen huomasi, että väkivalta ei ainakaan auta. Sain sen pirulaisen siis auki pitkällisen yrittämisen jälkeen.
[/q]

mähän sanoin että puhu sille kauniita ni kyllä toimii!

[q]sOuphy:

[/q]
toUdellakin! ilman alkohoUliakin voi pitää kiwwaa ja wipeltää.. (joku saattaa olla joskus havainnutkin..*nauru*)
se on ihan hölmöä joukkotyhmyyttä, ku joku ei pysty elää elämäänsä, jos joku toinen ei satu haluumaankaa gallonaa viUnaa just sillon.. *ding**hih*

[q]GoA:
Mutta meitä juoppoja ahdistaa jos muut ovat selvinpäin koska tällöin vain nolaamme itsemme pahemmin. Ja jos pitää alkaa jarruttelemaan omaa menoa niin sekin pilaa illan.
[/q]

nääh, selittelyä. ei kännääjät pysty jarruttelemaan omaa menoaan

[q]mayah:
Miks ihmiset ikinä googlettaa, kun asioita voi kysellä täälläkin?
[/q]

Sieltä tulee joku sataviissataatuhatmiljoonaa linkkiä ja niistä pitäis etsiä. Ehkä me ollaan vaan niin laiskoja, ja muutenkin täällä viettää niin paljon aikaa, niin miksei samantien.

Miksi jotkut tyttelit käyttävät korkokenkiä vaikkeivat osaa niillä kävellä? Se ON ruman näköistä kun nilkat muljahtelevat ja heiluvat kun mulkku mielettömän perseessä.
Miksi se on niin vaikeaa sanoa pomolle/työkavereille ei kun he pyytää tekeen ylimäärästä työtä (siis pidempää päivää tai tulla vapaa päivänä töihin)?

[q]Lene:
Saako sellaista paitaa/takkia kokonaan auki, jossa on sellainen vetoketjusysteemi, että toinen avataan alasuuntaan ja toinen yläsuuntaan?
[/q]
Sattuneista syistä mulla on kasa tollasia takkeja.
Vastaisuuden varalle: kannattaa kattoa aika tarkkaan, miten se vetskari lähtee menemään kiinni, ettei ns. vedä sitä läpipujotettavaa osaa liian alas. Sen jälkeen jos nääs käyttää tätä alhaalta aukeavaa ominaisuutta, niin koko vetskarin avaaminen saattaa käydä hankalaksi, kun ne ei enää halua pujottautua nätisti toistensa lomaan. Selkeetä, eikö.

Tästäpä syntyikin uusi tyhmä kysmä: Mitkä on vetoketjun osien nimet?

[q]innae:
Miksi jotkut tyttelit käyttävät korkokenkiä vaikkeivat osaa niillä kävellä? Se ON ruman näköistä kun nilkat muljahtelevat ja heiluvat kun mulkku mielettömän perseessä.
[/q]
Korkkareilla polvet koukussa, etukumarassa könyten. Jamiii. Vastaus lienee mm. se, että on coolia kun on korkkarit ja ne luulee osaavansa kävellä niillä. Ei oo helppoo ei.
Onneks oon liian pitkä, niin ei tarvii yrittää pysyä pystyssä korkkareilla. Sitäpaitsi kaikenlaiset "maanläheisemmät" kengät on paljon mukavammat jalassa ja niillä pääsee lujempaa.

Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas

[q]GoA:
Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa.
[/q]

toi on niin totta ärsyttävää kun on joskus itse halunnut ryypätä/on itse ryypännyt kunnolla eikä kukaan muu ole juonessa mukana. Ei siinä ole enää kivaa vaik olis kuinka hyvät kännit itsellä

[q]mayah:
---
marchand:

---

Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.
[/q]

Voi olla, mut tarkotus oli kysellä tyhmii kysymyksii. Sä oot tota mieltä ja mä jään mietiskeleen että kuuluuko vai ei sopiiko?

[q]mayah:
---
marchand:

---

Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.
[/q]

Eiku kato pointti onkin siinä, että onko se ääni siellä jos sun korvas ei oo siellä muuttamassa niitä ilmassa liikkuvia värähtelyjä ääniksi

[q]Avernian:
Hyppyantilooppi sanoo mun kirjani.
[/q]

iso kiitos!

[q]Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.
[/q]

Mä hetken ihmettelin että mihinköhän asiaan tää liittyi - ensimmäisenä tuli mieleen huumeet Mut sit tajusin mistä oli kyse Ei kai kukaan peppuseksistä riippuvaiseks oo vielä jääny

O