Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]alien:
no haeppa huvikses netistä ”bonzai kitten”!
[/q]
XDDD olen lukenut ja räkättäny itteni kahtia kyseisen läpän ansiosta *iloinen**iloinen**iloinen*
..jos oisit viittiny lukee alkuperäsen saitin juttuja vähänkää enempää niin oisit kyl tajunnu (toivottavasti) ihan omin nokkineski että kyseessä on vaan ISO LÄPPÄ
siel mm. kerrotaan miten saadaan kissa kivan ”käärmemmäiseen muotoon” ujuttamalla se pentuna _puutarhaletkuun_ ja kasvattamalla siinä :DDD

mikä on snuff-pätkä? *täh*

ja ihan btw miksi lapset huutaa julkisissa, koska ne on menossa kotiin ja niitä väsyttää ja niitten vanhempiakin vituttaa kukaan ei huudata lastaa vaan muiden kiusaksi, ja niiden huutavien lapsiperheidenkin pitää päästä kotiin, mä en esim ite tykkää ollenkaan istua vammaisen ihmisen vieressä bussissa, koska oletettavasti se alkaa a)kiljua b)tökkiä mua c) kaivaa nenää ja syödä sitä tuotosta, mutta jos se mua häiritsee niin nousen itse pois. imo.

HV :D

Miksei oo lunta vielä? JA miksi ihmeessä lumi on valkosta?*ding*

[q]alien:
eläinrakkaana on pakko sanoa, että tommoinen ”vitsi” on todella mauton...
[/q]

Eläinrakkaana ja kahden pikkukissan ”isänä” on pakko sanoa, että kykenemättömyytesi tajuta ton Bonzai Kitten jutun olevan läppä on viimeinen niitti ”TYHMĔ-arkkuun.

*nauru**iihhih**pelle*

PLZ... Ruahahah!

[muokattu 12.12.2003 23:21]

nii-i, sitä sopii miettiä :D ehkä siks et mulla on kissa josta oon huolehtinu yli puolet elämästäni. ...tai ehkä siks et repeilen ihmisille jotka nielee absurdeimmatki trollit ku vettä vaa

[q]alien:
niiinpä, jone....

(jälleen kerran herra ”kyyninen”, jolla on aina tarve päästä pätemään)

” hei, oon jone! Se vittumainen SPP, eli Suomen Paras Pelle”
_*pelle*/
[/q]

Tiesitkö että vittuiluun ja läpänheittoon vaaditaan omaa kengännumeroa suurempi ÄO, muuten se on laitonta ihan viattomien sivustakatsojien suojelemisen nimissä. Jään tässä odottelemaan seuraavaa ”Bonzai kitten”-tason neronleimaustasi, joka osoittaa että sulla ei ole paljon vittuilun varaa.

Kumma kun olet muuten niin kovasti sanomassa siitä, että en voi sanoa mitään susta kun en tunne sua ja kuitenkin katsot oikeudeksesi esittää musta omituisia teorioita yhtä lailla tuntematta mua.

Team Sika for double standards 2003? *täh*

[muokattu 12.12.2003 23:40]

pikkulapsiaiheesta, miksi jälkikasvu tokaisee aina sen tiukkapipotädin edessä että äiti vittu, vaikka ei olisi kahteen kuukauteen muuten muistanut koko sanaa?

[q]andi--:
---
ella_:
jos osaatte kertoa mulle hyviä teoksia brändeistä ja brändäämisestä niin olisin ylikiitollinen. niin tietokirjallisuus kuin lehtiartikkelitkin käy... olisi yks iso projekti edessä ja hanskat vähän ulapalla

---

Meillä joku tommonen kurssi.. mitähän kirjoja se siellä esitteli.. No ainakin tämmönen: David A. Aaker - Brandien johtaminen.
[/q]

samalta äijältä: AAKER D.A.: Building Strong Brands. The Free Press 1996, New York

Jos muistan oikein, oli ihan ok kattava paketti brändeistä, mutta eipä siitä paljon jäänyt päähän. Löytynee ainakin hkkk:n kirjastosta.

nuista kisuistahan kiersi joku auttakaa kissoja sähköpostiketjukin...
taisin olla kylmäsydäminen julmuri ja eläintenvihaaja kun en jatkanut sitä...*hahjust**piis*

[q]Anne:

Eli siis: Miten saan jauhelihan rasvasta tulleen läiskän pois farkkukankaasta?

Kaikki ehdotukset asian tiimoilta otetaan vastaan. Kiitos ja silleen.
[/q]

Astianpesuaine rulaa rasvatahroissa.
Fairya suoraan tahraan, pieni taputtelu päälle, että se uppoaa hyvin kankaan kuituihin ja hetken odottelun jälkeen pesukoneeseen.

[q]Puistokemisti:

Ja minkä takia jotkut dokaa niin paljon että muisti menee ja valittelee sitä sitten seuraavana päivänä kun on tullu tehtyy apinamaisia tekoja ja kumminkin toistaa sen taas seuraavana viikonloppuna.

[/q]

Ehkä ne ei niitä tekoja oikeesti edes kadu vaan katumisen varjolla haluavat kertoa niistä ja sillä tavalla saada aikasiks juttua tai jtn*ding* hmmm.. vastasinpas hyvin!

Helevetto.

Itseltäni loppui neuvot (ja kohta menee hermotkin), joten päätin sitten tulla tänne kysymään kysymykseni ja toivon, että joku fiksu osaisi auttaa..

[q]Puistokemisti:

Ja minkä takia jotkut dokaa niin paljon että muisti menee ja valittelee sitä sitten seuraavana päivänä kun on tullu tehtyy apinamaisia tekoja ja kumminkin toistaa sen taas seuraavana viikonloppuna.
[/q]

Muistin meneminen ja tyhmien tekeminen ei välttämättä kulje käsikädessä. Usein kyllä näin sattuukin, mutta esim. itsellä on suhteellisen huono muisti jo ihan vesiselvänä ja muutaman olusen jälkeen tapahtumat eivät tunnu painuvan mieleen sitten yhtään. Tämä sitten taas helposti aiheuttaa tämän ”tais tulla taas hölmöiltyä”-olon.

[q]Anne:
Helevetto.

Itseltäni loppui neuvot (ja kohta menee hermotkin), joten päätin sitten tulla tänne kysymään kysymykseni ja toivon, että joku fiksu osaisi auttaa..

[/q]

Ööö...joskus oon kuullu et pahoja tahroja kannattaa yrittää ottaa pois konetiskiaineella ja vedellä...tiedä sitten toimiiko, mut voishan sitä yrittää*joo*

mulle joku sanoi et rasvatahroihin tehoo aika hyvin noi tahranpoistoaineet ennen pesua.. omakohtaista kokemusta ei kyllä löydy.. soita omo-infoon

[q]Sinza:
Miks joulukalentereissa on aina niiiin pahaa suklaata *täh**eiei**ding*?
[/q]

Niis on saippuaa. Six. Jos syö enemmän ku yhen pw:n annoxen kerralla niin suu alkaa kuplii!

[q]tiipi:
Miksi se ei tunnu miltään, kun yrittää itse kutittaa itseään,
ja jonkun muun kutitus taas kutittaa ihan hirveästi? *täh*
[/q]
Oiskohan siks ku ite tietää mistä aikoo kutittaa ja sit jotenki osaa varautua... Tai näin mä ainaki tässä hienoisen kutittelukokeilun jälkeen sanoisin

[q]Puistokemisti:
Minkä takia kivoista ihmisistä tulee mulkkuja, alkoholin vaikutuksen alla ja mulkuista ihmisistä kivoja?
[/q]

Ihmisen todellinen luonne paljastuu vasta kännissä. Kaikki muu on näyteltyä.

[q]Ja minkä takia jotkut dokaa niin paljon että muisti menee [/q]
Koska överikännit on ainoat oikeat kännit

[q]ja valittelee sitä sitten seuraavana päivänä kun on tullu tehtyy apinamaisia tekoja[/q]
Muuten voi jäädä ilman huomiota kavereiden taholta.

[q]ja kumminkin toistaa sen taas seuraavana viikonloppuna.[/q]
\”Lisää huomiota, kaverit heiii. Täällä mä taas tyhmäilen!\”

O