Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]wiwi, 10.7.2009 13:45:
Onko mitään järkevää tapaa poistaa karvoja naamasta? Siis niin ettei tuloksena ole näkyvää sänkeä tai muuta yhtä viehättävää.

Nimim. Vaaleanpunainen jättiagenttiorava
[/q]

Kotikonstein vois auttaa: Veet® Kylmävahaliuskat kasvoille

http://www.veet.fi/veet-ready-to-use-wax-strips-for-face.php

[q]lohikarme, 20.3.2006 13:48:
eipäs siis viisastella siell'
[/q]

Mitäs olit nii hauska

[q]a-j, 16.1.2009 10:25:
Miten/millä saisi noin 20 sivuisen pdf:n käännettyä .doc:iksi?
[/q]

Onko sivujen määrällä tässä tapauksessa merkitystä?

Tällä punnan kurssilla kandee katella myös amazon.co.uk :) Ite tilasin just Globen skedepopot :)

Onko jollain kokemusta mullan vaihtamisesta kaktukselle? Pitääkö olla sellaista kaktusmultaa? Ja kannattaako toimenpide suorittaa vasta keväällä?

Sain mammalta tollasen yli puol metriä korkean rohjakkeen, joka näyttää siltä että kaatuu kohta ruukkuineen päivineen. Mielelläni hoitaisin homman jo nyt kun se on vielä tolpillaan.

Mä osaan muuttaa kuvan pikselikokoo, mut en kuvan itse kokoa. help me.

Edittiä: Elikkä siis, miten kuvan sais nätisti pienemmäksi, kun nyt pienentelin yhtä kuvaa ja se on ihan pikselikuva

Pitäs kai mennä jollekin photoshopin peruskurssille

Onko netissä joku sellanen sivusto, mis näkyis eri maiden/kaupunkien/lomakohteiden tms kuukausittaiset keskilämpötilat?

[q]lillikutti, 22.1.2009 09:29:
---
a-j, 16.1.2009 10:25:
Miten/millä saisi noin 20 sivuisen pdf:n käännettyä .doc:iksi?

---

Onko sivujen määrällä tässä tapauksessa merkitystä?
[/q]

joo kun haluan sen koko docin kääntää :D jotkut ilmaisohjelmat mitä kokeilin
niin kääntivät alusta vain 5 sivua

[q]Lost-Soul, 10.9.2009 22:33:
Ootko ajatellu vaihtaa alaa?
[/q]
Miten niin vaihtaa? Tarkistan hintatasoa. Eiku?!

Vakavasti: Olen vaan kiinnostunut aiheesta. Ihan oikeesti.

[q]wiwi, 8.1.2009 12:47:
Onko jollain kokemusta mullan vaihtamisesta kaktukselle? Pitääkö olla sellaista kaktusmultaa? Ja kannattaako toimenpide suorittaa vasta keväällä?

Sain mammalta tollasen yli puol metriä korkean rohjakkeen, joka näyttää siltä että kaatuu kohta ruukkuineen päivineen. Mielelläni hoitaisin homman jo nyt kun se on vielä tolpillaan.
[/q]

Voipi vaihtaa jo nyt, kunhan vaan pitää mahdollisimman valoisalla paikalla aluksi. Kaktusmulta on parasta, koska se pitää kosteuden tasaisena ja kannattaa laittaa vielä ruukun pohjalle salaojituskin eli lekasoraa tai random pikkukiveä(reiällinen ruukku on paras). Istutuksen yhteydessä melko reipas kastelu ja sitten taas hyvin niukkaa tuonne kevääseen saakka :)

[q]Vampyrella, 20.11.2006 19:14:
Mua kiinnostaisi, että saakohan jostain baarista piimää?
[/q]

Sling in!

Minkälainen juttu on luunappi? Tuli sitäkin tässä ihmeteltyä unentoivon lomassa. Huomasin, etten ees tiedä, mitä se tarkoittaa.

Mä halun Smack the pony!-sarjan jaksot itelleni! Mistä mistä hä?

Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*

[q]crissy, 6.9.2007 13:24:
---
ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---

Joku sanaleikki tossa vaan on :)

---

nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)
[/q]

No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P

[q]Fyraett, 13.1.2008 00:48:
Hyvin mahdollista, kyseinen video oli nuorempana sen verran kuumottava ettei aina uskoltanu edes kattoo loppuun asti.
[/q]
duvin tuossa edellä ehtikin alkuperäisen postaamaan. aika karmivaa matskua :x

Asia koskee mun ihania parvekelaattoja.

Partsilleni sataa ja lumettaa ihan reilusti talvisin. Ne o ostettu tosta Prisman kesäpihasta, eli jokseenkin ne on ulkokäyttöön tarkotettu, mutta voinko mä pitää niitä huoletta partsilla talven läpi, vai pitäskö mun siirtää ne sisälle, vai kellariin vai minne?
Sama kymysys koskis myös vähäsen Ikean tuoleja ja pöytääkin.

[q]mikke, 2.6.2009 14:42:
Mistähän mä näkisin et tukeeko mun SonyErkki w890i-puhelin 8 gigan muistikortteja ?

edit: näköjään cyberphoto.fi:ssä kaupataan 8 gigan korttia "suositeltavana lisävarusteena" tohon, uskaltaiskohan siihe luottaa ?
[/q]

http://www.topsony.com/forum/mobile-phones-f4/w890i-supports-8gb-m2-cards-t14560.html

I have the phone w890i and 8gb M2 truly works, however if you use a memory stick pro duo 8gb it might not work, for some odd reason..... also if you use the M2 it might be a little slow just like infinity said...
Happy using your 8gb mmc !

+

[q]tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan
[/q]

Taitaa olla urban legend

[q]tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan
[/q]

Se kuluu se tefloni.

Mulla saa pelkkä vesi riittää teflon päällysteisen wokkipannun pesuun useimmiten ainakin.

O