Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- ...
- 798
- Seuraava »
Miksi se ei tunnu miltään, kun yrittää itse kutittaa itseään,
ja jonkun muun kutitus taas kutittaa ihan hirveästi? *täh*
[q]-=Jennibe=-:
---
Sinza:
Miks joulukalentereissa on aina niiiin pahaa suklaata *täh**eiei**ding*?
---
Niis on saippuaa. Six. Jos syö enemmän ku yhen pw:n annoxen kerralla niin suu alkaa kuplii!
[/q]
*täh**täh**täh* mun mielestä, jos suklaasta puhutaan, joulukalenterin suklaa on paljon parempaa kuin suklaa yleensä. Sama koskee pääsiäismunien suklaata.
mut suklaaseen ei saa koskea. Se on myrkkyä
[q]Hyzenthlay:
---
-=Jennibe=-:
---
Sinza:
Miks joulukalentereissa on aina niiiin pahaa suklaata *täh**eiei**ding*?
---
Niis on saippuaa. Six. Jos syö enemmän ku yhen pw:n annoxen kerralla niin suu alkaa kuplii!
---
*täh**täh**täh* mun mielestä, jos suklaasta puhutaan, joulukalenterin suklaa on paljon parempaa kuin suklaa yleensä. Sama koskee pääsiäismunien suklaata.
mut suklaaseen ei saa koskea. Se on myrkkyä
[/q]
---
Ihmeellistä kuinka maku vaihtelee..
Simpanssinnäköisyys ei luultavsti vaikuta asiaan... kyllä ne muutkin jenkit on tyhmii kun äänestää Bushia.
[q]tiipi:
ja miks monta tuntia kestäny väsymys menee sillon aina just pois, kun pitäis mennä nukkuu?
[/q]
koska sä olet valvonu jo sun väsymyksen yli...sä et enää taho tiedostaa sun väsymystilaa ja unitarpeita... sä käyt ylikieroksilla... mun orja sanoo että 24h valvominen vastaa 1 promilen humalaa...*ding*
ja toi onko koneella pippeli niin ekan kerran olen sitä kysynyt stokkan kassalla kovalla äänellä 3 vuotiaana...*iloinen* en saanu silloin vastausta...*ding*
[q]Unity(f):
onko koneella pippeli?
[/q]
riippuu varmaan koneesta.
mut en mä ainakaan oo löytäny semmosta mistään
ja miks monta tuntia kestäny väsymys menee sillon aina just pois, kun pitäis mennä nukkuu?
Linkki aikaisempaan valonnopeuskeskusteluun viitaten:
Linkki: Physics FAQ
En ole toistaiseksi vähistä yrityksistäni huolimatta löytänyt viittauksia tutkimuksiin, joissa fotonien nopeus olisi laskettu lähellekään 60 km/h ja saatu pysymään sielä.
Edit: Löysinpäs. Artikkeli
[muokattu 8.1.2004 17:04]
[q]Unity(f):
miksi mä olen olemassa?
[/q]
jotta mun elämä olisi helpompaa *piis**sydän**piis*
[q]toshbi:
---
Unity(f):
miksi mä olen olemassa?
---
jotta mun elämä olisi helpompaa *piis**sydän**piis*
[/q]
ok tarpeeksi hyvä syy...
[q]Unity(f):
miksi mä olen olemassa?
onko koneella pippeli?
mitä ainetta laavalampun mössöt oikeen on?
[/q]
Laavalampun mössö on vahaa joka reagoi lämpöön ja näin ollan nousee.. jäähtyessään taas valuu pohjaan ...
Miksi ihmiset haluavat kirjoitella wc:n seiniin typeriä tekstejä, kuten tiina tykkää teemusta? Mitä se auttaa, eihän se teemu siellä naistenvessassa käy sitä tekstiä lukemassa?
Miksi silloin kun naama näyttää ja olotila on kuin haukan pystösulkien k***atahrat, tulee vastaan se elämää komeampi mies, joka vielä puhuu sinulle?
MIksi teiden valkoiset viivat ovat aina kuluneet, vaikka niitä maalataan joka kesä? Miksi ei käytetä/keksitä maalia, joka kestäisi pitempään, jolloin yhteiskunta säästäisi?
Miksi nuudelit on aina tarjouksessa, vaikka niitä ostaa valtaosa opiskelijoista? *en tosin valita, ihmettelen vain*
Miksi kivoista tapahtumista kuulee aina päivää liian myöhään?
Ja kuka kumma sadisti keksi sukkahousut?
muun muassa näitä mietin öisin. Voisiko joku kertoa näihin vastauksia?
miksi mä olen olemassa?
onko koneella pippeli?
mitä ainetta laavalampun mössöt oikeen on?
voisko olla siks että ne opaskoirat on opetettu busseissa ja metroissa hakeutumaan aina siihen samaan paikkaan?
Rupesin juuri äsken suihkussa miettimään eroosiota *täh*, ja heräsi kysymys että jos seisoo siellä suikun alla tarpeeki kauan niin kuinkakohan kauan menee että vesi kuluttaa ihmiseen reijän... (Nämä ovat näitä elämän tärkeimpiä kysymyksiä)
ehdottomasti samaa mieltä, olen lukenut kaikennäköisiä viisauksia vessan seiniltä
[q]Grimsmeer:
Rupesin juuri äsken suihkussa miettimään eroosiota *täh*, ja heräsi kysymys että jos seisoo siellä suikun alla tarpeeki kauan niin kuinkakohan kauan menee että vesi kuluttaa ihmiseen reijän... (Nämä ovat näitä elämän tärkeimpiä kysymyksiä)
[/q]
Muistaakseni Niagaran putouksilla vesi kuluttaa reunaa puolisen metriä vuodessa..en ole ihan varma mutta vertaa tuohon vaikka. Ja siitä kulkee paljon vettä
[q]Avernian:
Vain tyhmät kirjoittelee tyhmiä. Esim. yliopistojen vessoissa on loistaviakin seinäkirjoituksia. (mutta myös vähemmän hyviä)
[/q]
Mulla on kirja, mihin on kerätty vessakirjoituksia. Siellä on älyttömän hyviä joukossa!
[q]Hixxy:
Onko George Bush oikeesti niin tyhmä ku miltä se vaikuttaa?
[/q]
ei se on tyhmempi...*ding*
miksi juuri tänää kun ajattelin nukkuu yhden yön kokonaan (yleensä nukun aamulla vasta) niin kaikki sohvat ja sängyt on varattuja...
nyt sit kukun hereillä ellen potkase jotain pois..
[q]Hyzenthlay:
em. on muuten kidutuskeino, eli ihminen kerkeäisi ainakin tulla hulluksi aika nopeasti, ennen kun on reikä keskellä vatsaa jos siis oletetaan ettei se henkilö pysty liikkumaan siitä mihinkään.
[/q]
Elikkäs annetaan vesipisaroiden tippua otsalle hitaasti mutta tarpeeksi tiheään ja poistetaan kaikki muut ärsykkeet. Toinen tapa saada ihminen hulluksi on laittaa se ärsyketyhjiöön jossa mikään aisti ei saa ärsykkeitä..se ajaa ihmisen hulluuden partaalle hyvin nopeasti.
On se ihan oikeasti, sillä on itseasiassa pienin älykkyysosamäärä kaikista usa:ssa koskaan olleista presidenteistä. (tai näin ainakin väittävät ?viralliset? tahot)
[/q]
Jotai tollasta mä vähä arvelinki Conan O´Brienil on muuten aivan loistava imitaatio jannusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- ...
- 798
- Seuraava »